Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 9146/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.9/5 7 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | IMG_3645.jpg |
Albumin nimi: | Delaval VMS / Traktorit ja koneet |
Arvo (7 ääntä): | |
Avainsanat: | T160 |
Kuvaajan nimi: | Delaval VMS |
Kuva otettu pvm: | 2008 |
Paikkakunta: | Lieksa |
Tiedostokoko: | 382 kt |
Lisätty galleriaan: | %08.%04.%2008 |
Tarkkuus: | 1434 x 1075 pikseliä |
Katseltu: | 3546 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=27927 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
ei minua ainakaan haittaa että kone on ulkona. on varmasti järkevämpiä rakennus kohteita kun traktorille joku halli. siihen sitä pitää panostaa mikä tuottaa tulosta!
|
|
|||
kyllä se talvella on tallista/katoksesta mukavampi lähtee kun ei ikkunat jäässä jne
|
|
|||
Ei sua välttämättä haittaa, mutta koneiden maalipintoja varmasti vituttaa...
|
|
|||
mitäs se haittaa jos maali pinta kärsii__, en ole vielä huomannu mitään vikaa maali pinnassa vaikka koneet ollu ulkona lähes aina!
|
|
|||
sitten sen huomaa kun rupee koneita vaihtamaan uuteen väliraha rupeaa kasvamaan
|
|
|||
meillä kun kone ajetaan loppuun! sitä kun ei vaihdeta joka vuosi.
|
|
|||
vallu sentään lähtee käyntiin kovallakin pakkasella! jos vaan akuissa on täky tallella, toisin kun muutama muu merkki jota on testailtu mm. massikka ei lähteny läheskään yhtähyvin, eikä zetor 7045"tyypistä en oo varma mutta 73hv"
|
|
|||
ite pistän kyllä lämppärin päähän kovalla pakkasella vaikka olis belarus
|
|
|||
Vai ajetaan loppuun... Kun koneella on ajettu 10 000h on vaihtoarvo varmasti erilainen siisteissä koneissa kun paskasissa ja haalistuneissa. Itse pistän aina lämppäri päähän traktorin, jos on vähemmän kun 0 astetta lämmintä.
|
|
|||
mitä tarkotin sitä kun kone on ajettu loppuu kun se on meillä seuraavat 30 vuotta! minä laitan koneen lämmitykseen kun noin 10-15 astetta pakkasta.. siellä etelässä kun ei ole kunnon talvea eihän sitä konetta edes tarvitse pitää lämmityksessä.
|
|
|||
Joo, harvoin tulee talvella niin hätä lähtee ettei ehdi lämmittää yhtään. Ja niin mukavammin lähtee pata tulille kun se on edes puolikin tuntia ollu johdossa. Yleensä mulla on yöks ajastettuna lämmitys pariksi tunniksi jos on tiedossa että saattas lunta tulla. Ei tarvii erikseen lähteä johtoja kytkemään yöllä. Täysin vaivatonta, mutta niin paljon mukavempaa.
|
|
|||
meillä on lumikoneet koko talven pakkasvahdin päässä ja +5 alaspäin kannattaa jo johdon päähän laittaa jos on TOSITOSI ahkera
|
|
|||
Totta se on. Varsinkin tommonen isompi kone kestää aikaa lämmetä hetken ajokuntoon. Töihin kun lähtee talvella niin ei meno oo läheskään niin nihkeetä alkuun kun moottori on jo lämmin ja alkaa vaihteistoakin lämmittää. Ja kyllä se polttoainettakin säästää talven mittaan. Menee sitä sähköäkin toki, mutta lämmin koppi ja puhtaat ikkunat on järkevää mukavuutta.
|
|
|||
Nii no toi testi oli sitävarten kun, raksat oli mettässä 30km päässä kotoolta jossa nyt ei tolppapaikkaa ollu, ja zetorissa nyt ei lohkolämmitin oo toiminu varmaan kun joskus uutena, ja on kaverin raksa joka on vaihtolistalla! ihmettelen kun ei oo laittanu kuntoon kyllä meilläkin koneet on lämpimässä, mutta heitin vaan esimerkin että vallu kyllä lähtee hyvin pakkasesta jos tilanne niin vaatii
|
|
|||
lunta ei oo oikee missää enää mut yks joki tuppaa tulvimaa heinäpellolle :-_
|
|
|||
Poro hei, pyydä isääs rakennuttamaan halli noille revoluutioneilles ettei jäädy vaan dvd-näytöt rikki. Ja btw: vakaajat kuormaimessa ovat ihan jees investointi.
|
|
|||
Muistuttaa kyllä pahasti yhtä naapurikylän isäntää, vehkehet on viimmeesen päälle ku taloohi tuloovat mutta 1-2kk käytön jäläkihi ei tarvitte kyllä arvuutella kenenkä konehia. Ja on tuastaki hiano lähtiä aamurehuja ottamahan ku ensi saa pärvöttää pitkästi roikkaa jotta saa lämpiämään ja sitte kaamia lasien krapaus urakka jotta näköö konehesta pihalle.
|
|
|||
poro taitaa olla itte isäntänä talossaan
|
|
|||
ihan hauskoja mielipiteitä
|
|
|||
vi**u kyllä meillä foorti lähtee käyntii kovalakkii pakkasella ilman lämmityksiä hehkuttaa ni aina lähtöö
|
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |