Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 9555/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.8/5 10 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 5645+6546416_056.jpg |
Albumin nimi: | Delaval VMS / Traktorit ja koneet |
Arvo (10 ääntä): | |
Avainsanat: | 6400 |
Kuvaajan nimi: | Delaval VMS |
Kuva otettu pvm: | kesäkuu 2007 |
Paikkakunta: | Lieksa |
Tiedostokoko: | 396 kt |
Lisätty galleriaan: | %17.%01.%2008 |
Tarkkuus: | 1152 x 864 pikseliä |
Katseltu: | 4980 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=25235 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 104 - 123 123:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 |
|
|||
niin ja valtroissa oli koko ajan jotakin vikaa, (...) ne ei pelannu ikinä kunnolla aina jokin vika koodi hyppii näytös. ja tätä samaa oli jokaisessa kolmessa kärry T-170 valmetis. ja suodattimet, voi sitä itkun päivää ku ne oli niin aina tukos kun ne on niitä ihmeen mikrojuttu suodattimia. kärrykuski kehuu jotta kone oli ollu 120h nevalla niin oli jo saanu suodattimia vaihdella kun taas kerran alko vikakoodit hyppiä näyttöön!!! newhollandis ei ikinä mitään tämän kaltaista ongelmaa, tuo on kyllä totta jotta nyykän perän kans saa olla tarkkana kun pölyää paljon se kytöö helposti.
|
|
|||
se valmetin nappikytkin olis mun puolesta saanut jäädä kyllä keksimättä... joka vitun kerta kun ottaa vaihdekepistä kiinni, sormet osuu siihen nappiin ja traktori nykii, kuin olis ekaa kertaa traktorilla ajamassa se että valmetin kytkinpolkimen sijoitus on niin perseestä, ettei sitä voi luontevasti käytää ei korjaannu sillä, että sirotellaan jotain sähkökatkaisimia ihmisten lisäkiusaksi vaihdekeppeihin...
|
|
|||
dildokepeissä tämä ongelma on hieman vähentynyt, itse en sitä poljinta käytä, on se niin paskassa paikassa! koko jalka pitää nostaa reidestä alkaen ilmaan, että saat polkimen pohjaan, muissa merkeissä riittää nilkkaliike!
|
|
|||
Ei oo newhollandissa vikaa ei. Mitä varten silläkin merkillä sitten on huoltomiehet, korjaamot sun muut_ Onko sen merkin omistajat sitte niin rikkaita ku ei oo remonttikuluja, että voi öljyt käydä vaihattamassa huokeaaseen 57euron tuntihintaan+tarvikkeet päälle Vikakoodinäyttökin on vaan tetriksen peluuta varten
|
|
|||
Se vaan että nyyhollannilla pitäs olla koko ajan töis että ei ruppee vikakoodit vilkkummaa, seiso kone 4 päivää kotopihassa ni rupes vikakoodi vilkkuu ja raktori ei liikkunu minnekkää aina valmet, joutuuha sitä viiatista sen kopin alustan puhaltaa 3h välei ku te raukat ette pidä niitä pellejä paikallaa ettei pienet kätöset vaa pala ko pitäs peltejä ottaa pois..
|
|
|||
onko se mahtoton tehtävä hieman muokata sitä nyykkärin kopin alaetu osaa, ettei sinne kopin alle kaikki paska/kipinät lennä ei mekään valmeteilla ajeta tehtaan jäljiltä aina keväisin tulee patjan verran vaahtomuovia käytettyä erilaisiin paikkoihin, lähinnä keulan tiivistämiseen...
|
|
|||
No en tie, tuntuu riittävän ku ottaa kulmapalat pois. Eipä siä kauheita määriä koskaa ollu, koukun ja rungon välissä sitäki enempi.. Mutta eipähä tossa imurihommas pahemmi sotke nokkaa jollei pahemmin pöllyttele päälle
|
|
|||
tuollaiset "tehtaan pikku viat" on yleensä aika helppo korjata, kun hieman tutkii asiaa... harmi vain, kun valmetissa joutuis liian suuriin muutostöihin, että siitä sais miellyttävän ajaa (tai edes sellaisen, ettei ole kauhea vitutus päällä kokoaikaa...) esim. koko koppi pitäis vaihtaa...
|
|
|||
pitihä sitä eka kesä kattoo kuinka pelittää.. kanahäkki ei olis pahitteeks siihen nokalle
|
|
|||
Nappikytkimen nähny eka kertaa 80-90 fiiatissa tai massikassa,muista kummassa. Aikaa vajaa 20 vuotta,että se siitä valtrakeksinnöstä... Keksivät vain laittaa varusteeksi,hyvä varuste mekaanisessa suunnanvaihdossa ts. suunnanvaihtajassa. Noissa kauan sitten esitellyissä nappikytkimissä kytkin oli vain suunnanvaihtajassa,ek. töitä varten. Oishan tuota aikoinaan kaivannut,rehua kun polki päivästä toiseen,vasenjalka oli melkoisen puutunut vaikka kytkin kevytliikkeinen.
|
|
|||
Wallu kuski: On ollut vakiona tihkuasento
|
|
|||
No voi voi
|
|
|||
Nyt meni valittajavallut hiljaseksi
|
|
|||
|
|
|||
No tästä aiheesta hieman poiketen, isännälle eräs tilallinen kertonut, jolla 5-6 jontikkaa, että viime vuonna mennyt niiden korjaamiseen 150 000 e.
|
|
|||
tuossa on varmaan yksi nolla liikaa :-_
|
|
|||
Jaa-a en oikein usko tuota LemonC:in kommenttia.. Jos uusia jontikoita, suuremmat viat menee takuisiin, ja en kyllä uskoisi että äijällä olisi jontikoita vielä jos tuolla hinnalla korjaisi,ja mitkä osat niin kalliita on että maksaisivat yhteensä noin 150 000e_ tainnut yks nolla liikaa tulla..
|
|
|||
Khyl se new hollandin keulakin tukkiaa (imurinvedossa) jos sopivasti tuuli niskaan nii joskus ei päässy saran loppuunkaa kun joutu käydä sutimassa välil maski puhtaaks, ja samanlailla joutu jontikoitakin toppaileen kesken saran...tosin rahkasemmilla alueilla tietyst oli enemmin tällasta meininkiä. Ja -06 kesällä meni kyllä löpösuodattimiakin ihan kiitettävään tahtiin, viimekevään säiliöitten puhistus autto sitte asiaan..
|
|
|||
Itse omistaja kertonut. Jontikoista tais 3 olla jenkkimallia. Vaihteistoja hajonnu ja perä hajalle niin juuri vaihdetut öljyt uusiksi yms
|
|
|||
Luulisi että takuisiin menisi nuo "osat"_
|
Kommentti 104 - 123 123:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 |