Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 3999/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 06092010144~0.jpg |
Albumin nimi: | terma / Traktorit ja koneet |
Avainsanat: | valtra / t170 / 8950 / multiva / trm180 |
Kuvaajan nimi: | terma |
Paikkakunta: | oulu |
Tiedostokoko: | 479 kt |
Lisätty galleriaan: | %05.%04.%2012 |
Tarkkuus: | 2592 x 1944 pikseliä |
Katseltu: | 3768 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48354 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 11 11:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Näyttäis ihan vetokisoilta..?
|
|
|||
Noinhan siinä käy kun ei ole autosta tehtyä kärryä jossa on peräveto
|
|
|||
no kumpiko kiskoo multivaa paremmin, t vai 895?
|
|
|||
Ensimmäisenä ne kuorkista tehdyt kärryt tuollaiseen saveen painuu. Tuollaisilla vedottomilla leveärenkaisilla pääsee todella huonoonkin paikkaan kun kuormasta tekee etupainoisen elikkä aisapainoa tulee kunnolla.
|
|
|||
no 150 hd multiva menee loistavasti märästäkin paikasta, verrattuna esim tempoon tai tuhdin "maakärryyn"
|
|
|||
No tiiä ny sitte nuosta etenemis eroista puhua mutta ainakin tuhdin 16 ja 18 tonniset kulkee hyvin pehmeälläki ja ovat maantiellä mukavat vetää. Nyt viimmeksi ajanut tuhdin 18 tonnisilla maata eikä kyllä ollut kärrystä pienintäkään moitittavaa, todella helpot käsitellä ja vankkaa tekoa ovat. Kärryihin laitettiin tässä hiljattain lavan pohjaan jotain uutta kumi/muovimattoa jonka piti estää tarttumisen mutta täytyy sanoa että suhteellisen huonosti matto toimii hintaan ja lupauksiin nähden.
|
|
|||
Ainakin itsellä ollut trm150hd 550mm renkailla oli uskomaton kyntökone pehmeillä.Ja se runko,luokattoman löysä.Lähtikin kiertoon alle vuoteen.Omatekoinen trm180 kopio huomattavasti maastokelpoisempi ja tukevampi kipata ja pysytyy kippaamaan kaltollakin/kun jäänyt kiinni. Eihän se niin komia oo.
|
|
|||
Kyntäjä: Eikä niin kalliskaan
|
|
|||
molemmat kiskoo lähes yhtä hyvin kärryä... ja ainakin omien kokemusten mukaan nuo multivat menee pehmellä paremmin ku vetävä kuorma-auton perästä tehty kärry... ainakin noilla renkailla(toisessa 710/40 22,5 ja toisessa 650/50 22,5) ja nuo on vielä mukavammat vetää tiellä ja paljon kevyemmät...
|
|
|||
Hydrauliveto tuollaiseen leveärenkaiseen niin kyllähän menee vaikka oksattomaan puuhun. Saattaa olla se 550 rengas turhan kapea 15tn kärryyn 650 olis passeli ja ainaki junkkarin 16tn kärrys on 650 rengas vakiona.
|
|
|||
joo se hydrauliveto ois kyllä hyvä leveärenkaisessa kärryssä ja sitten ku tuo multiva on aika kevyt kärry verrattuna johonki kuorma-auton perästä tehtyyn kärryyn....
|
Kommentti 1 - 11 11:n joukosta Sivu: 1 |