Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8490/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Image1001.jpg |
Albumin nimi: | OlliP / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | Volvo / FH480 / OlliP |
Kuvaajan nimi: | OlliP |
Kuva otettu pvm: | Canon Power Shot A520 |
Paikkakunta: | Kivijärvi |
Tiedostokoko: | 337 kt |
Lisätty galleriaan: | %08.%03.%2008 |
Tarkkuus: | 1136 x 852 pikseliä |
Katseltu: | 5185 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=27143 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
ei tarvii ainakaan ketjuja pistää alle.., ootko tyytyväinen kht:n automaattiin_
|
|
|||
onhan siihen kieltämättä vähän ahas laittaa ketjut, kyllä oon ollu tyytyväinen, kohtuu yksinkertanen ja varma toiminen, välillä rasvaa liukupalat joitten päällä lava makaa ni ei oo mitään ongelmia.
|
|
|||
mutta eikös tän kht:n pitäs maata rungon päällä, millä se vetäsee lavan kiskojen päälle_
|
|
|||
kyllähäm se lepää, siihen on vaan laitettu muoviset liukupalat rungon ja lavan väliin, nupin lavan perässä on moottori mikä vetää ketjua ja tossa ei oo kiskoja.
|
|
|||
elikkä ihan pelkällä ketjulla vetäsee ylös_ja kulkee nupin lavalla pelkkien sivurullien varassa_
|
|
|||
komia
|
|
|||
juu, pelkkä ketju siellä on, se menee kyytiin vedettäessä nupin pohjajuoksun sisään, saattas pelata ilman sivurullia ku se ketju menee siellä rännissä.
|
|
|||
No jokos siä pikkuhiljaa sais sen puuvarustuksen päälle niin pääsis näkeen livenä tämän retelin_
|
|
|||
oishan ne siellä weckmanilla valmiina muuta kävis hakemassa,voi olla ettei tänä talvena tolla puita ajeta.
|
|
|||
tuleeko pankot kiinni soralavan apurunkoon vaiko soralavan apurunko kiilatapeilla kiinni ja kummallekin oma apurunko_
|
|
|||
kiilatapeilla on kiinni ja kummassakin oma apurunko, ja puuvarusteisiin tulee jatkopala perään et saahaan normaali puuauton peräylitys. vetopalkkia,valoja yms. siirretään vaan taakse päin.
|
|
|||
eikö oo työläs vaihtaa jos pitää ruveta vetopalkkeja siirtämään taaksepäin ja senhän pitää olla helvetin tukeva että saa lailliseksi, missä välissä tuolla on tarkoitus sitten ajaa puuta jos kesäisin asfalttia ja talvella kalkkia, k
|
|
|||
Onhan se vähä työläs, kylläsen päivässä vaihtaa mutta ompahan kunnon kuorma tila, mahtuu hyttikone paremmin perään. Kyllä Weckman on vaan lailliseksi ton systeemin saanu. Ei täällä päin tota kalkin ajoa oo ihan koko talveks.
|
|
|||
siinäkö on hitsattuna apurunkoon volvon omaa runkoa pätkä ja tämäkä pätkä on sitten pultattava rungon päähän_
|
|
|||
juu, se pätkä on siinä apurungossa ja pulteilla rungonpäähän kiinni.
|
|
|||
lähteekö lokarit vetävien päältä puun ajoon lähtiessä.._
|
|
|||
siinä puu apurungossa on erilaiset lokarit, alumiinilevyt+parlokit
|
|
|||
sitä arvelinkin, vois ruveta vähän ketuttamaan jo ykköspyöräketjujenkin pistäminen tuohon väliin, todennäköisesti sais vain teli ylhäällä, onko sulla 3- vai 4-aks puutavarakärri_
|
|
|||
teli ylhäällä siihen saa ketjun mahtumaan, 4-aksilainen, parempihan se 3-akselinen ois ton perään,mut toinen auto ku on perus 3-akselinen puuauto ni siksi 4-akselinen
|
|
|||
Paljonko kyseisessä yhdistelmässä kantavuutta_ 37-38 tonnia _
|
Kommentti 1 - 20 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |