Galleria > Erikoiset > Projektit
valmet 830.1 remontissa
Etuperästä lautaspari paskaksi, pikku aukomine sen tiimoilta
Avainsanat: potaus valmet 830.1 remontti

valmet 830.1 remontissa

Etuperästä lautaspari paskaksi, pikku aukomine sen tiimoilta

IMG_7033.JPG valpursremont2.jpg valpursremont1.jpg huhti-touko_109.jpg huhti-touko_104.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:valpursremont1.jpg
Albumin nimi:hjolsten / Projektit
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:potaus / valmet / 830.1 / remontti
Kuvaajan nimi:hjolsten
Kuva otettu pvm:19.5.2010
Paikkakunta:yka
Tiedostokoko:597 kt
Lisätty galleriaan:%21.%05.%2010
Tarkkuus:2074 x 1556 pikseliä
Katseltu:5659 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=40829
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 5 5:n joukosta
Sivu: 1

Motokuski   [%21.%05.%2010 kpe2010 %23:%toukokuu]
Melko perusteellinen remontti Häiritsevä
oppipoika   [%22.%05.%2010 kla2010 %09:%toukokuu]
Kyllä suunnittelu menee takapakkia ja lujaa. Noinkin pienen vian takia tuollainen purkaminen. Ennen sai vaan pudottaa perän alas päin pois paikaltaan, kardaani, lukonletkut ja 8 pulttia auki niin perä oli irti.
LS   [%22.%05.%2010 kla2010 %13:%toukokuu]
Aika moine purkaminen. Koulu aikaan ruuvattiin 810b:n jakolootaa ja siitä lähti ainaki perä ihan erikseen irti, nostettiin vain kattonosturilla nokka lentoon ja vedettiin perä pois =)
Nuffieldmaster   [%22.%05.%2010 kla2010 %14:%toukokuu]
Valmetin eturunko on semmonen amme nykysin, kaik vesi ja öljy siellä muhii, montapäivää tirsuu öljyä jos jokin posahtaa tai satut pesemään tuon. Muutenkin nykyajan mettäkoneissa ei mietitä huoltoa miten se on mikin helppo tehdä. Perkeleen hienoja koneita ajaa ja mukavia, mutta vain niinkauan kun ei tarvii rempata.
hjolsten   [%22.%05.%2010 kla2010 %15:%toukokuu]
Isommissa eri malli, pultit ku vain aukasee ja kartaaninruuvit, niin jo jää murikka lattialle, Näissä pikkuvalluissa on ollu jo 828 ajoilta perä osa ihtekantavaa runkoa, säästetty kiloja, myönnettäköön ehkä väärässä paikassa. eihän tuossa oo aukastavia panssareitakaan pohjassa! Erittäin iloinen kaikki pitää lurkkia yläkautta. Peräöljyjen tarkistuskin venyy pahimmillaan tunnin hommaksi, kun letkuja on purettava edestä pois. Tuon jälkeen perä oli irrotettava jäljelle jääneistä runkoaisanpätkistä, telit pois ja sitte vasta perä pöydälle Neutraali

Kommentti 1 - 5 5:n joukosta
Sivu: 1