Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 592/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.2/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | _0817_copy.JPG |
Albumin nimi: | Tuomas K / Turvekoneet |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | 170 / kiinni |
Kuvaajan nimi: | Tuomas K |
Kuva otettu pvm: | valkeasuo 10.8.2007 |
Paikkakunta: | Pohjois-Karjala |
Tiedostokoko: | 165 kt |
Lisätty galleriaan: | %18.%11.%2007 |
Tarkkuus: | 1280 x 960 pikseliä |
Katseltu: | 7986 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=23077 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
jaa no sitten en keksi kyllä muita, eikö tuo hopee t valmetti josta sie laitoit kuvan ookin ponkilaisen
|
|
|||
no joo, mietin että kenellä täällä on hopee teeläinen ja ei tullu mieleen kun ponkilainen, ootko muuten konemies tohmajärveltä
|
|
|||
no sitten en tunne, mitäs tuolla m130 tehään :_:
|
|
|||
käännetään... oon miksu90 kavereita
|
|
|||
aivan
|
|
|||
ootko miten pitkään ollu suola töissä_
|
|
|||
cumminssin syksteemiä kutsutaan pumppusuuttimiksi, käsittääkseni "jakotukissa" on jatkuva paineenalainen virtaus, ja se "jakotukki" on kanava sylinterikannessa. nokka-akselin käyttämä pumppuelmentti syöttää aineen moottoriin. Eli syöttöpumpun pumppuelementti on polttoainesuuttimessa, jolloin jää polttoaine putket pumpun ja suuttimen väliltä pois jolloin voidaan nostaa radikaalisti ruiskutuspainetta. pääsevät yli 2000bar paineisin google tietää paremmin..
|
|
|||
juu niin olikin, pumppusuutin... mutta eräänlainen cr systeemi kuitenkin verrattuna normaali syöttöpumpulliseen dieseliin ja puhun niistä -70 ja-80 luvun cumminseista, niistä ei google tiedä mitään
|
|
|||
Niistä vanhoista cumminsseista kyllä puhuttiin koulussa, muttakun tuo dementia vaivaa ja ei muista 10 vuotta sitte oppitunnilla mainittuja suoritusarvoja ko. moottorista.. Se vain ihmetyttää et mikä se denson CR versio sitte oli, jos se ei ollu CPU ohjattu CR systeemi nii mikä ihme se sitte on.. muistaakseni 1700bar maksimi paineesta puhuttiin, ja polttoaine annosteltiin magneettiventtiileillä jakotukista. Silloin puhuttiin että otto ja dieselmoottorien toimintaperiaatteet lähestyvät, mitsu ruiskuttaa bensaa suoraa palotilaan superlaihalla seoksella (GDI) ja CR muistuttaa bensaruiskua.
|
|
|||
tutun näkösii sarkoja...
|
|
|||
sinähän se tuosta muistaakseni miut pelastiti viatilla
|
|
|||
taisinpa muute nykästä kaks kertoo siut pois tuosta kohasta...
|
|
|||
et nykässy, toisella kerralla nykäs mika, toisen kerran vedit meikäläisen siitä 20 polton ja kasvun rajalta, siitä silmäkkeestä
|
|
|||
juu niinpä olkiin...
|
|
|||
kyllä ne nuo turvehommat alkaa kannattamaan kuhan ne rakentaavat sen turvetiisseli tehtaan kemieen...
|
|
|||
no ei vielä nuolasta kun ei oo tipahtanu
|
|
|||
mie se tulen kesäks koluammaan nuita sarkoja...
|
|
|||
ai jaa.
|
|
|||
myö ajettiin viimekesänä valtralla läpi vaekka uppos pahemmin ja se ropotti vaihteesto vielä jäi miettimään vaihetta ni pysähty. se on se VALTRA!!!!
|
|
|||
hauskoja juttuja täälä
|
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |