Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 9857/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.8/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | IMG_0001.JPG |
Albumin nimi: | minävaan / Traktorit ja koneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | minävaan |
Kuva otettu pvm: | pihasta |
Tiedostokoko: | 77 kt |
Lisätty galleriaan: | %16.%10.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3311 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=22051 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 3 - 22 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
van jd:llä on v mäistä kyntää ku ei nouse aurat ylös eikä oo säätöjä tarpeeksi onnellinen se joka vallulla saa kyntää
|
|
|||
tunteja/vikoja_ meillä laski nostolaitteet itsestään ihan uutena, sadan tunnin huollossa säätivät jotain penkin alta... nyt pysyy tääs ylhäällä.
|
|
|||
noin 400 tuntia ,kerran vaan on valoista sulakkeet palanu
|
|
|||
Wallu kuski:vittumaista se on kyllä sillä "mekaanisella" valtran nostolaitteella kyntää, ku ei saa koskaa säädettyy oikeeseen korkeuteen. Laittaa sen vivun alas nii se on taas liian syväs ja sit ku vähä nostaa nii aurat nousee pinnalle eli puuttu se "oikea kohta" siit nostolaitteen säädöstä
|
|
|||
komee valtra
|
|
|||
valtra voimaaa: jos sulla on autocontrol nii et osaa käyttää, jos et saa sääjettyä oikeaan korkeuteen se on kyllä varma tai sitte teillä on valametissa hakattu nostolaitteet paskaksi
|
|
|||
Mäpä tarkotin sitä mekaanista tai manuaalista nostolaitetta mikä se ny ikinä onkaan mikä meil on tossa 700 valtrassa Ac hyvä niiku totesin jo tuolla ekas kommentis
|
|
|||
aijaa. sori. en lukenu ekaa kommenttiasi eipä oo itellä valtran mekaanisesta nostolaitteesta kokemusta
|
|
|||
Kun laittaa auraan kannatinpyörän, niin alkaa kyntö sujua.
|
|
|||
Nii sitä vois, mut ei kehtaa ruveta ostamaan näille kyntö aloille mitä pitää kyntää. Ois tuolla semmoset vanhat fiskarssit mis ois kannatin pyörä, mut ku ei saatu sitä ees uppoomaan peltoon, vähä pintaan uraa veti.
|
|
|||
Ei tullu valamötillä tuokaa sähkönostolaite ku yli kymmenen vuotta jälessä muita...
|
|
|||
no kyllä 6400 on parempi nostolaite mitä jd 6410:ssä
|
|
|||
jos on kolme siipinen vältti ja valametti niin eioo järkiä laittaa tukipyörää. sanokaapa misä on paremmat sähkönostolaitteet ja painon siirrot kuin valtrassa_
|
|
|||
eihän noissa oo vaihteetkaan viel kehittyny.. mun mielestä ainaki ihan kauheet
|
|
|||
kyllä se valametti on vain jäljessä aika monesta asiasta, ainakin minun mielestäni vaihdelaatikko on yksi (sori valtra fanit)
|
|
|||
aina toi sama perustelu. EI OLE LAATIKKOA, ei se mun mielestä muita kummee oo toki portaaton ois kiva käyttää
|
|
|||
ja nämä valmetti insinöörit vois vähä perustella, et millälailla tämä teidän hieno autocontrol on parempi mitä jonssonin nostolaite_ mitä säätöjä sielä muka on enempi_ oisko mahollista ettei ehkä osaa säätää tennerin nostolaitteistoa_
|
|
|||
no meillä ei oo auroissa ees tukipyörää ja kynnetään jonnikalla ja hyvin onnistuu
|
|
|||
pitää se tukipyörä olla niin saa huipun kyntö jälen ja jonnikassa(10srj.) ee oo esim. pakko laskua niin ja jontikan nostolaitteet menee väljäksi ne on tehty vissiin pahvista
|
|
|||
samaa mieltä valtra voimaa:n kans kyllä AC on tosi hyvä kyntö hommis ja mones muussakin...!
|
Kommentti 3 - 22 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |