Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto
Kobelco 115 sr
Tuli laitettua leviämmät laput ja ojakauha.
Avainsanat: kobelco sr 115

Kobelco 115 sr

Tuli laitettua leviämmät laput ja ojakauha.

20111001_14.JPG akeri1.jpg DSC00589.JPG 13082011022.jpg 20110925_08.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:DSC00589.JPG
Albumin nimi:newe / Kaivurit, maansiirto
Arvo (1 ääntä):33333
Avainsanat:kobelco / sr / 115
Kuvaajan nimi:newe
Kuva otettu pvm:30.9.2011
Paikkakunta:Pudasjärvi
Tiedostokoko:786 kt
Lisätty galleriaan:%01.%10.%2011
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:5736 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=46126
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1

ZETOR8045   [%01.%10.%2011 kla2011 %23:%lokakuu]
Jos meinaat jotain kaivella vähänkään pehmeässä maastossa niin pudota toi puskulevy pois... Nauru
Jönssi   [%02.%10.%2011 ksu2011 %19:%lokakuu]
Miksi pitää puskulevy pehmeille ottaa pois? Painoa se ei paljoa tuo ja kummasti tollanen levy auttanut pikkasta isommassa kaivinkoneessa pehmeissä liikkumista.
newe   [%02.%10.%2011 ksu2011 %22:%lokakuu]
Puskulevystähän on enemmän hyötyä kuin haittaa, jos uppoaa niin sillä on hyvä nostaa konetta ja jos tela lätee pois paikoiltaan niin nostaa vain puskulevyllä ja kauhalla auttaa telan päälle. Idea
ZETOR8045   [%03.%10.%2011 kma2011 %18:%lokakuu]
No haittaahan tuosta levystä vaan on Nauru Etuperin täytyy aina ajaa kun takaperin se nostaa kaiken saven alavaunun päälle ja sitten onkin ylävaunukin kuranen... Ja jarruttaa muutenkin menoa sitten kun joutuu vetelässä savessa ajamaan niin joutuu kokoajan puomilla nostamaan ja vetämään konetta ettei puskulevy kerää eteensä vallia Pyörivät silmät Pienissä koneissa siitä on hyötyä niin saa koneen suoraan ja vaikkapa kasaa vasten korkeammalle niin yltää korkeisiinkin kärryihin mutta siltikin se vaan on monesti edessä...
Lännenmiess   [%03.%10.%2011 kma2011 %22:%lokakuu]
kyllä puskulevystä enemmän hyötyä on, ihan jo pelkästään kaivuuhommissakin, pystyy tukemaan jos vähänkään keinuu ja mukava vetää kaiki viimeset kivet yms puskulevyä vasten kauhaan. hyundaissakin nousee puskulevy niin ylös että ei siitä kyllä ole mtn haittaa
Mul-Kero   [%04.%10.%2011 kti2011 %10:%lokakuu]
Kyllähän se edessä on ku kone alkaa olla ylävaunua myöten nevassa, silloin viimestään se rajoittaa liikkumista Nauru
702s   [%06.%11.%2013 kke2013 %11:%marraskuu]
Paljonko on Kobelcossa tunteja nykyään? Mitä olet tykänny koneesta? onko ollu isoja remontteja? Olen katellu itelle samanlaista mut mietityttää et onko vähän liian pieni. Mitä eroa on 115 ja 135 muutaku turbo?
newe   [%09.%11.%2013 kla2013 %20:%marraskuu]
Tunteja on 3800h. Hyvä kone,tähänmennessä ei vielä mittään vikoja. Turbo on tässäkin, Eroja 135 on vähän lyhyempi alusta sekä puomi ja vastapaino vähän pienempi. Tehokas kone, painaa sen 12.5 tonnia.

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1