Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
koneagria2007
ValtraN92
Avainsanat: ValtraN92

koneagria2007

ValtraN92

Kuva009~14.jpg Kuva004~14.jpg Kuva002~26.jpg skannaa~4.jpg IMG_9700_1.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.7/5 6 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva002~26.jpg
Albumin nimi:samemies / Traktorit ja koneet
Arvo (6 ääntä):22222
Avainsanat:ValtraN92
Kuvaajan nimi:samemies
Kuva otettu pvm:Nokia3110c
Paikkakunta:hämeenkoski
Tiedostokoko:351 kt
Lisätty galleriaan:%25.%10.%2007
Tarkkuus:1024 x 1280 pikseliä
Katseltu:3397 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=22250
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 51 - 70 70:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4

TS-86   [%27.%10.%2007 kla2007 %16:%lokakuu]
Nii se on kyllä totta että valtran hytti on helevetin hyvin suunniteltu, kaikki kohillaan. Vaikka piänki massikkaa New hollantia ja jontikkaa hyvinä traktoreina, jos meet valtrasta johonki muuhun traktoriin istuun nii siinä on heti semmonen "venäläinen prototyyppi" vaikutelma..
ZETOR8045   [%27.%10.%2007 kla2007 %16:%lokakuu]
no minä en kyllä siittä valmetin vikusta tykkää ku se on väärällä puolella rattia ja se (...) palauttaa sen välillä liian aikaisin Hullu ja valmetissa mikään ei ole kohillaan niinkuin jonnikassa mutta nämä vain omia tuntemuksia Erittäin iloinen ja 6000 sarjan jonnikoissa on parhaat vilkkuvivut minun käteen esim 6020 sarjassakaan ei oo enää niin hyvä Erittäin iloinen
TS-86   [%27.%10.%2007 kla2007 %16:%lokakuu]
Nii se on kyllä totta että sehän se aina kätevältä kamppeelta vaikuttaa misä on eniten istunu. JA se vilikun automaatti palautus on helevetin hyvä keksintö. Aina sillon tällön tuola teillä lenuaa traktoreita joista ei ota piruakaan selevää mihin ne on menosa ku vilkku on päällä viis kilometriä . Luulis siinä vaiheesa jonku valon vilkuttavan jo kuskin korvienvälisä syys hämäräsä Pyörivät silmät
ZETOR8045   [%27.%10.%2007 kla2007 %16:%lokakuu]
jonnikassa on vilkun merkkiääni Cool ja ei se ole siitä kiinni melkein eniten oon deutsilla ajanut (joka on myös mukavempi kuin valsu) niin kyllä se jontikan hytti vaan on paras itelle Erittäin iloinen
TS-86   [%27.%10.%2007 kla2007 %16:%lokakuu]
Jep. joka traktorimerkille on omat markkinat ja ostajansa. Valtralla on hyvä ote kasvuun.
ZETOR8045   [%27.%10.%2007 kla2007 %16:%lokakuu]
no kyllä se belarus on suosituin venäjällä ja zetor tsekissä ja valmetti suomessa mutta niinhän sen periaatteesa kuuluu ollakkin Erittäin iloinen
TS-86   [%27.%10.%2007 kla2007 %17:%lokakuu]
Niinno en kyllä ensimmäisenä aatellu kivikauden tasolla olevia venäjän markkinoita Nauru Nauru vaan länsimaista markkina-aluetta
Wallu kuski   [%27.%10.%2007 kla2007 %19:%lokakuu]
ZETOR8045: vai on laukkanen lähellä teitä se on hyvä Hymy meki on kaikki varaosat tilattu nykyään sieltä ku ei niitä jaksa oottaa agrimarketin kautta ku tulevat jostain kiinasta Nauru ja vallu on nelivetonen jos on etuakselin hydraulinenlukko Vink tänäki päivänä ajoin semmosesta paikasta puita vallulla että ei mitään mahollisuuksia ajaa peuralla ku on n 3 vetonen ja pieni maavara Vink Massikka mies: eipä ollu tarjolla keveämpää saman tehosta peuraa Yllättynyt ja ei ollu halpa Hullu
jd6920   [%27.%10.%2007 kla2007 %20:%lokakuu]
elä ny kehtaa ennää kitistä..
aksu2   [%27.%10.%2007 kla2007 %20:%lokakuu]
Valmet on kolmivetoinen aina. Siinä ei ole 100% pitävää hammaslukkoa. Ei se hydraulinenlukko tiukassa paikassa pidä.
tr@p   [%27.%10.%2007 kla2007 %21:%lokakuu]
eipä taida olla mikään traktori nelivetoinen ilman lukkoja, kokeilkaapa joskus ajaa lukot päällä ja miettiä että kääntyykö se traktori jos kaikki neljä pyörää vetää yhtäaikaa
aksu2   [%27.%10.%2007 kla2007 %22:%lokakuu]
Ei todellakaan oo mikään nelivetonen ilman lukkoja sehän on ihan selvä. Toisen pyörän täytyy käännöksessä pyörii nopeemmin kuin toisen. Idea Idea Jos tasauspyörästön lukko on päällä tasaa se vedon molemmille pyörille ja lukon ansiosta toinen pyörä ei pääse pyörimään nopeammin.
Wallu kuski   [%27.%10.%2007 kla2007 %23:%lokakuu]
paska puhetta tuo ettei ,muka valtran lukko pidä 100% Hullu omakohtraista kokemusta on sen verran mehtä ajusta sun muusta että eipä sellasta tilannetta o tullu vastaan ettei lukko päällä neljä rengasta pyörisi Cool saa tulla kokeilemaan jos ei usko
6350   [%27.%10.%2007 kla2007 %23:%lokakuu]
Ei juma mitä meuhkaamista.. Järkyttynyt Eiköhän sen nyt ole jo aika moni suomalainen kokeillu ja todennu. Tuo hilocki jeesaa ainakin kyntöhommissa tms. Metsässä ei ole tullu vietyä äärimmilleen.
Julle   [%27.%10.%2007 kla2007 %23:%lokakuu]
wallu kuski: ei se oo paska puhetta
Wallu kuski   [%27.%10.%2007 kla2007 %23:%lokakuu]
no niin luulis va ei ku väittäät vastaan :_: meillä on vissiin ainut vallu suomessa johon on asennettu hydraulinen lukko Pyörivät silmät Julle

jaa no en jaksa inttää enää olokoon vaikka yks vetonen tuo vallu
aksu2   [%28.%10.%2007 ksu2007 %10:%lokakuu]
Kitkalukossa on ns kitkalevyt vastakkain. Kitkan tarkoituksena on antaa vetoa kaikille pyörille. Tiukassa paikassa, kuten esimerkiksi savisessa kynnössä ei kitka kuitenkaan riitä enää pitämään vedon tasaista jakautumista. Hammaslukossa on erikseen jonkinlainen ratas_ Hammaslukko ei tiukassa paikassakaan pääse luistamaan, vaan veto tulee aina kaikkiin 4 pyörään.

Viisammat korjatkoon, jos oon väärässä.
Julle   [%28.%10.%2007 ksu2007 %11:%lokakuu]
jotenkii noiha se on Erittäin iloinen
Wallu kuski   [%28.%10.%2007 ksu2007 %11:%lokakuu]
oikeasssa oot aksu2. mutta kuka osaa kertoa miten hydraulinen lukko toimii :_: Pyörivät silmät
Wallu kuski   [%28.%10.%2007 ksu2007 %11:%lokakuu]
totta että kitkalukolla ei tositilanteessa tee mitään Hullu mutta hydraulinen lukko on kyllä kans tosi hyvä tähän asti aina on 4 rengaasta pyöriny,mutta hammaslukko varmasti vielä parempi mutta sen saa äkkinäinen kuski hajalle

Kommentti 51 - 70 70:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4