Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 764/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | murska.JPG |
Albumin nimi: | husqvarna / Kaivurit, maansiirto |
Kuvaajan nimi: | husqvarna |
Kuva otettu pvm: | 12.4. 2008 |
Paikkakunta: | kontiolahti |
Tiedostokoko: | 304 kt |
Lisätty galleriaan: | %14.%04.%2008 |
Tarkkuus: | 800 x 600 pikseliä |
Katseltu: | 6225 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=28052 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Oletko kasi pari syöttämässä tuolla vai_..
|
|
|||
Kuka muuten oot husqvarna_
|
|
|||
Kunnalle 40000 ja Juttiinille jotain 20000 jos ei ole suunnitelmat muuttuneet...
|
|
|||
tekohintakin alkaa varmaan olemaan järkevällä tasolla kun tuommosia määriä teetetään
|
|
|||
siirtohintahan se monesti ratkasee mikä asema tulee määrään katottuna. tuommosen aseman siirto maksaa äkkiä 5000-10000e jotain 200km kun joku 2-vaihe telamurska tulee puolet halvemmalla. sekin taas jos lajikkeita joutuu tekemään niin ei taas 2-vaiheinen asema vaan riitä. telamurska millä olin 2 vuotta niin viime vuonna oli muistaakseni 32 siirtoa ja eniten lemminkäisellä.
|
|
|||
Kyllähän noi noita kamoja tuohonkin toista vuorokautta ajo kolmella autolla.. ja vähän alle vuorokausi meni kasatessa tuota..
|
|
|||
Joo ei tuota asemaa yhdessä päivässä siirretä, melkoinen kasaaminen oli kun "sivusta" sai seurata. On ninellä ollu aikasta monta siirtoa viime vuonna...
|
|
|||
oletko lokotrackki ollut nyt illalla yhdeydessä poikiin.. onko siellä vielä pientä jäljellä
|
|
|||
Eukon kans olin äsken yhdyn.. eikun siis en ole ollut yhteyksissä murskan suuntaan... Jospa siellä vielä huomiseks riittäs
|
|
|||
lokotrack: metsähallitukselle tehtiin pelkästään jo 20 savottaa, määrät on aina jotain 10 000 - 20 000 tonnia ja karkeita melkein kaikki. tosin melkeen 4 kuukautta tehtiin ympäripyöriää päivääkin. purussa mene kun muutama tunti ja kasaaminen käy nopeamminkin. äkkiä menee aikaa pystytyksessä jos on paljon irtokuljettimia, nuo "buick" asemat on siitä käteviä kun kaikki kuljettimet on vaunuissa kiinteänä ja hydrauliikalla pelaavat. niin ku jalat, syötin ja seulakin.
|
|
|||
Niin eiköhän sieltä jostain kallionkolosta joku muru meillekin löydy..
|
|
|||
Ajan tuota altakantokonetta.. Juu eihän tuota päivässä siirretä.. Onneks ei ollu pitkä siirtomatka.. Tohmajärveltä..
|
|
|||
Minkölaisista osista tää asema sitten muodostuu.. eli minkä kokonen leuka ja muut inkkeet_..
|
|
|||
vaivaa pahasti tiedon puute kun alan vehkeistä kuvia.. kasipari: ootko firman miehiä vai aliurakoitsijan_
|
|
|||
Asema on: 125 leuka, 3812 välimylly, 1315 jälkimylly ja 132 seula.. Aliurakoitsijan hommissa ollaan.. Kuvassa sama asema kun aikasemmassakin kuvassa.. Osa vehkeistä vaan uudistunut..
|
|
|||
Ovaskaisen koneko se tuo 980H on_
|
|
|||
onko ovaskaisella miten monta konetta murskilla, kun siitä määrästä kuulee niin monta juttua joku sano että niitä ois etelässä murskahommissa
|
|
|||
Ei ole ovaskaisen kone tuo.. Onkai sillä ovaskaisella niitä murskillä myös.. En tiiä vaan montako.. Tuossa tuo edellinen kuva http://www.pottupellossa.fi/galleria/displayimage.php_album=92&pos=223
|
|
|||
kova pata tuo 1315, ei vaan vissiin tullu niin yleistä kun 14-sarjan myllyistä hinnan takia. ite nyt semmosella asemalla kun 110, 26/1814 ja 1315. kova lajikkeitten teossa tuo 15-sarja, sitten kun vielä välimyllyssä kasitoistanen terä niin kyllä pukkaa kuustoistamillistä.
|
|
|||
Miehän sitä kävin sillon viimeks teitä kuvaamassa ... Ei taida tuossa rintauksessa paljoa olla ylisuuria kiviä, ainakin siinä vieressä meidän montussa melko hyvä rintaus___ Tosin sataselle leualle löytyi jokunen ylikokonen...
|
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |