Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 8409/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kopio_IMG_4299.JPG |
Albumin nimi: | aakoo / Traktorit ja koneet |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | maansiirto / maanajo |
Kuvaajan nimi: | aakoo |
Kuva otettu pvm: | kesä 2008 |
Paikkakunta: | Talvivaara |
Tiedostokoko: | 42 kt |
Lisätty galleriaan: | %20.%10.%2008 |
Tarkkuus: | 749 x 358 pikseliä |
Katseltu: | 5815 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=31172 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 11 - 30 30:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Onhan sitä märkääki ollu mutta noilla vetävillä paripyöräkärryillä ajetaan muovien päällä, vain ohkaisesti hiekkaa välissä joten pienet pintapaineet tarkoituksena. Joka merkin tehdaskärryt sekä omatekoisetkin on levinny. Keinutelikärryjä ei ainakaan ole tarkoitettu tällaisille kovapohjaisille työmaille. Selvää kestotestin voittajaa on vaikea nimetä.. K-a alustaiset vetää pisimmän korren.
|
|
|||
ei oo yhtään joskinia/jeantilia tms?
|
|
|||
Kukapa sellasilla ritsajoskineilla lähtee urakoimaan, paitsi jokku ökymaajussit!!!
|
|
|||
no eipä ole paljoa hinnaneroa multivassa/starkissa/joskinissa kun ovat suurinpiirtein samoilla varusteilla
|
|
|||
No paljonko se on? 5000? 1000?
|
|
|||
oppipoika: Joo, nyt näytti olevan se 460volvo? yhe remppa äijä pihassa. Juu, kattelin kas sitä hallia keväällä ko kävin ilmastointeja huollattamas siinä toises pääs hallia.
|
|
|||
Turvekaisari: En tiedä niiden vehkeistä sen paremmin, siellä toisessa päässä hallia oli meidänkin työkalu muutaman päivän
|
|
|||
Maa-ainekset kuuluu siirtää kuorma-autolla
|
|
|||
Jaahas. Taas tää iänikuinen väite. Miten ne maa-ainesten ajot kuuluu aina jollekkin? T-T vois perustella. Ja pelkkä kateus ei riitä perusteluksi.
|
|
|||
Kuuluu ne sille jolla on sopivimmat laitteet kyseisen työn tekemiseen. Autot rahtaa pitkiä matkoja tien päällä, siihen ne on sopii. Kuvan yhdistelmien hinnat 60-120Te joten sillä sais jokainen ihan hyvän kuorma-auton. Toisaalta..tuokin homma jäis sitte tekemättä..
|
|
|||
Asiasta aasin jalkaan, vaikuttaako kärrin koko tunti hintaan.Kumminkin noin paljon koneita ja erikokoisia kärrejä.9-14M3 jos on kärrin kooot niin melko iso ero...
|
|
|||
tänäänkin tuli taas ajeltua traktorilla maata samaan paikkaan kuin kuorma-autot mutta traktori oli ainoa joka pääsi reunalle asti (niin penkka kone ehti paremmin lappaamaan maata) kun kuorma-autot jäi sutimaan niin traktori ja kärryt meni vaan ku tyhjää eikä muuten kumpikaan ollut toista nopeampi vaikka ajettiinkin yli 5km päähän eli eipä siinä lähi-kuljetuksissa ole mitään eroa ja traktorihan ei korvaa kuorma-autoa eikä dumpperia vaan on niiden välimuoto
|
|
|||
Kyntäjä: Tietysti lavakoko vaikuttaa. Veto, rengastuskin osaltaan, kaupallisiin soveltuvuus ym.. Nämä on aina tietysti työmaakohtaisia juttuja.
|
|
|||
onkos alliancet kestäneet?
|
|
|||
Rengasrikkoja 0 ainakin toistaiseksi Allianceilla. Veturiinkin tulee kokeeksi saman virman kumit..
|
|
|||
aikas hyvin entä mites on kuluneet mua vaan rupee v.ituttamaan noi dneprot (eilen taas sain vaihtaa yhden ku oli neulan mentävä reikä ja siinä renkaassa ei ollut sitä ihme mömmöä sisällä) että seuraavaksi allianceja
|
|
|||
Ei ole kulunu oikeastaan yhtään, pikku koloja ja nirhaumia tulee kivikoissa väkisin. Tunteja kuitenki ajettu jo reilusti.
|
|
|||
aikas hyvin on sitten
|
|
|||
siin on vähä laajempi operaatio ja valluila tieteskii
|
|
|||
multiva kestää
|
Kommentti 11 - 30 30:n joukosta Sivu: 1 - 2 |