Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 9568/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.1/5 12 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | valtra4.jpg |
Albumin nimi: | Koneasema / Traktorit ja koneet |
Arvo (12 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Koneasema |
Kuva otettu pvm: | Haapaniemi |
Paikkakunta: | Janakkala |
Tiedostokoko: | 123 kt |
Lisätty galleriaan: | %14.%01.%2008 |
Tarkkuus: | 801 x 600 pikseliä |
Katseltu: | 4396 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=25117 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 11 - 30 30:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Käynyt kotisivujen päivittäjälle vanhanaikainen: Valtra tullut taloon ja lisätty Kalusto-sivulle, mutta NH TM155PC alla lukee yhä 'Talon uusin kone...'.
|
|
|||
Juu aurahommissa meillä on kaikki koneet talvella, hoidossa on 284km hämeenlinnan alueurakan alueella. Mitä tolla nyt kerkesin ennen ensimmäistä haaveria ajaan niin tuntui hyvinkin käteen sopivalta koneelta mutta kyllä pakkomyöntää että kyllä valtra aika paljon antaa vaihdelaatikossa tasoitusta, mutta me lähdettiinkiin hakeen valtrassa kestävyyttä jos pysyis edes vähän paremmin nipussa kuin nyykkärit (kun näillä ajomäärillä mitä meillä on niin melkein oli/on aina yks kone pajalla). Niin vielä tosta haaverista elikkä 38tuntia kerkes tuleen mittariin kun löysin viime torstai aamuna sillä kaivonkannen...
|
|
|||
onko valtraan saatavilla synkronoimatonta vaihteistoa_
|
|
|||
Eipä tainnu paljo remontteja helpottaa.Ei löydy valmetista entistä varmuutta.Samanlailla ne on pajalla jos ei enemmänkin.Oisitte laittanu 7000 nyykkärin tai Fendt.Noista löytyy seuraava traktori..
|
|
|||
aika näyttää jotta kumpiko merkki kestävämpi. ainahan uusissa koneissa aluksi on lasten tautia.. mitäs koneesta hajos kun löydit sen kaivon kannen_
|
|
|||
No eipä se ollut valtran vika jos sillä kaivonkanteen ajetaan. Siitä meni toi aurarunko solmuun, etukehto ja öljypohja halki. Kone on nippuun päin menossa ja sen jälkeen se menee käymään uudestaan arctic machinella takuuseen missä ne tekee sen aurarunkon uudestaan. Kyl me oltiin 7000 nyykkäristä kaupoissakin mutta ei taida ihan heti enään meille uutta nyykkäriä tulla kun mulla meni totaalisesti hermo maahantuojan toimintaan tänä syksynä. Mitä valtran toimintaan tulee kun torstaina hajos kone niin perjantaina oli pihassa varakone et palvelu pelaa meitä urakoitsijoita kohtaan toisin kuin nyykkärin maahantuojalla.
|
|
|||
Valtran huoltohan sitten lähes yhtä nopea kuin kotisivujenne päivitys.
|
|
|||
niin siitä tm150 jäi paha maku suuhun_ Eikös siinä ollu jotain moottoris_
|
|
|||
varmasti yksi iso syy miksi valtra suosittu urakointi kone suomessa kun huolto/palvelu pelaa ehkä parhaiten ja rikkoutunnet osat vaihdetaan ilman ihmeellsempiä tilaus viiveitä monasti jo seuraavana päivänä kun kone on rikkoutunu.
|
|
|||
Se on kyl tosi, a.nukarisella taitaa olla kattavin varaosa valikoima nyykkärien osia mutta niitäku ei saa takuusee ko se ei ole sopimus huoltaja. 155 katkes kaasuvaijeri ni kesti viikon ennenku tuli
|
|
|||
Kyl siitä hiukan paskamaku jää suuhun jos koneeseen tehdään moottoriremontti kaks kertaa ennen 2600tuntia ja koneessa oli sellainen vika että nokka-akselin alkuperäinen merkki oli hampaalla pielessä minkä takia se hajos kaks kertaa ennen kuin vika löydettiin. Maahantuojan kanta oli että ei kiinnosta, no ei muakaan nykyään kiinnosta ostaa uutta nyykkäriä. sinällään harmi kun hämeenlinnan seudulla huollon ja myyjän toiminta on 110% mutta minkäs tekee jos maahantuojan toiminta on perseestä...
|
|
|||
joo toi osien saanti on valtralla todennäköisesti suomen paras. esim fendiin joutuu välil tilaileen osia suoraan linjalta ja koneet seisoo sen takia muutaman kuukauden, ja sama on jontikassakin
|
|
|||
täälä poiki hollusta nokka-akselin päästä se ruuvi millä ratas pysyy paikallaan. No koneesta oli takuu jo ummes mutta silti mun tietääkseni remontista meni ainaki puolet "takuun" piikkiin
|
|
|||
Kai se nyt on jotenkin huollon ja varaosatoiminnan toimittava jos on Suomalainen traktorimerkki..välimatkat hieman lyhyemmät kuin jostain keski-euroopasta tuoden..
|
|
|||
Tuota tuotnatohihnalta poimimista en usko, tai no, jos esim hytin väännät tai rungon, niin näin voi ollakin, mut tuskin niitä valtrallakaan paljoo varastossa on. Euroopan ja suomen välisellä välimatkalla ei ole enää nykyisin merkitystä. EsimJD:n osat tulee seuraavaksi päiväksi suomeen...
|
|
|||
onhan se välillä sen newholllannin maahantuojan kansaa vähän vaikeaa mutta kyll valtra antaa nii paljon tasoitusta hinnassa ja vaihdelatikossa että nyykkäri on tilattu tälläkin kertaa
|
|
|||
oltsik: ju niin ne näyttää tulevan ei mee kun 1 viikko kun tulee euroopasta suomeen varaosat vae liekkö parantunu nykyään kun ei ole pariin vuoteen tarvinnu ootella varaosia ja on olemassa T. Laukkanen http://www.konehuoltolaukkanen.fi/
|
|
|||
oliko kallis am-aurapuskuri/runko,tuleeko takasiltaan asti,kuinka airessi on ohitettu ja pitikö lisätankki ottaa pois___
|
|
|||
kyllä niitä osia vielä haetaan linjalta, esim naapurin portaaton fendt lakkas kulkematta ja melkein 2kuukautta oli huollossa, kun osia ei saanu mistään muualta kuin linjalta, ja toisen naapurin jontikka seiso kanssa, kun oli ohjain boksi sökö ja mistään ei löytyny, sekin seiso lähemmäs kuukauden
|
|
|||
jaa jaa tämmösen sitte hommasit. pitää tulla joku päivä kattomaan kuhan pääsee iltavapaille intistä.. ainakin väri on pysyny samana
|
Kommentti 11 - 30 30:n joukosta Sivu: 1 - 2 |