Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
MF 6465 EK-vipu, Sittekkin makaaninen.. 2200 eurolla saa kyllä tärkeämpääkin:P

MF 6465 EK-vipu, Sittekkin makaaninen.. 2200 eurolla saa kyllä tärkeämpääkin:P

IM000768.JPG Kuva(388).jpg MF 6465 ek-vipu.jpg Talvi 87-88_WEB.jpg 472 metta.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.4/5 14 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:MF 6465 ek-vipu.jpg
Albumin nimi:Dynashift / Traktorit ja koneet
Arvo (14 ääntä):22222
Tiedostokoko:26 kt
Lisätty galleriaan:%16.%04.%2005
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:5506 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=2220
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 9 - 28 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2

  [%18.%04.%2005 kma2005 %14:%huhtikuu]
ei powerguardiskaa moitittavaa oo
j.peura   [%18.%04.%2005 kma2005 %15:%huhtikuu]
ei yht__ Erittäin iloinen
Dynashift   [%18.%04.%2005 kma2005 %17:%huhtikuu]
Onhan niit_ mones hyvi_ vaihteistoja mutta ns. perusvaihteistoista Dynashifti on kyll_ parhaasta p__st_.. Portaattomat ja t_yspowershiftit on sitte asia erikseen, ei oo niit_ niin paljon tullu kokeiltua ett_ vois mit__ sanoa
jarkko   [%22.%06.%2005 kke2005 %22:%kesäkuu]
en ti_ millanen toi dynashifti on k_ytt__ mut vaikka siin_ on 32 eteen/taakse ni ei kumminkaan oo ry_mint__ eik_ kule 50km/h vai oonko ihan v__r_s_ paljon vaihteita mut ei kumminkaan mit__n Cool
Dynashift   [%23.%06.%2005 kto2005 %00:%kesäkuu]
Eip_ oo tullu mieleen ainakaan viel_ mit__ josta vois sanoa etten tykk__.. Vaihteisto on yksinkertanen.. Hidasta aluetta ei normaalissa maatalousajossa tarvita k_ytt__ ollnenkaan. Eli nelj__ perusvaihdetta ja nelj__ pikavaihdetta tuossa vaan oon tarvinnu... toi on 50kmh per_ll_ jossa suurimmalla vaihteella rajotin 43kmh/1880 kierroksen kohalla. Ohitetaan kun takuu loppuu... Vaikka oikeastaan kyl p_rj_isin vaikka menis vaan 30kmh Nauru
haataja   [%23.%06.%2005 kto2005 %01:%kesäkuu]
KEPPEJ_ on ku vanhustentalon eteisess_, miten tuolta mit__n vaihteita l_yt__ mist_ se suunta vaihtuu_ Cool
Dynashift   [%23.%06.%2005 kto2005 %01:%kesäkuu]
heheh, eih_n tuossa oo ku yks vaihdekeppi Nauru Nauru suunta vaihtuu ratin vierest_ vivulla jossa on kytkin ja pikavaihteet samas Cool
haataja   [%23.%06.%2005 kto2005 %02:%kesäkuu]
joo yhell_ tutulla on semmonen . mit_ tarkottaa verkussa 5*****star capine
Dynashift   [%23.%06.%2005 kto2005 %12:%kesäkuu]
Viiden t_hden ohjaamo...
haataja   [%24.%06.%2005 kpe2005 %01:%kesäkuu]
JOO siin_ on se tietokone joka n_ytt__ vaikka mit_ siihen voi ohjelmoida em_nn_n kuukautis kierrot ja kaikki jos tarvii niit_ tietoja Nolo
Dynashift   [%24.%06.%2005 kpe2005 %02:%kesäkuu]
No ompas se monipuolinen, en oo tuollaisista Massikka-ominaisuuksista ennemmin edes kuullut Nauru Nauru Nauru
haataja   [%24.%06.%2005 kpe2005 %03:%kesäkuu]
on se joku datatrnik nii se kaveri sit_ latetta ylpe_n_ esitteli Nolo
Dynashift   [%24.%06.%2005 kpe2005 %14:%kesäkuu]
Datatronic ajotietokone... Seh_n nyt on vanha keksint_, vuodelta 1986...Samaan aikaan tuli can-v_yl_, sama systeemi jota uusimmat henkil_autot k_ytt__. Ja taitaapa ko. systeemit monilla kilpailevilla merkeill_ olla vasta uusimmissa malleissa jos niiss_k__n Nauru
koskenkeisari   [%23.%12.%2006 kla2006 %05:%joulukuu]
muutta jos paljon kuormaajaa päivässä käyttä niin kyllä sähkönen on paras
Dirty   [%23.%12.%2006 kla2006 %13:%joulukuu]
Hydraulinen esiohjaus on paras! ja turha väittää muuta Cool
VALTRA M150   [%23.%12.%2006 kla2006 %13:%joulukuu]
kuinkahan arvokas lienee semmonen hydraulinen esiohjaus etukuormaimeen_
Dirty   [%23.%12.%2006 kla2006 %13:%joulukuu]
Suurinpiitein puolestavälistä mekaanisen ja sähkösen hintaa
ZETOR8045   [%23.%12.%2006 kla2006 %14:%joulukuu]
sähkösen hinnalla saa kolme hydraulista esiohjausta Nolo
koskenkeisari   [%23.%12.%2006 kla2006 %14:%joulukuu]
vai niin no meillä tuli m150 vakiona se sähkösenä ja oon tyytyväinen siihen ei ratvii paljoo sormia liikuttaa kun käyttää
ZETOR8045   [%23.%12.%2006 kla2006 %14:%joulukuu]
ei se valtran ilotikku oo niin hyvä ku jonnus Cool jonnus yhes vivussa on paljon hydrauliikkaa ja vieläpä propona Vink

Kommentti 9 - 28 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2