Galleria > Erikoiset > Haaverit |
TIEDOSTO 1067/1687 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.8/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | syyskyntöjä_006.jpg |
Albumin nimi: | KJL / Haaverit |
Arvo (5 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | KJL |
Kuva otettu pvm: | 17.10.2007 |
Paikkakunta: | Kauhajoki |
Tiedostokoko: | 301 kt |
Lisätty galleriaan: | %18.%10.%2007 |
Tarkkuus: | 1229 x 922 pikseliä |
Katseltu: | 14473 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=22082 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 11 11:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Hmm.. samalla tavalla ruostuneet kun tuolla konehallin nurkalla olevat..vai onkohan ne siellä enää..
|
|
|||
rautaa nuo on. rautaan käytetään lankaliimaa jos ratkiaa. Railo seevataan auki, hitsataan ja sitte vahvistetaan.
|
|
|||
metsäaurat on erikseen
|
|
|||
sammaa mieltä että parempi vaa ku fiskarssit hajuaa... on kyllä paskimmat aurat mitä ajatella saattaa
|
|
|||
Ei tossa mitään ongelmaa ollu, kun sattu olla kuivaa kangasta ja suht tasaanen maasto muutenkin. Tuommoseen satunnaiseen laikutukseen toi on ihan omiaan. Sekin hyvä puoli tuossa oli, että maasto säilyi suhteellisen tasaisena ja myöhempinäkin vuosina pääsee vielä traktorilla ongelmitta liikkumaan. (Siis lapsenlapset pääsevät eläkepäivinään...)
|
|
|||
Ei noi nyt paskimpia ole, Fiskarssin KH:t, siis siiven muoto on hyvä, tulee hyvä jälki kunhan vain osaa kyntää ja säätää aurat oikein.
|
|
|||
Viilunhan pitäis ainakin syyskynnössä jäädä kohtuullisen ehjäksi (varsinkin herkästi liettyvillä maalajeilla) ja vasta routa tekee murustamistyön. Nykyaurojen siivet valitettavasti ovat liiankin voimakkaasti murtavia kyntönopeuden noustessa yli 7km/h (siis normaaleissa kyntöolosuhteissa)
|
|
|||
kyllä tuommosen ryteikön kynnössä hajoaa vaikka mistä olis vältit tehty
|
|
|||
onkos nää ne löytövältit sieltä pusikosta___
|
|
|||
Ei oo nämä. Nää on vanhastaan ollu talossa.
|
|
|||
ei nuo oo paskimmat aurat, fiskarssit pitää osata säätää ja kyntää oikein,
|
Kommentti 1 - 11 11:n joukosta Sivu: 1 |