Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 7103/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 2 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva0079.jpg |
Albumin nimi: | N10 / Traktorit ja koneet |
Arvo (2 ääntä): | |
Avainsanat: | Valmet / 655 / Patu / N10 |
Kuvaajan nimi: | N10 |
Kuva otettu pvm: | 2/-09 |
Paikkakunta: | Savitaipale |
Tiedostokoko: | 279 kt |
Lisätty galleriaan: | %27.%07.%2009 |
Tarkkuus: | 2048 x 1536 pikseliä |
Katseltu: | 3511 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=36924 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 2 - 21 21:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
voima peli!
|
|
|||
oo varmaan kätevä peli metässä? onko tämä kolme vai neljä sylinterinen)
|
|
|||
tää ei oo -05 sarjalainen ja taitaa olla nelos koneella
|
|
|||
kyllä se on 05 sarjalainen vaikka 655 onkin, oli vaan vähän epälooginen toi mallimerkintä. 655, 705, 805, 905... tämä on vapari nelisylinterinen. 605 oli kolmisylinterinen turbo.
|
|
|||
Se on kanssa, että miten kukin ajattelee sen mallin, minusta tuo on 55-sarjalainen, kun mallinumero on kerran 655. Jos edes sellaista nimitystä on virallisesti olemassakaan, kuin ''05-sarja'' tai ''55-sarja''.
|
|
|||
no on epäselvä minä kun olen luullut että 05 sarja alkaa 205:sta ja loppuu 905:seen ja 55 sarja on uudenpaa versiota 05 sarjasta mutta tuon 655:sen kohdalla on tullut näköjään mutka
|
|
|||
05-sarjalaisiks näitäkin kutsutaan omasta mielestäni. ja55-sarjaks 355, 455 jne mallisii valmettei 4kone on. Tämä yksilö on vapari. Monet ovat turbottaneet jälkeenpäin, eikä olis pahitteeks tähänkä turbo laittaa. Ei mikään tykkipeli ole, mut ku turbottais ni sit olis iha eri maailmast Mettähommissa on kätevä, tilava koppi, tasainen pohja, pohjapanssari ja painoaki kuitenkin sen verra et kuormaaki tulee peräs Kuormain alkaa olee vähä alamittane, mutta patu ollutkin ennen ja sopii edelleen valmet 700:seen (vm-70)
|
|
|||
Onko näissä mehtä ohjaamo? Tietäiskö kukaan missä on valmetissa nostolaiteen varoventiili? (kyseessä 405) mutta missäs on muissa valluissa se varoventiili?
|
|
|||
laitappa siitä 700:sesta kuva
|
|
|||
onkos mehumaija jo kastellut?
|
|
|||
Koppi on samanlainen kaikissa tämänmallisissa, ei mielestäni ole ollut erillistä metsäohjaamoa saatavilla. Takakaasun on kyllä saanut lisävarusteena
|
|
|||
ei välttämättä tarvii turbottaa. on niin sisu peli metässä. =)
|
|
|||
Onkos tää sitte turbiinikytkimellä? Jos olis etukuormain, ni olis ihan ehdoton. Oon ainaki tykänny tosta meirän 855:sta.
|
|
|||
eihän näissä 655 taida turbiini kytkintä olla, 755 sitte on jo.
|
|
|||
meidän 655 oli turbiini kytkin
|
|
|||
Juu kyllä näihin on saanut turbiinikytkimen ja vielä on saanut tehdas turbollakin
|
|
|||
Ei ole turbiinikytkintä. On saanut turbiinikytkimen. Tämän mallin valmistus alkoi vuoden -89 puolivälissä, ensimmäissä koneissa ei vielä ollut turboa, mutta melkein heti tuli tehdasturbolliset myyntiin
|
|
|||
valluhun ei vain o ikinä osattu tehä kestävää turbiinikytkintä...
|
|
|||
mitäs huonoa kokemusta jusulta löytyy valmetin turbiinista?
|
|
|||
vie vetotehoa, erittäin tunnoton. oli vähä huono sanavalinta tuo kestävä tarkotin hyvä.. tokikaa ei oo monestakaa vallun turbiinista kokemusta mutta tältä pohjalta..
|
Kommentti 2 - 21 21:n joukosta Sivu: 1 - 2 |