Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 9327/14488 |
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.1/5 18 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | maakärry.jpg |
Albumin nimi: | aakoo / Traktorit ja koneet |
Arvo (18 ääntä): | |
Avainsanat: | maansiirtokärry |
Kuvaajan nimi: | Aakoo |
Kuva otettu pvm: | nokialaisella |
Paikkakunta: | Pohjois-pohjanmaa |
Tiedostokoko: | 118 kt |
Lisätty galleriaan: | %28.%02.%2008 |
Tarkkuus: | 1018 x 750 pikseliä |
Katseltu: | 6165 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=26790 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
juu juu joku vaan kerran sanos ettei saa peruttaa ajo päällä jonesi lue aikaisempia kommentteja niin selviää mahtaakohan valtrakin ajon jättää pois portaattoman yhteydessä :-_
|
|
|||
Sitä on muuten mietiskelty että mitenkähän jatkossa käy.. Nuppi on myyty, kuvassa näkyy kaikki mitä on jäljellä.
|
|
|||
kun nyykkäriltä ei saa kuin 40km/h lootiin ajon niin kuinka mahtaa olla valtran joka kuuluu nykyään isoon konserniin jonka muissa merkeissä ei ole ajoa :-_ aakoo sun täytyy ajaa nykyisellä sitten vaan loppuikäs
|
|
|||
Ei siinä muukaan auta jos yksi pakollinen varuste jäis uusista pois. Paineilma ym varmasti säilyy jatkossakin.
|
|
|||
no pakollinen ja pakollinen hydraulinen vetokin olis helppo tehdä jos tarttis
|
|
|||
Kalliiksi tulee kun joutuu jokaiseen vetävään kärriin laittamaan automaattilaatikon tai hydraulivedon. Valtralle se on äärettömän hyvä myyntivaltti tuo ajovoimanotto ja toivoisi jatkossakin säilyvän.
|
|
|||
Mitä se hydraulinen sanoo jos 20 pakkasta ja tulee tiukka paikka_ Ei paljon öljyt liiku navoissa tai rullissa_ Työmaatie upottaa tai on peilijäällä, nopeus ja ajosuunta vaihtelee 1-10km/h välillä niin ei paljon auta hydraulinen siinäkään. On siitä tietysti jossain tilanteessa apua.
|
|
|||
Voihan sen valita mihin suuntaan hydrauliveto vetää_
|
|
|||
niin siis tiukkaan paikkaan joutuessa eikä täällä etelässä tehdä mitään -20 asteen pakkasilla ja toi 12.5m3 lava vaatiikin jo vetävän akselin ei mikään työmaatie enää tuommosta kestäkkään
|
|
|||
Paukkupakkaset on ollu onneksi vähissä tälle talvelle. Kestää ne työmaatiet jotenkin..ajokumppanit kun tahtoo olla mallia Volvo A30 niin ei ihan kottikärryilläkään kehtaa mennä sekaan
|
|
|||
Näyttää lava kuvassa melko pieneltä vaikka 12 kuutioo. mitkä on lavan mitat :_:
|
|
|||
niin juu teillä on niin dumpperi meininki
|
|
|||
Ihan meilenkiinnosta, kuis tommosella patentilla pärjää dumpperil kuormissa/kulutuksessa yms_
|
|
|||
Tämänhetkisellä kokemuksella ei pysty tuohon vastaamaan..aika näyttää. Saman kärryn pitäis käydä joka työmaalle, sehän tässä on tarkoitus. 4,82x2,45x1,03 lavan sisämitat. Huomattava kokoero kun olivat kurikkalaisen kans pihalla vierekkäin.
|
|
|||
joo halvat ja kevyet on aina halvat ja kevyet ajan kuluessa kalustoa parannellaan eikös sen kuulu niin mennäkkin
|
|
|||
Niinpä..tuollainen se pitää reutsin perään laittaa kun värikin passaa: http://www.joskin.com/images/gamme_transport/gd/transktph22_1.jpg
|
|
|||
http://mechanisatie.ziezo.biz/pmsclient/oracledata.aspx/org/F1790945759/SP_A0192.jpg
|
|
|||
Kovalle maalle verraton peli olis Vaatii vain raskaansarjan veturin eteen. Tähän kärryyn vaihtui 700 kumit alle, sen verran pehmoisia senssejä..
|
|
|||
joo saman tien vaan 800 joku kirovitsi kun olis joskineitten eessä niin jo liikkuis
|
|
|||
Miten lie tähän telin nosto toteutettu ?
|
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |