Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 13897/14488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0.4/5 34 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | deutsi kärryn edessä.JPG |
Albumin nimi: | Jii / Traktorit ja koneet |
Arvo (34 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Jii |
Tiedostokoko: | 71 kt |
Lisätty galleriaan: | %31.%05.%2005 |
Tarkkuus: | 800 x 600 pikseliä |
Katseltu: | 4805 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=2916 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 9 - 28 48:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
siis mihinä on isoot pyörät__
|
|
|||
niinpä täytyy ajaa 1000 tuntia ennenku on veot kohallaa ja on kokemusta 3 uudesta deutsista!!! ja 2 edelleen on työkonneena ei oo merkki vaihtunu. ja 50 lootalla se tuntuu laiskalle mutta kyllä kaikki muutkin on laiskan puoleisia 50 lootan kanssa!!! :-_
|
|
|||
no tänää vedettiin samaa kärryä 2850 jontikalla. jonnu jakso mennä 5-10km/h kovempaa...aika paljo pitää deutsis teho nousta 500 tunnissa 150 deutsi tuntus aivan eri koneelta, pienempi kone, paljon ärhäkämpi, tulee savuakin putkesta. se on nyt kiinnostuksen kohteena.
|
|
|||
Minkä takii mika deutsien perää nyt kuolaa_`Eihää niil mettää pääse Vai tieajo-ominaisuuksien takii_
|
|
|||
en mä mitään kuolaa. eikä pääse mettään juu, siitä piiitkä miinus. en kyllä oikee päässy sinuiksi tieajo-ominaisuuksienkaan kanssa... massika tuntu paremmalta..
|
|
|||
Mikäs vika deutzin tie ominaisuuksissa_ Vai että saitte savuakakin tuleen 150:n putkesta, ei tuu 130:n putkesta savua vaikka kuinka koittaa.. no ehkä jos kovasta pakkasesta starttaa Tehojahan saa deutziin lisää lastulla
|
|
|||
tuntuu että kaatuu mutkissa, aina mutkan jälkeen pitää ottaa uusi suunta, kokoajan täytyy ohjata pikkusen. t valtra paljon vakaampi tiellä. ei nuo jousetkaan oikeen vakuuttanu. kenenkään ei nyt pidä vetää herneitä. arvostelen kriittisesti joka merkin. kyllä deutsi hakkaa monet muut koneet tie ajos esim. jontkan. nämähän mun ja toisaalta kaverin omia mielipiteitä. ei saa lastua deutsiin. kysytty on monesta paikasta. 150 on sillä pienemmällä uudella 6.2 koneella, kai siihen koneen vaihtoon on syynsä
|
|
|||
VAi ettei 130 tuu savua_ 140 kyllä tulee,päisteessä reilulla tuhannella kierroksella,lähtiessä vetämään jne. Ihan erilailla kuin jontikasta,vois verrata valmetteihin kun nurkka-ajoa,samalla lailla hieman pölläyttää. Tosi vedossa ei savua saa sitte tulemaan millään,ruoan puutetta... Mika,paljonko jontikassa potkua_ Niin veti meidänkin jontikka uutta deutsia paremmin,nyt osat toisinpäin ja vasta 250h mittarissa. 150 varmasti pirtsakampi= Ei niin "kuristettu" kuin nämä isolohkoiset pienitehoiset m...
|
|
|||
Ite en kyllä äkeen vedossa kertaakaan olis huomannu, että olis savua tuprautellu edes liikkeelle lähtiessä.. tosin eipä sitä piipun päätä tullu kovin usein tarkkailtua! Mutta ei kyllä voi verrata deutzin savutuksia valtraan, sen verran enemmän ainakin toi 6750 sauhutteleen liikkeelle lähtiessä
|
|
|||
on sitä käännetty jonku verran...pysyis vaan kasas
|
|
|||
Mikan Agrotron 130 taitaa olla viimevuoden mallia :_: Tämän vuoden 130 on pienemmällä 6,1 koneella ja 700 kiloa kevyempi.
|
|
|||
Mika.Onks massikka ollu koeajossa_ Mikä malli, mitkä oli tuntemukset_
|
|
|||
Aurauskulmat ois hyvä tarkastaa uudesta koneesta. Tehtaan jäljiltä saattaa olla mitä tahansa, nimim omakohtaista kokemusta nyykkäristä.
|
|
|||
Juu,ihmettelinkin tuota mikan tuntemusta kun mun mielestä ihan hyvä tiellä,rento ajaa. Tosin jontikassa aika tunnoton ohjaus tiellä,vallussa hyvä joten liekö vain tottunut parempaan. Tuu koeajolle,eihän sulla ku vajaa 600km Kyllähän sisäänajettu,ruuvattu pikkunelikko vie kärryä paremmin kuin vakio,kuristettu kutonen. 455 vallu vei paremmin vankkuria kuin ruuvattu 1056 natikka
|
|
|||
jii. melkee täs pitää koeajolle kohta lähtee, villelle eilen soittelin ja kehu kovasti että t valtraoihin tuli hyvin vetoja. lupasin tulla kokeileen...kuhan kerkiäis jontti on tosi holtiton tiellä, ohjaus huono (6200srj) massikan dyna6 tai 6499 tulis kokeiluun. 6499 oli mukavan tuntunen tiellä ku vähän pyörittelin. juu ja tuo 130 oli sitä vanhaa mallia. uutta 150:stä sais toistaseksi uudella koneella ja zf akselilla, kai tyhjentää zf varastoja_ uusiinhan pitäs tulla carraro
|
|
|||
Trollaattako te nyt_-) Mutta tosiaankin, 6020-sarjasessa istutaan niin monien pehmeijen jousien päällä, että tuntuma tiehen jää väkisin heikoksi. Rengaspaineillaki on tosi iso merkitys. Mutta kaikkeen tottuu (paitsi jääpuikkoon per...). Nyt 800h 6920s:llä ajelleena, pysyy kone jo hyvin hyppysissä hiekkatielläki lämä tiskissä päästellessä. Ja se kyyti...vänkärinpenkilläki (jousitettu) on parempi kyyti, ku jonku muun merkkisissä kuskilla Ohjausta on nopeutettu liikennemalleissa jossain kohtaa vuotta -03.
|
|
|||
juu. eniten siinä jontikassa risoo nostolaitteen geometria ja lyhyet nostovarret. taitaa kaatua noin naurettavaan jutttuun kiinnostus tosi hyvä peltokone se kyllä on! uus vaihdekeppikin parempi ja moottori tosi hyvä. saakohan keppilootaseen sähkötikkua hydrauliikalle_
|
|
|||
Nostovarsia jatkamalla geometria sama kuin vallussa... Tehdään suomessa takuutyönä,jatkoa ei huomaa äkkiseltään edes etsimällä. Vertasin omaan jontikkaan kaupoi,toki liikennemalleissa parempi,olihan sellainen toissa vuonna ajossa melkein sata tuntia. Harmi ettei jäänyt taloon,tullu mieleenkään ostatella...
|
|
|||
minä taas kuulin että geometria prseestä ja just takuuhommissakin jotain häikkää jos niitä jatkaa
|
|
|||
Tied_ sitten mink_lainen sen geometrian pit_isi olla,hyvin on p_rj_tty ihan vakiovarsillakin omassa jontikassa,riitt_nyt nelisiipisille k__nt_auroille vaikka nostokorkeutta rajoittaakin ja voima/nopeus nostolaitteessa v_hint__nkin riitt_v_. Nivelakselit n_ytt_s olevan samaa luokkaa deutsissakin,nostovaraa huomattavasti enemm_n mutta liek_ paljoa enemp__ kuin jontikassa. Ja siihen suuntaanhan koko ajan menn__n ett_ per_levy pian ainoa mik_ nostovarsissa,jossa tarvitaan nostolaitetta muuhunkin kuin vet_miseen
|
Kommentti 9 - 28 48:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |