Galleria > Erikoiset > Muut
Valmet 705 ohjaamo update 2011. Nyt kelpaa ajella vaikka soratie pintaliitoa stereoiden toistaessa Mission Imposible 2 tunnaria :D
Alkuperänen istuin tuli tiensä päähän keväällä 2011. Päätin aluksi rempata alkuperäsen istuimen jousituksen ja verhoilla sen sopivalla customtyylillä mutta kun otin istuimen tarktorista pihalle ja rupesin katteleen tarkemmin niin istuimen runko oli täynnä pieniä palapelin palasia. Tsekkasin sitte netistä äkkiä mekaanisten istuinten tarjonnan ja äimistyin minkälaisen istuimen saa ja mihin hintaan. Lopputuloksena ero on kuin hevosenselästä suoraa Porschen rattiin :D 
Avainsanat: Valmet 705 ohjaamo update 2011

Valmet 705 ohjaamo update 2011. Nyt kelpaa ajella vaikka soratie pintaliitoa stereoiden toistaessa Mission Imposible 2 tunnaria :D

Alkuperänen istuin tuli tiensä päähän keväällä 2011. Päätin aluksi rempata alkuperäsen istuimen jousituksen ja verhoilla sen sopivalla customtyylillä mutta kun otin istuimen tarktorista pihalle ja rupesin katteleen tarkemmin niin istuimen runko oli täynnä pieniä palapelin palasia. Tsekkasin sitte netistä äkkiä mekaanisten istuinten tarjonnan ja äimistyin minkälaisen istuimen saa ja mihin hintaan. Lopputuloksena ero on kuin hevosenselästä suoraa Porschen rattiin :D

jaalla_030.JPG kahentankin_rotylaja.jpg Racetooli.jpg valmet_tehot1.jpg Kuva2343.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Racetooli.jpg
Albumin nimi:Kemopetrol / Muut
Arvo (4 ääntä):33333
Avainsanat:Valmet / 705 / ohjaamo / update / 2011
Kuvaajan nimi:Kemopetrol
Kuva otettu pvm:5 /2011
Tiedostokoko:629 kt
Lisätty galleriaan:%31.%03.%2012
Tarkkuus:1600 x 1200 pikseliä
Katseltu:4004 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48278
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1

ZETOR8045   [%31.%03.%2012 kla2012 %14:%maaliskuu]
Sama juttu tuossa naapurin 505 valmetissa tässä talvella penkin runko ihan kappaleina Pyörivät silmät Siinä vaan on mekaaninen nostolaite niin ei voi olla kunnolista käsinojaa oikealla puolella mutta aika paljon kyllä vaikutti penkinvaihto Nauru
Simppa   [%31.%03.%2012 kla2012 %15:%maaliskuu]
Ei se vaihtamalla parane... Nauru
Tike   [%31.%03.%2012 kla2012 %18:%maaliskuu]
CS85H (T85CS)? Kylmät tyypit liikkeissä antoi varsin hyvän kuvan hintaansa nähden jakkarasta. Hyvin tuettu etuosa ja reiluhko selkänoja. Tämänkin toolin hinta oli noussut nyt yli 300e listahintana, ennen oli 285e. Mimmonen tuo on joustamaan ajossa? Menisi ihan 905 kun ei tunteja tule kalliin ilmapenkin edestä.
Kemopetrol   [%31.%03.%2012 kla2012 %19:%maaliskuu]
Just tuo penkki se on niinkö Tike sanoit ja makso tosiaan jottain 300€ viime keväänä. Just tulin reuhaamasta etukuormaajalla ja lookalla ja hyvin toimii jousto ja on kestävä ku jos se ois vähäkään lelu niin meijän kuskien alla ja ajotyylillä se ois paskana jo sitte.. Entinen penkki oli väsyny kyllä jo 13 000h sen verran että keväällä ku menin mehtäautotietä pitkin antaa vetoapua yhelle laviskalle nii joutu ajaan seisualtaan ku penkki löi pohojaan kokoajan ja ainut joka jousti oli omat selekänikamat..
Kemopetrol   [%14.%05.%2017 ksu2017 %23:%toukokuu]
Tästä kyseisestä istuimesta on jääny sanomatta se, että siinä parasta on vain ulkonäkö joka säilyy kohtuu hyvin.. Mutta kyseisen istuimen nivelpuslat ja liukurullat ei ole tarkoitettu ollenkaan tuotteeseen, jossa ne ovat jatkuvassa liukulaakereille tyypillisessä liikkeessä.. Tässä tapauksessa kyseessä on jatkuva edestakainen liike tietysti.. Istuimen liukupuslat joustossa on kitissy 2kk vanhasta lähtien ihan helvetisti ja sinne on jouston kumihelman välistä tullu sit ruutattua HHS:sää, CRT:tä sekä WD40 pönttökaupalla jatkuvasti, että ois edes hetken hiljaa prkl.. Pyörivät silmät Ja nyt talvel kun joustosta sattu palautuksen vetojousi tai sitten nivelpusla korkkaamaan
Kemopetrol   [%15.%05.%2017 kma2017 %00:%toukokuu]
* niin että istuimen jousto jäi pohjaan niin eipä oo ollu viel innostusta ollu rueta heittään istuinta kopista pihalle remonttiin kun nyt se on ainaki hetken täysin hiljaa ilman että kokoajan ruutaat kaikkiin liukurulliin ja nivelpusliin voiteluainetta.. Vaikka kuljettaja ei vähästä valittaisikaan niin tuon istuimen ääntely on semmoista niin jumalatonta ja ärsyttävää kitinää ettei siinä kuljettaja kuule enään omia ajatuksiaan.. Vähällä pilattu istuin.. Häkeltynyt
Nuffieldmaster   [%06.%06.%2017 kti2017 %07:%kesäkuu]
eli perus IKH paskaa... satasen enempi laittamalla oisit saanu laatujakkaran ilmapussilla, ite ostin leylandiin CAB airmasterin suoraan briteistä ON hyvä jakkara. Kappi on entinen boströmi.
Kemopetrol   [%14.%06.%2017 kke2017 %08:%kesäkuu]
Joo tuo on helppo valinta kun niitä löytyy, joka pitäjästä ja visuaalisesti oikein myyvä istuin eikä hintakaan ole paha. Jousitus sekä kaikki säädöt myös tuntuu jämäkältä ja on toki sitä myös käytännössä sekä istuin on hyvä istua. Istuimeen saa oleellisia varaosia ja koska hinta ole hirmu paha niin tottakai sitä onnessaan ostaa kyseisen istuimen täysin vailla ajatustakaan, että jousituksen nivelpuslat ja liukurullat on suoraan jostain lelulaatikosta ja se muuten rupee nariseen ja rääkyyn aika äkkiä kun kone on säännöllisessä ajossa.. Pyörivät silmät En pistäny ajotuntimäärää narinan alkuun mieleen koska ainut ajatus oli vain " Tää ei voi olla totta.. " ..

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1