Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
amerikan voorti
Avainsanat: 8670

amerikan voorti

IMG_0355.jpg SPA55430.JPG hollannikas.jpg 8670.jpg Kuva0006.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.1/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:hollannikas.jpg
Albumin nimi:super major / Traktorit ja koneet
Arvo (7 ääntä):44444
Avainsanat:8670
Kuvaajan nimi:super major
Kuva otettu pvm:28.9.2010
Paikkakunta:haapavesi
Tiedostokoko:69 kt
Lisätty galleriaan:%29.%09.%2010
Tarkkuus:648 x 388 pikseliä
Katseltu:4892 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=42271
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 29 - 48 48:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

brp   [%07.%10.%2010 kto2010 %07:%lokakuu]
miks sää myymässä oot tätä?
SeKonemies   [%07.%10.%2010 kto2010 %09:%lokakuu]
No hitto sehä ois ollut hyvä juttu tehä omaanki koneeseen. kieltämättä uuden nyykkärin rc laatikkokin vaihtaa pehmeämmin kun tm:n pc, mitä vähän niihinkin tutustunut.
Holsti   [%07.%10.%2010 kto2010 %11:%lokakuu]
Kiitos osaavan huoltomiehen asia selvisi ja remontilta säästyttiin. Todennäköisesti muutkin ongelmat näissä vaihteistoissa johtuu juuri noista solenoideista. Niissä solenoideissa oli yksi ihan hölmö rakennevika, mistä repiminen johtuu. Nyt minä voin sanoa että TM:n vaihteisto toimii pehmeästi vaikka muut toista väittävätkin Cool
super major   [%07.%10.%2010 kto2010 %16:%lokakuu]
"brp" kone ostettu jälkimarkinointia varten
SeKonemies   [%07.%10.%2010 kto2010 %16:%lokakuu]
Iisalmessako nyykkärin huolto siellä savossa? Itellä jäi paskan maku suuhun tuosta oulun seudun nh huollosta. Se ammatti taito uupui melko monelta huoltomieheltä. Monesti tuntui että koneelle annettiin vain valohoitoa ku ei muutakaan keksitty, joka tunnin kyllä muistivat laskuttaa.
Holsti   [%07.%10.%2010 kto2010 %21:%lokakuu]
Tässä lähimpänä on lh-osa Iisalmessa ja sitten on pari yksityistä. Ite käytetään yksityistä. Nuori kaveri, vankka osaaminen uusista ja vanhemmista koneista. Huolto on kyllä pelannut.
tumex   [%07.%10.%2010 kto2010 %22:%lokakuu]
harvassa on osaavat huoltomiehet.. toivalan lh-osalla on osaavaa porukkaa..
motard   [%09.%10.%2010 kla2010 %12:%lokakuu]
Näistä Funkeista kannattaa ostaessa tsekata pakkojen täyttöajat, kertoo aika pitkälti levyjen jäljelläolevan elinajan. Jos jotakuta kiinnostaa, voin papruista luntata miten toi tapahtuu keppiä heiluttaen. Deere tosiaan osti Funkin pois kuleksimasta aikanaan, mut missään Deeressä ei ainakaan tätä 18-portaista ole käytetty, 4000, 7000 ja 8000 sarjojen laatikot on JD:n omia. Mun käsittääkseni myöskin tä G/70:n moottori on aika erilainen kuin 40/TS/TM sarjojen Powerstarit vaikka pohjaltaan tämä myös puimureissa käytetty _Genesis_ on samaa perua
mika3   [%09.%10.%2010 kla2010 %15:%lokakuu]
eri männät ainakin. niin ja tietty rivipumput näissä. onko motardilla tietoa kuinka 30-40k laatikoiden nopeuserot on tehty? siis esim. 8830 fordissa jossa tämä sama laatikko. fordiahan on ollu 30 ja 40 perällä. mitäs tää muutes käyettännössä kulkee navikkaan?
tämähän ei ole mitään sukusa case magnumille niinku joku tuolla yllä väittää. vasta numeroa uudemmat nh:t on casen laatikolla ja cumminsin/ivecon(9l) moottorilla
motard   [%19.%10.%2010 kti2010 %15:%lokakuu]
mika3: Veikkaisin että eri välitykset TW-perustaisessa perämurikassa: muistelisin et neljänkympin versiot kulkee kaikilla vaihteilla kovempaa kuin kolmekymppiset.
SeKonemies   [%21.%10.%2010 kto2010 %09:%lokakuu]
Tulisko nopeus ero ihan vain isommasta rengastuksesta. Eikös tässä ole jo 42 rattaat tai vastaavat?
lepa   [%23.%10.%2010 kla2010 %12:%lokakuu]
Kyllä nh omista tuotoksista väännöt ennen cumminsseja loppuu.huonot väännön nousu prosentit takaavat nh koneen tutun äkki hyytymisen.cummins taas vääntää sitkeästi.ja kone on valmistettu Winnipegissä.Tähän koneeseen tuli ensimmäinen kääntyvä etu akseli vuonna 94.
motard   [%29.%10.%2010 kpe2010 %18:%lokakuu]
Ei oo renkaista kiinni, vaikka totta kai nekin vaikuttaa. Joo, ei toi 7.5 litran isku mitenkään ihmeemmin ainakaan noissa 40/TS/TM Powerstareissa tunnu vrt. samantehoiset pienemmät myllyt. Itteasiassa aika samantapainen tuo TM:n kone kuin Quadram Perkinssi. Tässä on vanha 6.6 Foortti vaihdettu Cumminsiin. Toki 6.6 on tyystin eri kone ja näissä oli muitakin ongelmia kuin alaväännön puute. -> http://www.youtube.com/watch?v=5Kz_MRPvhco
mika3   [%29.%10.%2010 kpe2010 %21:%lokakuu]
joo ei ne renkaat mitään vaikuta..38->42 siirtyminen varmaan 3km/h lisää 30 kmh perällä Hymy kyse oli siis fordista eli 8830 malliahan on 30 ja 40 välityksillä. perävälityksessä kait sitten se ero. perähän on viissiin aika lähelle tw fordin perä. 8830 on kyllä hienon näkönen traktori! 7.5l kone käyt mun käsittääkseni suoraan siihen. p pumppullinen g/70srj mylly keulaan ja menoks!
SeKonemies   [%30.%10.%2010 kla2010 %00:%lokakuu]
Kyl se taitaa vähän enempi tehdä. varmaan noin reilu 15% lisää nopeutta.
motard   [%19.%11.%2010 kpe2010 %00:%marraskuu]
Genesis käy kait suoraan noihin 30-sarjalaisiin joo, eikä tarvitse apurunkoa viritellä toisin kuin Cumminsiin. Näiden perillisissä on nykyään Cummins ja Fujin laatikko: http://www.versatile-ag.ca/tractor_ranges/2wd_fwd_series.html
super major   [%21.%11.%2010 ksu2010 %15:%marraskuu]
tuossa genesiksessähän on täys mittainen apurunko keulaan asti. helppo asentaa vaikka alusterä. tai minkälainen etukuormaaja tahansa. tuo hollanti menee 42 renkailla 46km/h kierokset 2200min
mika3   [%04.%01.%2011 kti2011 %20:%tammikuu]
kävin tänään tarkistamass tämmösen 8970 mallisen pumpun tyypin. p3000srj rivipumppu 12mm elementeillä. sama pumppu on 8950 valtrassa. eli reilu 300hv riittää syöttömäärä vakiona. onko tuo 46km/h navikalla mitattu?
Reki   [%21.%10.%2012 ksu2012 %18:%lokakuu]
onko tietoa mitä tuollaiseen maksaa laatikko remontti eli ne lamellikytkimet ?
ex-cavator   [%22.%10.%2012 kma2012 %21:%lokakuu]
itellä TM155 siihen vaihdettiin talvella laatikon kyljessä olevat anturit kun jäi tienpäälle, kalibrointia sai aina välillä tehä mut nyt huollon jälkeen toimii kun unelma

Kommentti 29 - 48 48:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3