Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 9555/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.8/5 10 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 5645+6546416_056.jpg |
Albumin nimi: | Delaval VMS / Traktorit ja koneet |
Arvo (10 ääntä): | |
Avainsanat: | 6400 |
Kuvaajan nimi: | Delaval VMS |
Kuva otettu pvm: | kesäkuu 2007 |
Paikkakunta: | Lieksa |
Tiedostokoko: | 396 kt |
Lisätty galleriaan: | %17.%01.%2008 |
Tarkkuus: | 1152 x 864 pikseliä |
Katseltu: | 4980 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=25235 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 123:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 |
|
|||
nouseeko vallussa niin lämmöt että maali kärventyy sivu pelleissä jos pitää paikallaan :_: vai miksi ei paikallaan :_:
|
|
|||
minusta vallussa ei lämpö mittari ei toimi ihan kunnolla, kone käy aika kuumana kun kuorma rupeaa täyttymään.
|
|
|||
pistä cooleri
|
|
|||
pellithän on aina niin kuumat että ei kättäkärsi jos veättää.
|
|
|||
Toi peltien puuttuminen on merkkivika.Valmetti kiehuu välittömästi jos sillä edes kuvittelee tekevänsä töitä.Paikalliskäyttöä ei kannata edes harkita.
|
|
|||
johan pomppas scania143. onko paljoki kokemusta merkistä_
|
|
|||
Delaval VMS kannatasko sille lämpömittarille tehä jotain :_:, on muute hirveen paskanen kone
|
|
|||
jos valmutilla voi ajaa raskaalla kärryllä ilman vetoa 30motin kuormia nevalla +25 astees ilman kuumenemis ongelmia ja pellit paikoillaan niin on se kumma jos rehun teos alkaa valmetti lämmetä liikaa.. itte asias kannattaas kokeilla laittaa pellit paikoilleen jos lämmöt nousee.
|
|
|||
oiskohan maadotuksen puute delaval wms jos ei kerran lämpömittari pelaa kunnolla ..koikele..käytät vehkeen lämpöseks ja sitte tuikkaat kaikki valot päälle ja katot että heilahtaako lämpömitari...
|
|
|||
Tai anturivika. Toinen 8950 "kiehui" +2asteen syysilmassa
|
|
|||
On sen verran kokemusta valmetista nyt vielä 2 mutta jos kaikki 5 olisi niin olisi myöskin varma konkurssi.
|
|
|||
kone on ihan puhdas minun mielstä! joo pitää kahto sitä maadutusta, koneesa on vakio lämpö sinisen ja valkea rajalla! koneesta vai kerran menny kannentiiviste
|
|
|||
scania 143 mikä sen konkurssin aiheuttaisi_ ei voi meikäläisen mielestä laittaa koneen piikkiin konkurssia. jos konkka tulee niin peilistä taitaa syy löytyä.
|
|
|||
öööö.... Delaval VMS ei oo tainnu puhasta rakvaattoria nähä jos tuo on puhas
|
|
|||
Ihme inisemistä jos trakori on vähän likanen kun on töitä tehty...
|
|
|||
tottahan koneet ny saa vähä olla likaasia töiden yhteydes mutta jos koneet joutaa hetken olla tallis niin onhan ne hyvä pestä. ja varsinki rehun teon jälkeen..
|
|
|||
aina valmetille.Jos koneet on leväällään korjaamolla ja kuljetukset jää tekemättä niin rahaa ei meilläpäin makseta tekemättömästä työstä.Esim t190 putosi etulasi 2 kertaa ei oikein kuljettaja viitsinyt ajaa kun olisi kastunut.t170 etuakseli mureni 5 kertaa jonka jälkeen siitä poistettiin etuvetarit kokonaan valtran toimesta.Ulosoton akselit ei kestänyt vetävää kärryä jonka seurauksena myös vaihdelaatikot mureni.Kannentiivisteet vaihdettiin jokaiseen takuuaikana.tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.Meillä on ollut traktoreita 50luvulla eikä niihin ole tehty yhteinsäkkään remonttia niin paljon kun Valtroihin.
|
|
|||
melekoosia sähläreitä taidatte olla jos nuon paljo saatte koneita paskaksi. en kyllä oo vastaavaa kuullu ja pikkuusen vaikea uskoa. millä nuo ulosoton akselit on katkottu_ ja nuo 5 etu-aksilaa.. voi pojat. ei oikein kuullosta ammattimaiselta työskentelyltä. ja mikä kone kestää jos paskominen tuota luokkaa kun kerroit_
|
|
|||
jatkahan scania 143 se lista loppuun, mä haluan kuulla loputkin remontit, että tiijän kuin paskoja nämä valmetit oikeesti on...
|
|
|||
joo olis mielenkiintoista kuunnella se lista loppuun asti.
|
Kommentti 1 - 20 123:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 |