Galleria > Erikoiset > Haaverit |
TIEDOSTO 520/1687 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.3/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva_249.jpg |
Albumin nimi: | Turve Mies / Haaverit |
Arvo (3 ääntä): | |
Avainsanat: | Valtra / T190 |
Kuvaajan nimi: | Turve Mies |
Kuva otettu pvm: | 21.06.2010 |
Paikkakunta: | SANTASKYLÄ |
Tiedostokoko: | 259 kt |
Lisätty galleriaan: | %01.%01.%2011 |
Tarkkuus: | 1600 x 1200 pikseliä |
Katseltu: | 19249 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=43117 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 34 - 53 53:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
Ei tuo teho tuota riko vaan vääntö
|
|
|||
ja pienillä kierroksilla väännättäminen
|
|
|||
Siinä on semmonen homma että kun kone rupee ottaan voimaan niin pakat tarvii silloin paineita ja jos voimaa on liikaa niin pakoila ei ole tarpeeksi paineita ja sitte alkaa pakt luistaa...
|
|
|||
SeKonemies hyvin sanottu en oo vielä nähnyt yhtään nyykkäriä johon olis ajettu yli 10000h ilman remonttia mut 8000-sarjan valmetteja olen nähnyt joihin on ajettu ilman remonttia yli 10000h
|
|
|||
hmm.. Se on satavarma että jokaiseen yli 10ktuntia ajettuun koneeseen on tehty remonttia. Tietenkin riippuu siitä miten käsittää sanan remontti, joillekkin tahtoo olla se koneen katkaseminenkin pelkkää huoltoa. Lujia koneita kasitonniset, mutta on niissäkin ne omat ongelmansa.
|
|
|||
Jos joku on ajanu 10-tuhatta tuntia ilman remonttia niin se on varmaa seisonu tallis puolet siitä ajata.
|
|
|||
turve mies ei meillä tuntimittari talissa pyöri
|
|
|||
Hollanteja vain huolletaan paljon Mutta Kyllä tosi on että melko harvassa on työ koneet joihin ei mitään tarvisi tehdä 10000 tuntiin. No omaan 8550 ei kyllä ennen 10000 tarvinut tehdä muutaku kulutus osia vaihdella, muutama kytkin ja ulosoton pakka. Laatikkoon on ensimmäiset laakerit vaihettu vasta 15000h paikkeilla. Ollut siinä koneessa suht halpoja remontteja ja eivät ole koskaan tarvinut kesken töiden viedä remonttiin. Toiseen (8400) on tehty sitten senkin edestä. Mutta sitäkin sietää kun sitä ennen oli TM hollanti ja vähä näkökantaa kertynyt.
|
|
|||
valmet 705 : Et tainnu käsittää oikein mitä tarkotin. Ja kyllä nou traktorit on semmosia että uudemmis traktoreis niin kaikki härpäkkeet on niin hienoo että ne ei oikein kestä... :/
|
|
|||
on hollantikin niin kauvan kestävä kun se on ruskian punaanen
|
|
|||
NIIN ON Naapuris on semmonen M135 että siinä on joku n: 400 hv ja oli mäkiveto kisois ja kyllä ainaki siä kesti ja vetää varmaan Vapon superia ihan komeesti
|
|
|||
Kyllähän 8400:set on varmaan parhaita koneita nevalla.. ainut vaan että niin mopoja vakiona ettei niillä saa aikaan muuta kun vitutuskäyrän kohoomisen pilviin..
|
|
|||
Kyllä uudemmilla 160hv 8400:lla pärjää nevalla hommas kun hommas aiva vakio säädöilläki. Alkupään 8400:sia voi ehkä hiukan ruuvata ja miinuksena niistä ehkä "ohuemmat reidet", muuten kestää kyllä vaikka ydinpommin oikealla käytöllä.
|
|
|||
Itellä löytyy hallista 12500 tuntia ajettu hollantti, ja hyvin kestää. Mitään muuta ei olla vaihdettu ko startti!
|
|
|||
Mikä malli ja millä vaihteistolla. Kerro heti! Tiedä vaikka pääsisit ennätysten kirjaan koneellasi.
|
|
|||
vai oikein ennätysten kirjaan ! 6640 ja 12+12 SynchroShift
|
|
|||
Valtralle tuttu tilanne: telakalla
|
|
|||
KYLLÄ
|
|
|||
Itsellä vähän muuttui näkemykset. Tuli käytettyä 8400 valmetti penkitettävänä. löyty vieläki liki 220 heppaa ja 850nyyttöniä vääntöä. Eli ennen ollut vielä reilusti reilusti enempi voimaa, ennenku pyöritettii syöttöä vähemmäksi. Löyty syy miksi siihen on pitänyt tehdä enempi remonttia. Mutta ei se nyt niin heikko ole kuitenkaan ku on aina välillä kestää noillakin voimilla.
|
|
|||
onko lastulla otettu voima vai viritetty niin että turbo vaihettu, paineet nostettu että pakat ei luista ja sitä rataa. Jos tehään jälkinmäisellä nii on toveissa että kestää, lastlla se on varma pommi. mutta kaikkihan rikki saadaan..
|
Kommentti 34 - 53 53:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |