Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
MF 8160 cooleri asennusta.....

MF 8160 cooleri asennusta.....

Darkness.jpg Olkikuorma.jpg IMGP0097_resize.JPG 11~1.jpg DSC01378.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.8/5 6 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:IMGP0097_resize.JPG
Albumin nimi:Lennu / Traktorit ja koneet
Arvo (6 ääntä):44444
Kuvaajan nimi:lennu
Tiedostokoko:31 kt
Lisätty galleriaan:%06.%09.%2005
Tarkkuus:533 x 400 pikseliä
Katseltu:4138 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=4877
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 9 - 28 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2

mika3   [%09.%09.%2005 kpe2005 %00:%syyskuu]
onko kovaskin k_yt_ss
Lennu   [%09.%09.%2005 kpe2005 %14:%syyskuu]
lietteen ajossa ja kaivinkoneen siirtoja ym
mika3   [%18.%12.%2006 kma2006 %18:%joulukuu]
jäikös lennulta vanha ahdin ittelle_ minkä kokonen_
Lennu   [%07.%01.%2007 ksu2007 %13:%tammikuu]
jäi ,myin sen . se oli aika loppu, koosta ei tietoa ,pakokaasut tuli navan ja rungon välistä pihalle pakopesä heilu navan ympärilllä ym ym..
mika3   [%07.%01.%2007 ksu2007 %14:%tammikuu]
juu. muistatko nykysen ahtimen mittoja_ hx40_ 8400:een tulossa hx40 kun pitää saada lämpöjä kuriin.
Lennu   [%07.%01.%2007 ksu2007 %18:%tammikuu]
eipä tuu mieleen .tuleeko portillinen vai mikä..
mika3   [%07.%01.%2007 ksu2007 %23:%tammikuu]
juu. hx40. portillinen. nykysen imu 50mm. holsteenissa 65mm. tarkotus saada ahdot lähelle vakiopaineita. vesicooleri pitäs vielä löytää jostain. mieluiten alkuperänen.
H_yl   [%08.%01.%2007 kma2007 %00:%tammikuu]
mika3: onko super40 vai normaali_ suosittelisin itse superia... tuotto parempi, mutta herää herkemmin... (kartta, jos kiinnostaa... http://jysal.pp.fi/auto%20kuvat/super%20hx%2040%20map.jpg)
mika3   [%08.%01.%2007 kma2007 %10:%tammikuu]
eiköhä se superi ole. jaetulla pakopesällä ja kiinteellä hukkaportilla. rupeaa vanha svitseri olemaan loppu ja ahtopaine turhan korkea, kone ei tykkää. siitä syystä isompi ahdin ja cooleri. tehoa en lisää tarvi. cooleri ei mahdu keulalle eli pakko pistää vesicooleri. http://www.hevosvoima.com/site/tuotekuvat/vesi_ilma1.jpg en tiä millanen tuo olis... kiinassa tehty ja halpa. miten lie kestää_
H_yl   [%08.%01.%2007 kma2007 %11:%tammikuu]
ainakin ne ilma/ilma kiinan coolerit on saaneet hyvää mainetta, pärjänneet "testeissä" jopa paremmin, kuin 3 kertaa kalliimmat kotimaiset"hand made" mallit... itse olis tarkoitus tuollainen suurin ilma/ilma cooleri hankkia.
Lennu   [%08.%01.%2007 kma2007 %20:%tammikuu]
Mistä erottaa tarkasti ,että onko superi vai normaali...40 holsetti
H_yl   [%08.%01.%2007 kma2007 %21:%tammikuu]
päältäpäin ei kovin helposti... mutta kyllä sen osaa tunnistaa, jos tietää mitä tutkia...
Lennu   [%10.%01.%2007 kke2007 %23:%tammikuu]
on tuoki superi ,pikku tutkimisen jälkeen..
H_yl   [%11.%01.%2007 kto2007 %00:%tammikuu]
onko siinä 7 lapainen kompura siipi, joiden siipien leikkauspisteet eivät osu akselin keskelle, se on ehkä helpoin ja nopein tapa todeta onko superi vai normaali Pyörivät silmät lopullisen varmuuden saa sitten avaamalla kompura puolen ja mittaamalla siiven ulkohalkaisija, sitä vain en nyt ulkoa muista kuinka suuri sen piti olla Nolo joku 5-7 mm suurempi se kuitenkin on, kuin normaalissa, eli superin kompura siipi ei mene normaalin kompura pesään koneistamatta sitä... http://jysal.pp.fi/auto%20kuvat/holset%20super%2040/holset%20super%2040.jpg
mika3   [%11.%01.%2007 kto2007 %10:%tammikuu]
ei ole superi tuo minun ahdin. kompurassa 6 siipeä jokainen siipi jakautuu kahdeksi sisällä... vaikeesti selitetty. turbiini 65mm/kompura 60mm. 94 sacaniassa käytetty samaa ahdintyyppiä.
H_yl   [%11.%01.%2007 kto2007 %11:%tammikuu]
joo, "suurimmassa" normaali hx40 on sama 60 mm kompuran siipien sisähalkaisija, mutta se on tosiaan 6 lapainen... superissa on 7 lapainen ja kompura taitaa olla oikeasti 61 mm Pyörivät silmät tuota superia ei ole käytetty missään koneessa vakiona, koska on holsetin viritysahdin...
mika3   [%11.%01.%2007 kto2007 %12:%tammikuu]
paljos semmosten superien hinnat on_ hyvin nuo normaalit ainakin mersuissa toimii. ite jopa toivosin ettei alhaalla olis mahotonta vääntöä, voimansiirto ei oikeen tykkä mahti väännöistä. napakka vääntö ja teho 1800-2100r/min alueella halkusessa. hakkurin edes ei alaväännöllä tee mitään.
H_yl   [%11.%01.%2007 kto2007 %12:%tammikuu]
ovh kai liikkuu jossakin 1250 €:n paikeilla superissa ja normaalia saa n. 650-700 €:lla ja kyllä niissä tehokkaimissa mersun superturboissa on tuo superi siellä pellinalla, vaikka ei sitä erikseen mainosteta...ainakin herlevin mersusta löytyy superi... alavääntöihin tuo superi ei tuo oikeastaan muutosta, kuin että ei sakkaa niin herkästi, suurimmat erot alkaa tulemaan sitten siellä 1.5 bar ahtojen jälkeen...(normaalista alkaa tuotto kärsiä, mutta superi jatkaa...)
mika3   [%11.%01.%2007 kto2007 %19:%tammikuu]
juu. eipä mulla mitään haluja nostaa tehoa nykysestä. aikas edukkaasti sain tuon ahtimen Vink pekan kanssa olin juttusilla muutama päivä sitte viimeksi. muitten "mersumiehienkin" kanssa valeheltu ja suunniteltu "pahoja" oikeen urakalla. kyllä tehokkaimmista superturboista löytyy joku ihan muu kun hx40 Vink ja vakio hx40 tyrkkää parhaimmillaan 5bar ahtoa!
H_yl   [%11.%01.%2007 kto2007 %21:%tammikuu]
joo, onhan niissä jo hx50 ym. turboja nykyään... mutta jos puhutaan normaali käytössä olevista mersuista, niin taitaa tuo hx 40 eri versioina olla se yleisin... vakio hx40 tuskin pystyy 5 bar. ahtoihin, ellei sitten puhuta järjettömän huonoista hyötysuhteista...saahan sitä varmaan garretin t04 4 bar ahtoja, mutta joku paikka kyllä kärsii Häiritsevä

Kommentti 9 - 28 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2