Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 5423/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | MC115.jpg |
Albumin nimi: | Groke / Traktorit ja koneet |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | McCormic / Rote / Vama |
Kuvaajan nimi: | Groke |
Kuva otettu pvm: | 4.1.2011 |
Paikkakunta: | Raisio |
Tiedostokoko: | 44 kt |
Lisätty galleriaan: | %05.%01.%2011 |
Tarkkuus: | 800 x 533 pikseliä |
Katseltu: | 4689 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=43164 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Siinä on hyvä traktori!
|
|
|||
Onhan se ainakin toistaiseksi tuntunut toimivalta kokonaisuudelta. Hydraullikka teho riittää ja hytti on lämmin ja hiljainen.
|
|
|||
Kuinka näissä "korminkeissa" varaosapolitiikka toimii? Eikös tää kuvan malli oo sama kuin Casen MX? Uudetkin tehdään vissiin vielä "korminkeina" eikä niihin ole sekoiteltu CNH:ta?
|
|
|||
onko xenon valoja työvaloina vai näyttääkö vain kirkkaalta ?
|
|
|||
No isosta XTX200 korminkista ei voi sanoa että olisi hiljainen hytti Voi jeesus mikä meteli ja vielä kauheeta ulinaa eikä jaksa edes mennä mihinkään Mutta joo tää on vielä ilmeisesti sillä kunnon vaihteistolla eli 4 portaisella pikavaihteella....
|
|
|||
Varaosia on saanut todella hyvin. Kone on tosiaan lähes täysin sama mitä Case MX. Työvalot ovat toistaiseksi vielä halogenit, ehkä tulevaisuudessa vaihtuvat xenoneihin. Vaihteisto on neliportainen pikavaihteilla ja perä sama mitä kuusipyttyisissä joten pitäisi olla kestävä. Koneen painojakauma on todella hyvä kuormaaja käyttöön.
|
|
|||
Mitäs moottoria ne näissä cormikeissa käyttää, liekkö sama kun casessa?
|
|
|||
Perkinssi nelipyttyinen nelonen. Eli moottori ei ole käsittääkseni sama kuine Casessa.
|
|
|||
Kahtos mokomaa, on niillä ainaski osunu moottorivalinnat kohilleen
|
|
|||
Noh kyllä Caseissa vielä on Moottori vrt. Fergu Jos pitäs valita MX vai tuo nii ei tarvihtis kauaa miettiä
|
|
|||
Ka ihan vitsillähän tuon lähinnä sanoinni, paha mennä mitään kummempaa sanomaan koneista joita ei kokeillukkaan. Perkinssistä vaan jääny moottorina sen verran hyvät kokemukset että pitäähän sitä aina vähän kehasta.
|
|
|||
Groke: Niin ooks ihan varma, että moottori on nelipyttynen nelonen, ettei nelipyttynen kutonen?
|
|
|||
Nelosella oli tarkoitus viitata kuutiotilavuuteen
|
|
|||
135 ja 165 massikoissa perkinssi vielä menettelee sen jälkeen ihan paskoja
|
|
|||
Ja setorillahan on tähän ihan vakavat perustelut?
|
|
|||
On kyllä varsinkin CX100 casesta jossa oli perkinssi ja voi helskutti kun osas olla laiska ja ompas muutamasta muustakin mutta sillä perkinssillä tuli ajeltua eniten...
|
|
|||
Eipäs nyt taas aleta yleistämään. Kyllä niitä pirteitäkin moottorimalleja perkiisselillä on. Quadramin kuutosmyllyt ainakin hyrskää mukavasti kun on hyrskytin kyljessä.
|
|
|||
Ei oo kyllä vielä tullut vastaan... Onneksi tehdään moottoreitakin
|
|
|||
Isommissa mx:sissä oleva 5.9 cummins on kyllä hyvä, -99 tuli ensimmäinen ja samalla linjalla jatkettu
|
|
|||
Laiskoja ja laiskoja, nykyisinhän on niin helppo muuttaa moottoria sellaiseksi kuin haluaa niin ei pitäisi haitata. Ja on sitä ruukattu ennen sähköohjaimiakin muutella laiskoja "virkeiksi"
|
Kommentti 1 - 20 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |