Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 5710/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | P9020782.JPG |
Albumin nimi: | Jokapaikanhöylät Oy / Traktorit ja koneet |
Avainsanat: | 1102 |
Kuvaajan nimi: | 500 |
Kuva otettu pvm: | 2.9.2010 |
Paikkakunta: | Muhos |
Tiedostokoko: | 57 kt |
Lisätty galleriaan: | %02.%09.%2010 |
Tarkkuus: | 560 x 420 pikseliä |
Katseltu: | 5986 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=42058 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 8 8:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Missäs vaiheessa savu muuttuu lämpöväreilyksi ja voimasavut muuttuvat tehoiksi?
|
|
|||
Kannentiiviste näistä tahtoo mennä kovilla paineilla, mutta eipä ainakkaa vielä ole menny. Ei passaa aina ihan kaasu pohjassa ajella.
|
|
|||
Ei itellä ainakaan mennyt. Vai onko se 2 baaria vielä kova ahto? pakosarjat ei kestäny saati pakosarjan tiivisteet. kolmas pakosarja oli menossa ku lähti meiltä. Oli rajun näköinen ku pakosarja ja turbo oli mansikkana ku enempi vejätti pitemmän aikaa. Ihmeesti kesti kapine.
|
|
|||
Joo oon kuullu että vakio kone kestäis 3 bar vaan siinä vaiheessa alkaa kone jo sanomaan että ei ennään.
|
|
|||
Eikös se pitäs savun alkaa vaaleta kun ahtoja alkaa olemaan?
|
|
|||
Jollai foorumilla sanottii että kone ei kestä ainakaa työkäyttöö enää jos menee yli 1.5bar... Ja tuo musta noki kertoo että se palaa pakosarjassa eli ei iha pala kaikki
|
|
|||
ei kyllä kestä pitkkää vejätystä nuilla ahttoilla
|
|
|||
Kone pitää rakentaa niin, että se kestää täysillä vedätyksillä huoletta sen työpäivän rikkoutumatta. Ei ole järkeä tehdä konetta jonka ominaisuuksia ei voi hyödyntää. Tämä on mielipiteeni.
|
Kommentti 1 - 8 8:n joukosta Sivu: 1 |