Galleria > Erikoiset > Haaverit
Valmet 905 ja potilan äes
Oli märkää joen varren multa maalla
Avainsanat: valme

Valmet 905 ja potilan äes

Oli märkää joen varren multa maalla

Kuva_102~0.jpg Kuva_101.jpg motoriikkaa_001.jpg 436547688gjtug.jpg ytfyt86876.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:motoriikkaa_001.jpg
Albumin nimi:Tomppa96 / Haaverit
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:valme
Kuvaajan nimi:Tomppa
Kuva otettu pvm:kevät -10
Paikkakunta:Ruotsinpyhtää(loviisa)
Tiedostokoko:780 kt
Lisätty galleriaan:%22.%07.%2010
Tarkkuus:2048 x 1536 pikseliä
Katseltu:14804 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=41647
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 14 - 33 73:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4

Tomppa96   [%27.%07.%2010 kti2010 %18:%heinäkuu]
tässä ei kestä enää vaihelaatikko suoraa putkea,niin ainakin isäntä väitti Idea
Pelto-elvis   [%27.%07.%2010 kti2010 %18:%heinäkuu]
kuristaako tuo vakiopilli sitten niin paljon Järkyttynyt vai liekkö isäntä keksiny äkkiä jonkun tekosyyn miks ei laiteta Nauru
Holsti   [%27.%07.%2010 kti2010 %18:%heinäkuu]
Kuski korva höröllä, kattoluukku auki polettaa niin olisko siinä syy miksi ei kestä Häkeltynyt Häiritsevä
Tomppa96   [%27.%07.%2010 kti2010 %18:%heinäkuu]
jaa-a,luulen etttä tekosyy toi että vaihe laatikko ei kestä Huuto
oppipoika   [%27.%07.%2010 kti2010 %20:%heinäkuu]
toiset yrittää saada mahdollisimman hiljaisen traktorin tehdyksi ja toiset yrittää saada samasta vehkeestä mahdollisimman paljon ääntä maailmaan, ei voi ymmärtää. Työkoneen tulee olla mahdollisimman hiljainen, minun mielestäni. Kuulo on kiva olla olemassa Hymy
eski   [%27.%07.%2010 kti2010 %21:%heinäkuu]
koko putki pois niin valtran huoltoki saa töitä Häiritsevä
Holsti   [%27.%07.%2010 kti2010 %21:%heinäkuu]
valmet905turbo   [%27.%07.%2010 kti2010 %21:%heinäkuu]
Kyl se meil ainaki on jo 10800h kestäny et on ollu turbo ja rapiat 150hv Cool
Tomppa96   [%27.%07.%2010 kti2010 %21:%heinäkuu]
kyllä tosta saa sen 160hp turpolla,mutta ei loota kuulemma kestäilman äänenvaimennin Huuto
ZETOR8045   [%27.%07.%2010 kti2010 %21:%heinäkuu]
Vääntöhän sen lootan rikkoo eikä teho.... Eli kaasu pohjassa todennäköisesti kestää paremmin kuin alaväännöllä vedättämällä mutta saahan näihin järeämpiäkin osia lootaan... Sillä äänenvaimentimella ei oo mitään vaikutusta muuhun kuin kuskin kuuloon...
Tomppa96   [%27.%07.%2010 kti2010 %21:%heinäkuu]
mutta ainut ongelma isännän piheys Erittäin iloinen
6350   [%27.%07.%2010 kti2010 %22:%heinäkuu]
Kestäsköhän tuollanen miten jatkuvaa tieajoa isoilla renkailla? Ois suunnitteilla vähän sen suuntasta projektia, halpa ja yksinkertainen sais olla veturi. Toki noiden hinnalla sais ruottista 8100:sia, mikä jo vahvemmalla lootalla..
Tomppa96   [%27.%07.%2010 kti2010 %23:%heinäkuu]
hyvin kestää,tällä koneella 2/3 osaa tunneista on tie ajoa,kun tämä on auraus koneeena talvet Idea
sr5   [%27.%07.%2010 kti2010 %23:%heinäkuu]
unohdappas tomppa jo tuo putkiasia, kun et tunnu ymmärtävän yhtään mitä puhut. sillä putkella tuskin on tässätapauksessa mitään merkitystä. joopajoo... eiköhän se auraus ole kuitenkin jotain aivan muuta kuin toimimista "vetokoneena".. vetokoneella haetaan varmaankin jotain 10t++ kuormien repimistä jollakin järeellä kärryllä, maanajoo tms? Pyörivät silmät
Tomppa96   [%28.%07.%2010 kke2010 %16:%heinäkuu]
viljan ajoa,yhden tehtaan tavaran kuskausta ja soran/maan ajoa
ZETOR8045   [%28.%07.%2010 kke2010 %18:%heinäkuu]
6350: kattelisin tuohon käyttöön jotain muuta....
sr5   [%28.%07.%2010 kke2010 %19:%heinäkuu]
joku 14145 nestori nopeutettuna on vetokone viimesenpäälle.. pitäs piisata?
Tomppa96   [%28.%07.%2010 kke2010 %19:%heinäkuu]
tässä ongelmana tie ajossa se että pomppii aika paljon Idea
Sontakuski   [%28.%07.%2010 kke2010 %19:%heinäkuu]
no sehän kuuluu asiaan Nauru
6350   [%28.%07.%2010 kke2010 %19:%heinäkuu]
Painottaa sopivasti ja oikeat renkaat alle, nii ei pitäisi pomppiman. Zetor: Jos laitetaan hintakatoksi 15-18K€, niin sitten -05 on vahvoilla. Nopeutettu 16245 seetori ois myös käypänen rassi!

Kommentti 14 - 33 73:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4