Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Scania R480 6x2 alustoja
Uunituoretta Södertäljen rautaa Suomalaisilla rosteri lisukkeilla
Avainsanat: Scania R480

Scania R480 6x2 alustoja

Uunituoretta Södertäljen rautaa Suomalaisilla rosteri lisukkeilla

S3500012.JPG 16092009032.jpg 2xR480.jpg pienoismallikuvat_241.jpg Widjeskog_22.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.6/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:2xR480.jpg
Albumin nimi:Kemopetrol / Kuorma-autot, rekat
Arvo (7 ääntä):33333
Avainsanat:Scania / R480
Kuvaajan nimi:Kemopetrol
Kuva otettu pvm:10/2009
Paikkakunta:-
Tiedostokoko:90 kt
Lisätty galleriaan:%27.%10.%2009
Tarkkuus:600 x 800 pikseliä
Katseltu:5652 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=38327
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 8 - 27 27:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Cattimies   [%30.%10.%2009 kpe2009 %22:%lokakuu]
Mikäs tämä eurokuljetus on kun katoin tässä kerran että jossain kania-liikkeessä oli ainakin kolme n.3-400 tkm ajettua actrossia, liekö niin hyvin mersut toimineet?
Kemopetrol   [%30.%10.%2009 kpe2009 %23:%lokakuu]
En nyt kovin hyvin tunne virmaa, että mitä kaikkee ne kuljettaa mutta hakeautoja niillä on ainaki yhen pitäjän eestä Erittäin iloinen Tynjälää jonkuverran suurempi..
chevypasi   [%31.%10.%2009 kla2009 %02:%lokakuu]
joo haketta ja turvetta muusta en sit tiiä Cool
sisumiäs   [%14.%11.%2009 kla2009 %15:%marraskuu]
en tiedä onko ollut noin montaa mersua yhtaikaa, mutta vaihtaa merkistä riippumatta aika tiuhaan.
chevypasi   [%14.%11.%2009 kla2009 %18:%marraskuu]
joo onhan s joen scanialla nytkin niitten r480 scanioita myynnis millä on ajettu jotain 300tuhatta Järkyttynyt tiuhaan tahtiin vaihtaa ku noin vähillä kilometreillä... ittekkin niitä siinä kuolannu mut ku on vähä vajaa pyttyisiä niin ei pysty Cool
Kemopetrol   [%14.%11.%2009 kla2009 %18:%marraskuu]
Erittäin iloinen
sisumiäs   [%20.%12.%2009 ksu2009 %10:%joulukuu]
mene vaan chevypasi vaihtamaan jos kiinostaa, vai mitä hemmettiä ajat ettei 480 kutoskone riitä, voi vinkkeliin nähen olla jopa jotain etua.
chevypasi   [%20.%12.%2009 ksu2009 %23:%joulukuu]
Ei pysty millään.. kuulemma alle 550 heppaisis on kypärä pakko Cool Cool
Kemopetrol   [%28.%12.%2009 kma2009 %01:%joulukuu]
Scanian v8 voi käydä kierrättämäs -> http://www3.scania.com/fi/V8/FI/V8-3Dna/ "kiihdytä moottoria" Tai antaa vaik hörskyttää taustalla tyhyjäkäyntiä kokoyön Hymy " Scania wee eight. The Thunder of the night " Cool Hymy ja sitte tietty "Do you really wanna be The King of the road..? Scania v8. Feel the freedom of power.." Hymy
sisumiäs   [%06.%02.%2010 kla2010 %19:%helmikuu]
no osta se hemmetin kypärä, vuosikymmen lisää ikää ja huomaat, ett tulos tärkeämpi, kuin komia ulkonäkö.
jomela   [%06.%02.%2010 kla2010 %20:%helmikuu]
oon kanssa kattellu että tiuhaan vaihtavat autoja, mutta se tietää sitä että tulosta syntyy kun voi autoja vaihtaa taikka sitten vitusti lainaa.
Kemopetrol   [%06.%02.%2010 kla2010 %21:%helmikuu]
Tota Eurokuljetus on sen verran erikoinen et se tekee kunnon tulosta..
jylperö   [%12.%02.%2010 kpe2010 %20:%helmikuu]
Satku vetoa et omistaja on rahoitus yhtiö
Kemopetrol   [%13.%02.%2010 kla2010 %12:%helmikuu]
Mitäpä sitä rahotuksella ostelemaan ku tulos on plussalla satojatuhansia, liikevoitto% toisella kymmenellä mukavan pitkästi. Ja sit autojen osto notkahdus näkyy tuloksessa mut plussalla on silti kymmeniä tuhansia.. Pyörivät silmät Toki silti voi ostaa leasinkinä tai rahotuksella mutta mikäpä siinä on idea kun se tulee kalliimmaks.. Kysymys Raha pankis ei kasva korkoo niinpaljon ku korollisesta lainarahasta joutuu maksaan.. Kuka hukkaa omaisuuttaan lainaamalla pankista, jos firmalta iteltään löytyy vakavaraisuutta. Mutta kyllähän se niin on et jos meinaa saada paljon aikaan niin on pakko turvautua rahotukseen ainaki alkuvaiheessa.. Tärkeintä ei oo liikevaihto eikä pohtia rahotuksella ostettua kalustoa vaan tärkein on tilikaudentulos = tulot - menot
oppipoika   [%13.%02.%2010 kla2010 %21:%helmikuu]
Kemopetrol tuntuu tietävän tarkasti ko. firman tuloksen yms. Kytköksiä firmaan? Vai "varmana kuultua tietoa esson baarista"?
Kemopetrol   [%14.%02.%2010 ksu2010 %02:%helmikuu]
Ei mitään kytköksiä ko. firmaan eikä esson baareja oo ollu 2 vuoteen JA ensinnäkään en kyllä luota jaada jaada juttuihin hevonpaskaa ku ne jaada jaada jutut kyllä meikäläisen korva erottaa samantien ja jos on epävarma niin varmistaa.. Yleensä suljen korvani semmosilta ja mietin jotain järkevää senki ajan.. Etsivä järjellä ajatteleva kaveri kyllä löytää julkistatietoo firmoista kuhan tietää mistä hakee.. Siel ne on nähtävillä kaikille ilmaseksi. En vaan sano osotetta et kukaan ei käytä sitä "väärin" mut Googlella on hyvä harjotella kuhan keksii "taikasanat" itse.. Toki se auttaa etsijää jos käyttää tietoja töikseen hyväksi mut etsivä löytää silti ku julkistatietoo on.. Etsimisen iloa Hymy Meikäläisen ajatukset on ihan "yleispäteviä" käy liiketoiminnan arvioimiseen toimialasta huolimatta.. Mut höpö höpö jutuilta katkasen siivet yleensä samantien jos tiedän faktaa taustalta.. En kadehdi ketään jokainen on voittonsa työllä ja riskin otolla ansainnu ja käytännössä jokaisella suomalaisella on mahdollisuus samaan jos taitoo ja riskinottokykyä sekä pokkaa päästä löytyy. Miksi siis kadehtia Kysymys Jokainen menestyvä firma on voitoksi Suomelle. KYLLÄ olen kapitalisti enkä ymmärrä tippaakaan vasemmistolaista idealismia.
oppipoika   [%14.%02.%2010 ksu2010 %09:%helmikuu]
Ok. Kyllähän ne tiedot julkisia on ja etsivä löytää. Kiinnosti vaan kun tunnut tietävän niin paljon, kaikesta. Ei minullakaan ole mitään syytä olla kateellinen kenellekkään joka menestyy vaikka itse en niin teekkään.
Kemopetrol   [%14.%02.%2010 ksu2010 %11:%helmikuu]
Paljon paljon enemmänki sais tietää mut muisti on rajallinen.. täytyy vaan koittaa pitää tarpeellisimmat tiedot mielessä.. Mun mielestä jokainen työssäkäyvä ihminen on kuitenki menestyjä ammattialasta huolimatta, oli sitte palkkatyöntekijä tai yrittäjä. KELA kortin varassa notkumista en ymmärrä muutako siinä tapauksessa että ihminen on oikeasti työkyvytön tai ei vaan ole enään töitä eikä pysty muuttaan muualle. Aforismina aatellen " Isonkin junan suunta kääntyy, jos sen väkisin kääntää MUTTA jos juna suistuu raiteilta niin sitä on helevetin vaikea saada takaisin kiskoille.." Melkein helpoin ja ainoo konsti on sillon tukee juna paikalleen ja rakentaa uuet kiskot sen alle ja ajaa juna pois sivuraiteen kautta takasi pääraiteelle. Sit kyllä kantsii varmistaa ja rakentaa pääraidekki uusiksi niistä kohtia ku tarvii ja polttaa ja räjäyttää samalla sivuraiteiden sillat ettei sielt rullaa kukaan junaileen pääraiteella olevan junan eteen, jolla on täys höyry päällä. Tulee uskomattoman pahaa jälkee jos joku junailee täyttähöyryy puskevan junan eteen ja ne kolaroi.. Sillee niistä vetureistaki tulee kieroja ku korkkiruuvi Hymy
Bubba-J   [%22.%02.%2010 kma2010 %21:%helmikuu]
eurokuljetus sammaliston autoja joo, lehtimäeltä. toinen nuista liikku ainaki hankasalmi vilppula ja peräseinäjoki vilppula akselilla, vapolta purua vilppulan pelletti tehtaalle. toisesta ei ole mitään tietoa. minun ymmärryksen mukaan ois aika lähelle 10 autoa ja kaanioita kaikki. nuo kaks tuli vuoden vanhojen kanioiden tilalle.
Kemopetrol   [%05.%12.%2010 ksu2010 %16:%joulukuu]

Kommentti 8 - 27 27:n joukosta
Sivu: 1 - 2