Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 6643/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.3/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | gfgf.jpg |
Albumin nimi: | jomela / Traktorit ja koneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | jomela |
Kuva otettu pvm: | 25.10.2009 |
Paikkakunta: | Mynämäki |
Tiedostokoko: | 495 kt |
Lisätty galleriaan: | %10.%12.%2009 |
Tarkkuus: | 1177 x 883 pikseliä |
Katseltu: | 3913 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=38892 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 23:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
nyt olis hyvät kärryt tarjolla jos joku tarvittee
|
|
|||
aika pienet renkaat tos kärris
|
|
|||
viikon ajon jälkeen oli kyllä tuommoset 12 tonniset ihan kieros 14 tonniset kesti kyllä pidempään...
|
|
|||
millä käytöllä tommoset saa kieroon... olleet jo 3 vuotta meidän käytössä ja hyvin kestäneet maansiirto hommissa. noo kaikenhan saa paskaks kun korvien välissä ei liiku mitään. renkaat tais olla 500/50/17
|
|
|||
Maansiirto on aika laaja kuvaus joten siihen mahtuu monenlaista kippoa ja käsitystä sekaan. 10kuormaa multaa kesässä on maansiirtoa, 1000m3 päivässä louhetta on maansiirtoa..
|
|
|||
joo mutta louheen ajoon on aivan erin tason pelit... luuletteko että 5mm pohja kestää kauvankin louheen ajossa tai tietty riippuu millai tekee kuorman ja laittaako esim maata ensin pohjalle niin silloin jo hiukan kestääkin ajossa...... ihmekkään kun kaikki paskana kun järkeä käytä. meillä kyseinen peli on ympäri vuoden pelkästään urakointi käytössä
|
|
|||
60-80 kuormaa päivässä... maata ja 0-125mm mursketta ja lavan pohja oli ihan kuuppa...
|
|
|||
no nyt on tuokin vaihdettu uuteen E-15 kärryyn... kärry oikeastaan muuttunut ollenkaan vain isompi ja isommilla pyörillä mitkä sentään kestää nopeutta enemmän. Jos joku väittää että 15 tonnin kärryt kestää paremmin kuin nuo 12 tonnin kärryt niin puhuu kyllä ihan paskaa.
|
|
|||
vuoden vanhasta 16tn junkkarin maakärrystä lavan jokainen hitsisauma ratkennut ja alkuun meni 3 teliä vaihtoon kun kärry oli uusi.. nokian kummit meni louheella muutamassa kuukaudessa vaihtokuntoon.. nämä vedottomat kevytkärryt tehdään aivan liika löysiksi.
|
|
|||
http://www.valtra.fi/tradeIn/tracpic/358/423-HAV_1.jpg siin on Valtran vaihtokone valtra miehille
|
|
|||
aina valmet: se riippuu minkä merkkiset vedottomat ostaa kyllä meinaan Tekot vaikuttaa vahvoilta eikä notku mutta traktorin "päästö" ponit tuntuu kyllä olevan löysiä jo tyhjilläkin kärryillä
|
|
|||
Zetor8045: Sit vaan soitto poriin, eikös homma sillä hoidu ja taas kulkee..
|
|
|||
takuuta vielä syksyyn asti mutta katsoo nyt mutta soitto saattaapi lähteä seuraavalla kerralla Leppäkorven suuntaan...
|
|
|||
Onko jollain kokemusta tuollasen ännäläisen lastuttamisesta, kuullut että ohjelman vaihdolla pitäisi noin 200hv irrota ja sen jälkeen kulkee ku pieni elukka
|
|
|||
juu ja turbo sanoo moro kun pakopaineet hyppää varmasti pilviin.... osta kutonen niin saat tehon lisäksi vääntöäkin mutta pirauta tuonne LTR-racingiin tai porintehotuontiin ne osaa auttaa jos voimaa tarviit....
|
|
|||
pohjanmaalla tiedän että on harrastettu lastuttamista kyseisiin koneisiin, ja eipä tuon kokosen koneen vielä niillä tehoilla pitäis miksikään mennä, mutta kaiken tietysti saa hajalle kun oikeen yrittää.
|
|
|||
no pistäppä ahtopainemittari ja pakopainemittari ennenkuin softaat ulos tuosta sen 200hv
|
|
|||
Alavääntöä siihen ei oikein saa edes lastulla, eli ei siitä kutonen tule tekemälläkään. Mutta sitten kun kierrokset vähän nousee... Ja ennemmin ohjelmointia kuin lastua, tulee konekohtaisempi.
|
|
|||
juu tarkoitin kyllä tuota ohjelmointia. eikä tuosta mopedista ole tarkoitus mitään kutosta tehdä vaan hiukan voimaa lisätä ja sillä selvä.
|
|
|||
eli pois päästömääräyksistä
|
Kommentti 1 - 20 23:n joukosta Sivu: 1 - 2 |