Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8427/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.9/5 42 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Peejuna.jpg |
Albumin nimi: | Jopo / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (42 ääntä): | |
Avainsanat: | puupää |
Kuvaajan nimi: | Jopo |
Kuva otettu pvm: | Kesä 2008 |
Paikkakunta: | Peräseinäjoki |
Tiedostokoko: | 72 kt |
Lisätty galleriaan: | %30.%07.%2008 |
Tarkkuus: | 500 x 280 pikseliä |
Katseltu: | 5270 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=29860 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 10 10:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Paljonkos on yhistelmän tyhjäpaino...?
|
|
|||
En oo varma. Pistetään valistunut arvaus 17-20 tonnia , vähemmän kuitenki kuin perinteisellä tukkiautolla EDIT: Omapaino Huuhaametsätrans-lehden mukaan reilun 17 tonnia
|
|
|||
No sitten ei oo tonnia eroa nousuteliseen siirtoautoon... jossa ei tietenkään kuormaajan pukkeja ja perus täysperä perässä..
|
|
|||
Mahtaako tosta b-junasta loppujen lopuksi olla mitää hyötyä jos puuta tulee tehtaalle noin 4 tonnia enempi jos vertaa nosturilliseen autoon kerta ko kuormausautoki sen palkkansa vaatii,siirtoauton ymmärrän ku voi vaihtaa vaa kärryä ja pelkästään nuppi heitellää kyytiin ns ylimääräsen kerran.
|
|
|||
Tuossahan on ideana se että veturilla on muutakin ajoa, ja käy aina sopivassa välissä kun junaan on saatu kuorma, heittämässä sen Kaskisiin. Onhan ton yhdistelmän polttoaine- ja rengaskulutkin hiukan pienemmät kuin perinteisissä vehkeissä
|
|
|||
joo kyllähän idean ymmärrän ,mutta mikä se rahallinen tulos vuoden lopus sitte mahtaa olla,koska siinä on kiinni se toinen autoki jolta jää kuormia ajamatta.Paljonko muuten kuluttaa satasella?
|
|
|||
Jos se on sitä "korkeemman tason matikkaa", tai jotain...
|
|
|||
kenelläkään mitään tietoa kenen vanha veturi toi on? näyttää kauhean tutulta...
|
|
|||
jos tolla veturilla lähetään haahuileen muualle, kallis kärry jää tien varteen toimettomaksi. mielestäni tuon hintainen kärry pitää olla koko aika liikkeellä, järjetön vekotin.
|
|
|||
Kyllähän tuo on ihan järkevä vekotin, varsinkin, jos on paljon siirtoajoa. Sitten, jos on vielä mettäkoneita siirreltävä työmaille niin tuohon heittää lavetin perään ni ei tarvii erikseen koneenkuljetusautoa. Samalla lavetilla voi sitte siirrellä muitakin koneita, nykysellä rakennusbuumilla koneidenkuljetuskalustosta on kokoajan pulaa. Mitäpä se pölliauto tekee kun puu ei liiku, ei liiku se pölliautokaan. Kyllähän monipuolisuus on valttia, Kotkassa pyörii puolikkaanveturi missä on välillä sementtikuuppa perässä ja välillä ajetaan konttia.
|
Kommentti 1 - 10 10:n joukosta Sivu: 1 |