Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 4859/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | IMG_0579.jpg |
Albumin nimi: | 3070 E / Traktorit ja koneet |
Avainsanat: | Valtra / N141 / Quicke / Unigrip / MF / 3070 / E / NHK / 1600 |
Kuvaajan nimi: | 3070 E |
Kuva otettu pvm: | 27.6.2011 |
Paikkakunta: | Marttila |
Tiedostokoko: | 403 kt |
Lisätty galleriaan: | %27.%06.%2011 |
Tarkkuus: | 1600 x 1200 pikseliä |
Katseltu: | 3960 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=45251 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 13 13:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Onko claassin tekemiä paaleja
|
|
|||
Claas 46:sen tekemiä.
|
|
|||
No sen on näkösiäkin Nimim. Kokemusta on
|
|
|||
Oikee palarenkaatki tullu valtraa
|
|
|||
Vuotuinen paalausmäärä niin pieni, että ollaan pärjätty Claassilla paremmin kuin hyvin, no juu nyt ei hetkeen tartte olla Valtraan renkaita ostamassa.
|
|
|||
Kylhän tuolla claassilla olis viel siedettävä jos paaliverkon tulu ei kettuilis
|
|
|||
Noi renkaat on kyllä ihan turhaa hifistelyä....
|
|
|||
niinpä. ostaja voisi perustella miksi juuri tuollaiset renkaat?
|
|
|||
No kieltämättä itse ostaja saisi minullekkin perustella vähän paremmin, yritti sanoa että kuormaintöissä kuluu kolmet eturenkaat siinä ajassa kuin kahdet takarenkaat, no nyt on kahdet taakse ja kolmet eteen, mutta palarenkaathan kestää paljon kauemmin mitä tavalliset.
|
|
|||
Ei noi nykyset palakumit kyllä kestä ainakaan jos ne on nokialaiset... Ja mihinkään niillä ei pääse varsinkaan jos on kummassakin päässä
|
|
|||
No eipä tuo nokia tee muuta hyvää kun kumisaappaita
|
|
|||
Se kyllä riippuu ihan rengasmerkistä kuinka ne ek- käytössä kuluvat. Toinen juttu on tietenkin se että jos tykkää hieroa renkaita paikoillaan niin tottakai ne kuluu, ja neliveto päällä. Casessa kesti n. 20 vuotta alkuperäiset Kleberit kunnes toinen puhkesi kyljestä, pintaa kyllä olisi vielä ollut. Kyllä ne renkaat etupäässä kuluu asfaltilla jurnutellessa, etuaksella kun on aina hieman aurausta tai haritusta. Ja sellaista nelivetotraktoria ei vielä taida ollakkaan jossa etu- ja takapyörien ns. pyörintäero olisi täysin 0%. Siis neliveto päällä ajettaessa.
|
|
|||
Ja pakkohan etu-renkaiden on nopeammin pyöriä muuten saattais olla aikas vittumainen ajettava... Renkaat toki töiden mukaan mutta mitä tuossa tuttujen palarenkaita katsellut niin ihan samalla lailla kuluu kuin normi rengas ja maksaa aikas paljon enemmän ja jos asfaltilta poistuu niin siihen jää varsinkin jos on kummassakin päässä palarenkaat Mutta jos jokainen saa ostaa sellaiset kumit kuin tse tykkää kunhan muistaa että kumi puhkeaa vauhdissa jollei se ole Sultan
|
Kommentti 1 - 13 13:n joukosta Sivu: 1 |