Galleria > Erikoiset > Haaverit |
TIEDOSTO 1063/1687 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.7/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kobelco1.jpg |
Albumin nimi: | ZETOR8045 / Haaverit |
Arvo (3 ääntä): | |
Avainsanat: | kobelco / 200sr |
Kuvaajan nimi: | ZETOR8045 |
Kuva otettu pvm: | 26.10.07 |
Paikkakunta: | raisio |
Tiedostokoko: | 34 kt |
Lisätty galleriaan: | %26.%10.%2007 |
Tarkkuus: | 360 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 17233 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=22274 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 12 - 31 31:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
siihen maton päälle laitetaan vielä verkko ja tohon pitäisi tulla rekkoja kestävä piha
|
|
|||
Cattimies: oli vaan aikataulu sellainen, ettei paljoa talviteitä ollut aikaa tallotella, 9m ponttia sai maahan lyödä 2x 500m, että kesti kaivannot auki...
|
|
|||
catintelat:puhe oli työmaatiestä, ei se kankaita tarvihe jos talveks jäädyttämällä tekee talvitien
|
|
|||
Jos tossa suossa ei olisi kankaita ollut, niin ne molsat olisi varmaan 6metrin syvyydessä suossa. Hyvin huomasi mistä oli kandas pettäny, siihen painu... Pelloilla oli kangas sen takia, ettei molsa ja peltomaat sekoitu.
|
|
|||
niin vaan jos jäädyttämällä tekee talvitien niin eihän siihen mitään tarvihe enää ajaa eikä kannata
|
|
|||
Ei varmastikkaan juu, mutta vähänaikaa sitä saisi jäädytellä, että 48tn yhdistemiä kantaa... ei tainnut siihen aikaa olla. Jypyjypy-hiekka kankaita toki jäädyteltiin...
|
|
|||
no riippuen pakkaasista niin pari kolme viikkoa nii kantaa märkä lerva suo mihkä mettäkones uppos nii täyttä puutavara autua ettei ny nii mahrottoman kauvan sitä tartte jäärytellä
|
|
|||
ja tuleehan se huomattavasti edullisemaksi jos joku vaikka 900 lapuilla oleva kone polkemassa mestoja jäätymään verrattuna siihen että aletaan suodatinkankaita levittelemään ja soraa ajamaan
|
|
|||
Ei varmaan sellasia riskejä kannattanut ottaa, että jos tie ei kantaisikaan / tulee lämpimät ilmat... Kuitenkin pien prosentti työmaan kustannuksista tien teko ja se kuitenkin oli elinehto, että sellainen oli. Ja sillä pätkällä hommaa oli senverran aikaa, että jos olisi talvitienä toteutettu, niin viimeiset rojut olisi pitänyt hakea helikopterilla
|
|
|||
toiset tekee kunnolla ja toiset tuurilla, vai mitä jupezku
|
|
|||
Tottahan se on, että jokainen taplaa tyylillään...
|
|
|||
no tottakai se riippuu työmaan suuruudesta, mutta sanoisin että jos jostain esim. ajettais talvella mutaa niin sata varmasti se tie ennemmin jääfytetään kuin ruvetaan mursketta sinne ajamaan, ja siitä kyllä tulee kunnollinen kun se jytkähtää kunnolla jäähän
|
|
|||
Eiköhän ne nämä isommat suunnittelijaherrat tiedä parhaiten et minkälainen tie tämmösellekkin työmaalle tarvitaan tehdä, turha sitä meidän on täällä arpoa. Tekee kerralla kunnolla niin ei tartte sit olla heti korjailemassa...
|
|
|||
Luulempa että ne tosi ammattilaiset ei tälläsille palstoille kirjoittele, ne on töissä puoli neljänkin jälkeen...
|
|
|||
Voimmeko siis tästä edellisestä kommentista päätellä, ettei ammattilaisilla ole muuta elämää kuin työ_
|
|
|||
tähän aikaan vuodesta joutaa jo neljän jälkeen pihaan, touko-kesäkuussa yleensä vasta yhdeksän-kymmenen maissa
|
|
|||
Turha sitä on valoiskaa mitää tehä, saa sitte päivävalolla korjailla jälkiää ku pimeis söhlänny
|
|
|||
sillä tässä harkinnutkin aika vakavasti xenonien hankkimista, pistäkeekän kokemuksia eri merkkisistä xenoneista
|
|
|||
Joo valoa vain kansalle joka pimeydessä vaeltaa. Nimittäin paras kaivuri talvivaarassa taisi olla erään murska firman hitassi niin siinä oli 8-10 xenoani. Sillä koneella näki varmasti vaikka kuinka pimeää olisi. Eiköhän hella maha ihan päteviä valoja tehrä. Rahalla saa ja xenoilla näkee . Harmi vain että päevän valoa mikään ei voita. Luiskankin kaivuussa valo pitäisi tulla jyrkästi sivulta että saisi linjan pidettyä suorana ja jäljen priimana.Omansa vaatii pimeässä seikkailukin
|
|
|||
nordikit ihan tehokkaat ja ei kaikista kalleimmat
|
Kommentti 12 - 31 31:n joukosta Sivu: 1 - 2 |