Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 4162/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.3/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | P2132636.JPG |
Albumin nimi: | Delaval VMS / Traktorit ja koneet |
Arvo (3 ääntä): | |
Avainsanat: | 6210R |
Kuvaajan nimi: | Delaval VMS |
Kuva otettu pvm: | 2012 |
Paikkakunta: | Siilinjärvi |
Tiedostokoko: | 337 kt |
Lisätty galleriaan: | %13.%02.%2012 |
Tarkkuus: | 2730 x 2048 pikseliä |
Katseltu: | 4096 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=47776 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 9 - 28 28:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
6350: Totta kai Eihän tuo nokka ole vanhoja korkeempi... Fendtissä nokka saattaa olla parempi mutta siinä on oikeen saatanan ruma hytti... Hyvät ominaisuudet kun saisi kaikista merkeistä kerättyä yhteen ilman miinuksia niin rupeis olemaan hyvä
|
|
|||
Ylettyykö tuon oven avaamaan maasta käsin ilman suurempaa kurkottelua, kuinka korkealla kahva on maasta katsottuna?
|
|
|||
Varmaan joku kaksi metriä Ei siihen kyllä kaikki hukkapätkät ylety maasta
|
|
|||
Toiset traktorin valmistajat tekevät aina vaan viistompia keulia, että näkyvyys eteen olis hyvä. Entäpäs Jontikka? Aina vaan korkeempaa ja jyrkempää muotoilua
|
|
|||
Ei muistakaan isoista nää sen paremmi kun tästäkää
|
|
|||
Nykypäästövaatimukset vaatii moottoreilta paljon... Jonnikan käyttämä EGR tekniikka vaatii jäähdytystä enemmän kuin fendtin ja muiden käyttämä SCR tekniikka... Deutseissa oli hyvä viistokeula mutta nykyään siellä on niin paljontavaraa pellin alla ettei pysty enää
|
|
|||
eipä ois r*ssätkään keksineet rumempaa muotoilia kun tuossa jonnussa mikä saa ihmisen tekemään keulasta sisäänpäin laskevan!
|
|
|||
Voi luoja sitä parkumista jos cnh/valtra olis vastaavan näkönen ku tuo..
|
|
|||
Taas jotkut vallu miehet itkee kun ei paremmasta ole kokemusta ja kyllä se viisto keula pienentää syyläri pinta alaa josta koituu omat murheensa ja tämä on maatalouskoulun huolto opettajan suusta kuultu tieto
|
|
|||
Kyllä näissä on nokka korkeammalla mitä 30 sarjalaisissa. ei tarvi etukuormaajaa näihin haaveilla
|
|
|||
Eihän tuossa muuta rumaa oo, kun nuo etuvalot. Ei kyllä kannatta paljon valametin miesten huuvella koneen rumuudesta, kun kahtoo T- ja S-sarjan vehkeitä, samoin uus N, joka näyttää amispoikien tuunaamalta
|
|
|||
Mitä se nokan korkeus etukuormaajaa häiritsee
|
|
|||
Jontikan motto, hyvä jatke jos oma ei riitä
|
|
|||
Ainahan nämä kehittyy ja aina on maristu uutuuksista "miten on huono kun tuommosta" jaij-jaijja...mutta jotenkin sitä on sitten sopeuduttu kun aikaa on kulunut. Voi se tietty hieman häiritä näköyhteyttä eteen jos iso keula mutta niin se nykyään on joka merkissä.
|
|
|||
jokos näitä on myyty. hyvältä se hytti foorumissa näytti. ja näis on kuulemma se et ohjaukse jäykkyys säätyy vaudi mukaa
|
|
|||
Tottakai konepellillä pitää kokoa olla nykyisillä päästömääräyksillä. Eipä tartte peuraan kusta lisätä. Voihan tuohon vaikka kameran laittaa eteen jos huvittaa. Eihän tuo kaunis ole, muutenkin kaikki merkit näyttää matkivan Zetorin aloittamaa muotoilu tyyliä
|
|
|||
Nooh,eipä tässä mitään valmetin miehiä olla koskaan oltukkaan. Eipä nuista nykysistä kutosista oo oikeen minun mielestä etukuormaaja hommiin massiivisten konepeittojen takija,aivan eri luokan näkyvyys esim. verratteassa tm155 ja tuota t7.200 etukuormaajien kanssa.
|
|
|||
http://www.agrimarket.fi/Koneet/Traktorit/Kayttajajutut/suomen-ensimmainen-john-deere-6r-luovutettu/ . Ja säätyvä ohjaus on vasta 7R-sarjassa...
|
|
|||
Kyllä tuo raktorin näköinen minusta on. Silloin kun Nuffield vaitui Leylandiksi, niin monet sen ulkonäön teilasivat, minä myös. Mutta pian tuohonkin jonttuun silmä turtuu ja rupiaapi pian näyttämään tosi komialta.
|
|
|||
Komialtahan toi näytti heti ensi silmäyksellä
|
Kommentti 9 - 28 28:n joukosta Sivu: 1 - 2 |