Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 8944/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.8/5 18 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | DSC00997.JPG |
Albumin nimi: | Ford6610 / Traktorit ja koneet |
Arvo (18 ääntä): | |
Avainsanat: | Ford / ja / livakka |
Kuvaajan nimi: | Ford6610 |
Kuva otettu pvm: | Kevät -08 |
Paikkakunta: | Vieremä |
Tiedostokoko: | 627 kt |
Lisätty galleriaan: | %09.%06.%2008 |
Tarkkuus: | 2048 x 1536 pikseliä |
Katseltu: | 4778 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=28914 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 12 - 31 31:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Jos saparossa on 1400nm, niin moottorissa on paljon vähemmän. Kannattaa ottaa varovasti kun pienemmilläkin tehoilla noista on dualpowerin ja loadmonitorin pakkoja särkynyt. TW-15 (132hp) on jo järeämmillä osilla tehty.
|
|
|||
Nyt kiinnostaisi tietää tarkemmin että millä toi hevosvoima on nostettu tuon verran ja tommoiset väännöt saa tunkea peräpäähän jos virallinen penkki näyttää tuommoista lukua niin sen penkin voi samoin työntää samaan paikkaan.Mutta jos joku osaa virittää noin hyvin niin kanttaa ruveta tekemään kilpakoneita.Jos tuohon rillaan laitetaan tuommoinen vääntö korostan jos niin ei mikään työkone kestäisi edes sitä vääntöä eikä minkään traktorin vaihdelaatikot.Sen verran tähän ikään mennessä on tullut harrasteltua kilpakoneita että tiedän mistä puhun.
|
|
|||
kyllä deutz-fahr 120mk3 penkitti 161hv ja yli 1400nm perästä eli moottoriväännöt puolet tuosta
|
|
|||
Siis tämä on vain jälkikäteen turbotettu ja pumppua vain ruuvailtu.. Ja tosiaanki todisteet on noista tehoista lapulla. Ja jotkut puhuuvat et nuo väännöt pitäis jakaa 2lla että ne ois totuudenmukaiset, mutten tiedä sitten. Ja kyllä hyvin vetelee, eikä oo mitään pikavaihteen kanssa ollut ongelmia, eikä muutenkaan voiman takia ole mitään hajonnut.. Ja viikonloppuna tuli tunteja foordiin 8000h..
|
|
|||
Penkithän kertoo normaalisti tappitehon. virallinen lukema (din) otetaan 1000rpm kierrosta voimanotossa 1000 perällä. hv tulokseen lisätään tehohäviö n.10-11% niin saadaan koneteho. Penkin antama 1000rpm vääntölukema pitää taasen jakaa kahdella niin saadaan koneen oikea vääntölukema.
|
|
|||
minä voin kertoo että tuossa on 182hv. ei paljo paska vauna paina perässä ku lähtee risteyksestä on nii monesti tullu nähtyä. eikös tuossa oo syöttöjä lisätty ku savua pukkaa melkosesti
|
|
|||
Juu onhan niitä syöttöjä lisätty..
|
|
|||
komee vehe on livakka ihmeissään kun tuolla kiskoo äänetkin on parhaasta päästä
|
|
|||
tuon ajan jarruille varmasti sopevat kärryt
|
|
|||
On siin ihan hyvät jarrut ja onko setori ottanna huomioon että traktorissa on vakiona jarruventtiili
|
|
|||
mutta onko kärrissä jarrut
|
|
|||
on komiota konneeita
|
|
|||
ZETOR8045:tuon ajan äkkinäisellä meinas olla tw30:ssä nenä lasissa ku jarrutti vm jotain -80.
|
|
|||
tuosta kun rupeaa kärryt suurenemaan niin rupeaa jarrutkin häviämään eli nuo on varmasti ihan sopivat
|
|
|||
No kärrissähän on vakiovarusteena jarrut, pumppukuormain tulossa kärriin ennen kevään ajuja Juu, ei kyllä sellasta hommaa olis jossa voima loppus, ja jos meinaa loppua nii cooleri keulalle ja isompaa pumppua
|
|
|||
kyllä 8210 on wwoima kone tulee kääntäjä hyvin perässä
|
|
|||
Nyt tästä penkitettiib jo rapiat 200Hv
|
|
|||
vai että rapiat, eikös se ollu 200,09hp
|
|
|||
Mitäs oli vääntöä?
|
|
|||
200,9hv ja 1550nm
|
Kommentti 12 - 31 31:n joukosta Sivu: 1 - 2 |