Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
MF 7495, Multiva TRR 210 & JD 7350
Karhot oli ohkasia, mutta apukuski oli silti innoissaan.
Avainsanat: 7495 multiva JD

MF 7495, Multiva TRR 210 & JD 7350

Karhot oli ohkasia, mutta apukuski oli silti innoissaan.

Kuva0421.jpg 683.JPG Silppuri.jpg Karhotin.jpg Kuva0419.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.8/5 6 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Silppuri.jpg
Albumin nimi:Ladamies / Traktorit ja koneet
Arvo (6 ääntä):44444
Avainsanat:7495 / multiva / JD
Kuvaajan nimi:Ladamies
Kuva otettu pvm:22.6.2009
Paikkakunta:Kiuruvesi
Tiedostokoko:427 kt
Lisätty galleriaan:%02.%12.%2009
Tarkkuus:2133 x 1600 pikseliä
Katseltu:5010 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=38818
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 20 29:n joukosta
Sivu: 1 - 2

minävaan   [%03.%12.%2009 kto2009 %15:%joulukuu]
kunnon konneet Cool
t j   [%03.%12.%2009 kto2009 %15:%joulukuu]
Oon varmaan nähny tuon koneen kylillä. Cool
_Fiatagri_   [%03.%12.%2009 kto2009 %18:%joulukuu]
Eikö kannattas opetella kirjottamaan, ennenkö tänne rupeaa rustailemaan kommentteja Häkeltynyt Eipä sen puoleen, että oiskohan tuossa mitään järellistä sanottavaa ees Pyörivät silmät
THT   [%03.%12.%2009 kto2009 %18:%joulukuu]
Kelläpäs Kiuruveellä tuo ajosilppuri? Pyörivät silmät
_Fiatagri_   [%03.%12.%2009 kto2009 %18:%joulukuu]
No, mikähän järki ois torvi kääntee toiselle puolelle, kun kerta torven hallintavipu ja apupeili on sijoitettu oikeelle puolelle Häkeltynyt
THT   [%03.%12.%2009 kto2009 %19:%joulukuu]
Helpompi se tuon silppurikuskin kannalta noin päin on, näyttöjä jne. oikeen puolen pilarissa, sekä kaikki hallinnat. Tämä minun mielipide, mitä tullu tuommosella pyöriteltyä, mutta jokainen tyylillään. Ainut vaan, että saksassa ajateltu ajettavan toisinpäin, koska noin päin ajettessa torven käännön napit toimii ns. väärinpäin.
ZETOR8045   [%03.%12.%2009 kto2009 %20:%joulukuu]
eikös traktorin hytit ole kyllä samankokoisilla ikkunoilla kummaltakin puolelta yleensä varustettu ja traktorissa mitään näyttöjä tartte tuommosessa ajossa katsoa kun silppuri kuski hoitaa täytön traktorilla vaan katsoo minne ajaa Nauru
Nimetön   [%03.%12.%2009 kto2009 %20:%joulukuu]
Nii vaa tais tarkottaa, että näytöt täyttää silppurin oikeenpuoleisen ikkunan, eikä traktorin.
THT   [%03.%12.%2009 kto2009 %20:%joulukuu]
Eipä tuo ainakaan meikäläistä oo haitannu yhtään välin ajossa yhtään noin päin ajaminen. Ja kun traktori kuskien kanssa sopii ennalta ajovauhdin, nii helpottaa kummasti kaikkien elämää. Silppurikuski voi nopeudella säädellä, mihin kohtaa kärriä haluaa puhaltaa. Ainakin ite tehny tällä tavalla samanmoista silppuria ajaessa. Nimetön: Just sitä tarkotinkin, joten loogisempi kait se noin päin on täyttää.
ZETOR8045   [%03.%12.%2009 kto2009 %21:%joulukuu]
no en oo kyllä noihin hommiin vielä ikinä joutunut mutta eikös traktorin kuulu ajaa samaa nopeutta kokoajan ja silppuri täyttää kuorman... traktorista kun ei paljoa näe onko perässä/keskellä tarpeeksi tavaraa Pyörivät silmät
tw-30   [%03.%12.%2009 kto2009 %21:%joulukuu]
onko nuissa silppureissa jotain varotusta jos noukin meinaa mennä tukkoon vai pitääkö ajaa perstuntumalla Kysymys
tw-30   [%03.%12.%2009 kto2009 %21:%joulukuu]
niin tuota mietinki että silppuri ajaa varmaan niin kovaa kuin pystyy ja kärri yrittää pysyä perässä jotta saadaan silppurista kaikki hyöty irti.
paalipihti   [%03.%12.%2009 kto2009 %23:%joulukuu]
jokkainen taaplaa tavallaan Häiritsevä Kylläse toisinpäin on viisaanpi omasta mielestä, ite ajanu raktoria ja täyttänyt kärryn. ensin senverran eteen että näkee vielä taakse ja sitte ruvennu takkaa täyttään, silppuri kuskin ei tarvi palio miettiä minne puhaltaa ja lopuksi täyttää sen takaosan mikä on kerinny vähän painua Hymy sen oon huomannu että sen silippuri kuskin on turha näytellä mittään merkkiä Nauru
Ladamies   [%03.%12.%2009 kto2009 %23:%joulukuu]
En ole ajanut silppuria vasta kun yhden kesän, mutta sanoisin että kun kuskit oppii yhteisen tavan kärryn täytössä, ei siihen enää paljon merkkejä tarvita. Eikä sieltä silppurin ohjaamosta paljon lälläriin huudella sillon kun ajetaan lisätehon alueella. Mulla ei ainakaan käet riitä. (tai sitten järki)
tumex   [%04.%12.%2009 kpe2009 %12:%joulukuu]
eikös silppuri kuski ole kuin konsertin johtaja Erittäin iloinen tikku vaan puuttuu kädestä Erittäin iloinen Liekkö näihin silppureihin hyödyntäneet sitä automaatti ohjausta, niinku puimureissa? sillonhan siinä jäis käsiä vapaaks traktori kuskin neuvomiseen Vink siis jos haluaa/tarvii neuvoo..
Pali   [%04.%12.%2009 kpe2009 %12:%joulukuu]
eipä taija olla vielä niin viisasta automaatti ohjausta mikä löytäs karhot pellolta.. eipä siinä tosiaan paljoo tarvii merkkejä antaa kun homman oppii puolin ja toisin tekemään. silppuri kuskit alkaa liikaa neuvomaan jos lällärit laittaa Hymy
THT   [%04.%12.%2009 kpe2009 %22:%joulukuu]
Helppohan se sillon on, jos yhtään etusermissä on verkkoo, että näkee tuonne kärriin, mutta jos vanerista ja 4.2m korkee, nii yritäppä siinä sitte raktori kuskina kuormaa ite täyttää..
t j   [%04.%12.%2009 kpe2009 %22:%joulukuu]
Tässä kuvassa massikka kuski ajaa selkeästi optimaalista ajolinjaa täyttäen kuorman äärimmilleen. Järkyttynyt
Kyntäjä   [%05.%12.%2009 kla2009 %07:%joulukuu]
Kyllähän se yhteispelillä täytetään.Mut sanoisin et silppurmies täyttää.Sitä torvee kumminkaan käsin tartte kääntää,aika nätistä nupista pyörii.Tarpees töitä traktori kuskille pysyä rinnalla jos ajetaan 10-15km/h.
aina valmet   [%05.%12.%2009 kla2009 %08:%joulukuu]
esim turpeen lastauksessa käytetään paljon ns la-puhelinta.. traktorikuski joko hidastaa tai kiihdyttää lastaajan vieressä sitämukaa mihin haluaa kuorman tulevan. lastauskone ajaa tasaista vauhtia koko lastauksen ajan.. näin on aina toimittu.

Kommentti 1 - 20 29:n joukosta
Sivu: 1 - 2