Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Tempo E15 pro ja c 130 valtra
uus tempo ekaa kertaa perässä
Avainsanat: tempo

Tempo E15 pro ja c 130 valtra

uus tempo ekaa kertaa perässä

voorti2.jpg 21102009123.jpg HPIM6990.JPG Zetorissa_paripyörät.jpg 10102009535.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.1/5 8 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:HPIM6990.JPG
Albumin nimi:c 130 vallu / Traktorit ja koneet
Arvo (8 ääntä):33333
Avainsanat:tempo
Kuvaajan nimi:c 130 vallu
Kuva otettu pvm:14.10.2009
Paikkakunta:pöljä
Tiedostokoko:438 kt
Lisätty galleriaan:%21.%10.%2009
Tarkkuus:1076 x 811 pikseliä
Katseltu:3642 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=38177
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 17 - 36 36:n joukosta
Sivu: 1 - 2

ZETOR8045   [%30.%10.%2009 kpe2009 %16:%lokakuu]
niin no joo mutta kun takalaita aukee tarpeeksi niin se maa kyllä vyöryy vanhojenkin päälle ja saranathan tuossa on silti tuossa Tekossa aika perässä http://www.yrjotenkanen.fi/pub/mallistokuvat/LMR-185.JPG http://www.yrjotenkanen.fi/pub/mallistokuvat/LMR-184.JPG Pyörivät silmät mutta jos kärryt on yli kymmenen tonnia halvemmat mitä kilpailijan vastaavat niin peräylitys on pieni murhe Häiritsevä
oppipoika   [%30.%10.%2009 kpe2009 %20:%lokakuu]
Noissa saattaa tosiaan ilmetä vielä suurempiakin murheita kuin peräylitys.
ZETOR8045   [%30.%10.%2009 kpe2009 %20:%lokakuu]
se jää nähtäväksi mutta eipähän irtoile pyörät laakereineen eikä ole pyörät /-\ asennossa niinkuin entisissä Nauru
oppipoika   [%30.%10.%2009 kpe2009 %20:%lokakuu]
Ei kai sitä vielä varmaksi voi sanoa Nauru
Ande   [%30.%10.%2009 kpe2009 %21:%lokakuu]
Kyllä se peränylityksen merkitys vielä selviää setorille jos ja kun ajetaan täysiä kuormia pehmooses Vink
jusu   [%30.%10.%2009 kpe2009 %21:%lokakuu]
näis kovan maan kärryys ny on sama palioko on ylitystä kuhan koukkupainoa ei tuu sakoolle Pyörivät silmät pehmeän maan vetävis taas ei saa olla että palio vain aisalle että saa vetokoneski pitoja..
ZETOR8045   [%31.%10.%2009 kla2009 %01:%lokakuu]
jos pehmeässä ajetaan paljon niin kuormat tehdään yleensä etupäästä suuremmiksi mutta ei tuommoset vedottomilla ihan vielä kuuhun mennä Häiritsevä ja pehmosessa ajettaessa ei yleensä ajeta täysillä kuormilla ja tämän hetkisellä työmaalla mennään paikka paikoin akseleita myöden joten ei paljon pehmeämpään viitsi edes yrittää... oppipoika: no napojen merkki ja koko entisiin nähden viittaa ettei ainakaan toivottavasti parin lähivuoden sisällä Nauru
aina valmet   [%31.%10.%2009 kla2009 %17:%lokakuu]
näillä jos millään kärryillä mennään sielä pehmoisissa paikoissa pitää vain olla veturi sitä kokoluokkaa että kärry tulee vaikka rekenä perässä. joku voisi vielä tehdä hydraulisen läpi-vedon näihin kevyt-kärryihin niin sitte menis vaikka kuuhun..
jusu   [%31.%10.%2009 kla2009 %18:%lokakuu]
pyörät jokka ei vedä, jarruttaa Pyörivät silmät kyllä se maan vetovoima ja vellin vastus on yleensä sitäluokkaa ettei siinä isokaa vetokones auta.. ja toiseksi ku ajaa suosista jo ennemmin veto päällä ni ei mee senssit pahaksi ja saa ajettua mitä pitääki ilman takkuja Idea
Maruko   [%31.%10.%2009 kla2009 %19:%lokakuu]
Ilman pareja paino siirtyy helposti pelkästään toiselle puolelle, pinta pettää niin siinähän istut. Pehmeällä kulkevat on niitä tieajoon sopimattomia
ZETOR8045   [%31.%10.%2009 kla2009 %19:%lokakuu]
tääläpäin on onneksi savea ja se kantaa edes jonkun aikaa ja antaa pitoa mutta sitten kun suo/metsän pintamaata niin ei kulje mihinkään kun ei oo pitoa mutta sinne kuulukin sitten jo eri vehkeet... kompromissejä vaaditaan näissä hommissa...
jusu   [%31.%10.%2009 kla2009 %20:%lokakuu]
niinhän se on.. vehkeet tarpeen mukaan..
ZETOR8045   [%31.%10.%2009 kla2009 %21:%lokakuu]
hydraulisesti liikkuva teli on kans kyllä kova sana jos ei oo vetoa ja jos on vielä kuorkin renkaat alla ja traktorissa palat niinkuin yhden tutun maanrakennusfirman koneessa Vink
aakoo   [%31.%10.%2009 kla2009 %21:%lokakuu]
Hyvä kompromissi on vetävä kärry leveillä renkailla. Alustasta riippumaton setti..
ZETOR8045   [%01.%11.%2009 ksu2009 %22:%marraskuu]
veturi saa sitten olla jo raskas että saa laillisesti jotain kyytiin... tuohon tekoon saa deutsin kanssa just tuon 18 tonnia laillisesti...
aakoo   [%01.%11.%2009 ksu2009 %22:%marraskuu]
Omamassa tekossa 5T joten eikös se tee max 16T hyötykuorman? Tonnin enemmän painaa vetävä "rohjake", veturiksi riittää molemmille sama 6T koska telipaino (18T / 3) määrää sen. Hyötykuormassa tiellä vetävä häviää tonnin mutta maastossa se tulee hyvällä kertoimella takaisin.
ZETOR8045   [%01.%11.%2009 ksu2009 %22:%marraskuu]
no mites se vetävä kärryn perät sitten jarruttaa menoa? ai juu niin tuota lakipykälää en huomannutkaan mutta mulla ei olekkaan vielä ammattipätevyyttä ja viisi vuotta aikaa suorittaa se... saako vetävän kärryn muka 6tn painavaksi riisuttua?
jusu   [%02.%11.%2009 kma2009 %08:%marraskuu]
kaanian ainaki saa siihe 6t ja vähä allekki riippuu lavasta..
aakoo   [%02.%11.%2009 kma2009 %09:%marraskuu]
Lava ratkaisee, jos 10mm pohja ja 6mm laidat ja muutenki raskastekoinen kivilava niin menee yli seiskan jo. 5760kg oli sisu dneproilla, nyt ristikudosrenkaat niin 6T on varmaan lähellä totuutta.
ZETOR8045   [%02.%11.%2009 kma2009 %20:%marraskuu]
tuossa ovat vaan monet puhuneet kun ei oo saaneet alle seiskaa painamaan ja ne oli sisujen raatoja... meidän käyttöön noi tekot on kyllä paras vaihtoehto kun tie-ajoa on kuitenkin välillä paljon ja traktorit vaan n.160hv niin ei viitti kuollutta painoa liikaa vetää Häiritsevä ja kuormurin jousiin pitäis värkätä kippauksen ajaksi lukitsevat sylinterit mutta mentiin sitä tempoillakin aika kauan mutta nyt rupesivat vaan jo loppumaan Nauru

Kommentti 17 - 36 36:n joukosta
Sivu: 1 - 2