Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 815/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | hitachi_280Lc.jpg |
Albumin nimi: | H-112 / Kaivurit, maansiirto |
Avainsanat: | Hitachi / 280Lc / Yit / kaivinkone |
Kuvaajan nimi: | H-112 |
Kuva otettu pvm: | 04.01.2008 |
Paikkakunta: | Helsinki |
Tiedostokoko: | 274 kt |
Lisätty galleriaan: | %04.%01.%2008 |
Tarkkuus: | 984 x 738 pikseliä |
Katseltu: | 4992 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=24613 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 41:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
kai tämä on jo kutoskoneella_
|
|
|||
tässä on vielä neloskone.
|
|
|||
tänkin kokosessa vielä______kumma kun eivät kolmepyttystä deutzia pistäneet..
|
|
|||
Tais olla tästä seuraava vasta kutosen koneella.
|
|
|||
no ei noitten moottoreilla päästetä kyllä 10000 tuntia remontitta, kyllä kutonen vähän helpommalla pääsis
|
|
|||
No ne onkii näitten päästöjen takia..
|
|
|||
tuommonen lippa pitäs pistee itellekin kauhaan niin ei karisis pois kun joutuu ahtaissa paikoissa tuomaan kauhan lähelle ja kippuraan, onko tuossa kone pitkittäin kun tästä kuvakulmasta katottuna näyttää tuo konepeitto olevan pitempi koneen suuntaisesti normaalisti toisinpöin_
|
|
|||
ja kyllä noille nelosille polttoaine kelpaa.
|
|
|||
sehän on selvä asia jo kuorma-autoista
|
|
|||
vähä vaikea kuvitella nelos koneeksi, kauhan malli on kieltämäti parempi kun hyvä. pitkä huulilevy yms.
|
|
|||
taitaa olla niskakankaan kauha, rotaattorilla väittivät että vie vähempi mitä vanhemmat 250:t
|
|
|||
on kyllä hyvän mallinen kauha, hyvä tasotella kun kauhaankin mahtuu tavaraa eikä heti valahda tyhjäksi jos kallistaa.. onkohan tuo YIT:n kone kun tarrat nuin selvästi esillä_ mahtaa kai tuossakin poikittain olla, tuntus ainakin kun normi koneet kaikki kasataa kuitenkin suht samoilla piirrustuksilla.
|
|
|||
onkohan niskakankaan kauha, gjerstad käyttää enempi vahvikkeena tuota putkea taikka kotelon sijasta näköjään
|
|
|||
yks tuttu jutteli kun hänen vanha ajokki oli vm-98/99 komatsu 240 niin se oli hyvä sillä ajettiin yli 10000h ennen kuin lähti vaihtoon eikä juuri mitään vikaa edes perusketjuja ei vaihdettu mutta nyt on uusi olisko vm-05 240 komatsu (yli kuukauden yhteenlaskettuna ollut pois töistä) niin myyjäkin oli kehunut että parempia kuin jne. mutta uudessa on suurempi löpötankki mutta tyhjenee nopeampaa ja kääntökehä rempattu ja muutenkin kokoajan jotain pientä vikaa uusia ja parempia ja vitut
|
|
|||
asfaltillako sillä on ajettu koko ajan kerta ei ketjuja vaihdettu
|
|
|||
kyllä se sano että ihan loppu ne sitten jo olikin mutta ei sillä missään louhoksen päälä oltu ajettu mutta ei nyt ihan asfaltillakaan
|
|
|||
syöttökoneissa kyllä kestää kauan ketjut, 15000-20000h helposti menee. tosin torniossa yhdessä 460 volvossa meni alle 10000h perusketkut kun kävivät siinä lähi montulla välillä lastaamassa louhetta ja matkaa tulee jotain 3km reissu. hiekassahan ne telat eniten kärsii.. maakasi kans käyttää tuota putkea vahvikkeena.
|
|
|||
ja oulussa ei ole lavetteja
|
|
|||
jos hyviä paikkoja on kun saa syöttää niin aika paljon saa olla paikoillaan kai
|
|
|||
onhan niitä ja torniossakin! vai kun siinä on karlelan monttu ja murskaa sillä ennen syöttivät. sitten vieressä morenian monttu ja siellä kävivät lastaamassa ja laiskuuttaan sitten ajovat ja ei sitten automiehet oo tietenkään laiskuuttaan suostuneet lavettia vetämään noin "lyhyen" matkan takia. en kuitenkaan ihan tarkkaa syytä tiedä miksi aina ajovat, mutta epäilempä laiskuutta. kyllä tuommosella 50tonnin koneella saa pari päivää yheltä petiltä syöttää jos rintuutta vaan jotain 7-10 metriä on.
|
Kommentti 1 - 20 41:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |