Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valtra T170 & Karko
Tuommonen ajo lietettä setän pellolle

Valtra T170 & Karko

Tuommonen ajo lietettä setän pellolle

touko_kuvia_004.jpg touko_kuvia_002.jpg T170_karko.jpg 21052009.jpg Omia_pelleily_kuvia_043.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:T170_karko.jpg
Albumin nimi:Kemopetrol / Traktorit ja koneet
Arvo (1 ääntä):44444
Kuvaajan nimi:Kemopetrol
Kuva otettu pvm:29.5
Tiedostokoko:742 kt
Lisätty galleriaan:%29.%05.%2009
Tarkkuus:2048 x 1536 pikseliä
Katseltu:5035 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=35613
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 17 17:n joukosta
Sivu: 1

valtra valmet   [%29.%05.%2009 kpe2009 %19:%toukokuu]
hyvän kokoinen yhdistelmä Cool paljonkohan on yhteispaino
Kemopetrol   [%29.%05.%2009 kpe2009 %20:%toukokuu]
Kyllähän tuo yhistelmä painaa.. mutta hyvin se kulkee Erittäin iloinen
puuhapete   [%29.%05.%2009 kpe2009 %21:%toukokuu]
Saanko udella että missä päin kemopetrol asustaa? ei ihan pientä veturia kannata tohon kärryn eteen tarjota. Häiritsevä
Kemopetrol   [%29.%05.%2009 kpe2009 %21:%toukokuu]
Ite asuskelen aika useassakin paikassa, mutta kuva on Kalajoelta Karkon kärry verstaan kotitilan naapurista
Valtra N101   [%29.%05.%2009 kpe2009 %22:%toukokuu]
montakohan motttia tohon mahtuu...
Kemopetrol   [%29.%05.%2009 kpe2009 %22:%toukokuu]
ööö J3P eli 22 mottia
juupe   [%30.%05.%2009 kla2009 %14:%toukokuu]
olin ihte ajamasa täsä kuvasa. joo kärryyn mahtuu 22 mottia ja valmettia on vähä piristetty, penkisä löytyi 250 pollea.
TDK   [%30.%05.%2009 kla2009 %22:%toukokuu]
Juupe päästelee naama naurusa... Mites sitte ku veturi vaihtuu verkuun?? Tai karkosta ruveta venyhyn aisa... Nimittäin tuo valmetin reppana ei kestä ton kärryn edessä.
Pakoputkilapsi   [%30.%05.%2009 kla2009 %23:%toukokuu]
Ja verku siinä vielä vähemmän kestää Nauru
aina valmet   [%31.%05.%2009 ksu2009 %15:%toukokuu]
TDK kerroppa mikä valmetista hajoaa tuon kärryn edessä?
colt   [%31.%05.%2009 ksu2009 %16:%toukokuu]
Ite ajellu T170 jota kans piristetty pitkälle yli 200 hevosvoiman ja kyllä rupiaa kovas veros pikavaihteen pakat luistamaan ja kerran jo remontti tehty 1400 tuntiin. Ja saa nähärä mikä paikka seuraavaksi hajuaa. Häiritsevä
aina valmet   [%31.%05.%2009 ksu2009 %23:%toukokuu]
ei ne pakat normi ajolla mene noilla tunneilla luisto kuntoon. parhaat pakat tosin vakio koneessa on kestänyt 10000h nevakoneessa, toki jos kokoajan vedätetään minkä kone jaksaa niin hajoaahan ne.
juupe   [%02.%06.%2009 kti2009 %16:%kesäkuu]
niin eihän täsä kärryn eesä oo hajonnu muutako vaihelaatikko ja nyt joku aika sitte perä ja kerran käyny pakka remontisa. mutta laatikosa oli valmistus virhe ja huollosa tieten jääny jotaki moskaa perään ko pakat meni heti 300 tunnin jäläkeen.
SOLOMU   [%03.%06.%2009 kke2009 %18:%kesäkuu]
teekkari ei kerkiä tienata ko sitä mukaa menee remonttii:D juupe vaihtaa 7495 maasikkaa nii kestäis tuosa eesäErittäin iloinen
Lennu   [%04.%06.%2009 kto2009 %01:%kesäkuu]
Moro kemo onko sulla tallesa niitä kylvö videoita mitä kuvasit tume maximasterista Kysymys pitäs saaha nettisivuille uudestaan .pistä s-postia ...
Kemopetrol   [%05.%06.%2009 kpe2009 %15:%kesäkuu]
Lennu nyt on käyny sillälailla, että videotiedostot on vaurioitunu jotenki, eikä ne suostu toimimaan Järkyttynyt Pyörivät silmät
juupe   [%06.%06.%2009 kla2009 %16:%kesäkuu]
liete tällä yhistelmällä kyllä liikkuu ko päästään tosisaan ajaan. nyt ollaan ajettu parhaillaan jotain päälle 300 kuutiota vuorokauesa ja siihen tankkaukset ja ruokailut ja ajomatka oli yli 10 kilometriä...

Kommentti 1 - 17 17:n joukosta
Sivu: 1