Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
mf, 6490, valtra t190, valtra valmet 8750, valtra t170 ja mf 6495.
auraus vehkeet valmiina lähtöön
Avainsanat: auraus

mf, 6490, valtra t190, valtra valmet 8750, valtra t170 ja mf 6495.

auraus vehkeet valmiina lähtöön

Kuva(17)~1.jpg DSC00607.JPG Kuva014~5.jpg DSC00275.JPG pallotusta.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva014~5.jpg
Albumin nimi:international / Traktorit ja koneet
Arvo (4 ääntä):44444
Avainsanat:auraus
Kuvaajan nimi:international
Kuva otettu pvm:14.10.07
Paikkakunta:vuolijoki
Tiedostokoko:43 kt
Lisätty galleriaan:%14.%10.%2007
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:4874 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=22008
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 14 - 33 33:n joukosta
Sivu: 1 - 2

kavahöylä   [%16.%10.%2007 kti2007 %21:%lokakuu]
kyllä se vaan niin on ku massikka mies sanoo. meet istuun esimerkiks a- sarjalaaseen valmettiin, niin sehän on ihan kun 702. no joo, muovit vähä nätimpiä ja sähkönostolaitetta yms, mutta ulosotonkytkimet ja vaihteiston takeltelevuus ja toiminta on täysin samaa.. Suomalaisista isännistä monet on niin ennakkoluuloisia juntteja, että pitävät vaan niitä valmettia talleissa, väittävät muiden merkkien tekniikkaa liian monimutkaseks, vaikka todellisuudessa eivät ole edes kokeilleet. Hyvä esimerkki kamalasta valmetista n141 advance, sellasta koeajoin, ja hyvä ettei oksennus tullu. Kolmosta ja nelosta piti oikein laittamalla laittaa sisään, ja siinä tuoksinnassa keppiki väänty 90 astetta. Mutta kaiken paras ja hyvä se on, suomalaisten junttien mielestä, ketkä ei kehtaa myöntää tosiasioita. Tikku eteen ja menoks, se on sitä nykypäivää, eikä todellakaan kolmekymmenvuotisen kehityksen helmi, valtran vaihteisto. ristus sentään. Vanhassa voortin nurkkakaivurissa menöö vaihteet ku tikku silmään, ja kone yli 30v vanha, joten joku mättää ja pahasti. Mutta paras se on.
HenkkaP   [%16.%10.%2007 kti2007 %22:%lokakuu]
kyllä minäkii mielelläni ajasin portaattomalla/nappivaihteiseilla mutta kyllä se hinta kuitenki ratkas asian keppivaihteisen valmetin hyväks. näihin nykyrattorien hinnat ei taho olla enää tältä planeetalta, lähtöhinnat jo yli satatonnia ja se pitäs saaha jotenki maksettua... meilläki on pari keppivaihteista valmettia (-84 ja -04) ja kummassaki vaihteet toimii aivan moitteetta ja jouheesti, toisin kuin kavahöylä tuossa äskösessä väittää.
valtra t190   [%16.%10.%2007 kti2007 %23:%lokakuu]
taitaa tosiaa olla kavahöylällä vielä ajokorttiki suorittamatta jos ei vaihteita osaa vaihtaa. Ja noista tikuista jne voidaan tapella vaikka loppu vuos mutta muilla ei toistaiseks oo toimivaa ku fendillä ja se on faktaa. Massikan vaihteiston ohjaus täysi perseestä portaattomassa, ohjain tietokone vielä tyhmempi ku naapurin sonni. Ja edellee painotan sanaa KOTIMAISUUS! Kotimaisen Imagon perusteella tuotteita kauppaan vaaditaan hinnoiteltavan vaikka loppujen lopuks ainutta kotimaista suurimmalla osalla tiloista on työvoima. Sitäkin kannattaa välillä miettiä kun ihmettelee metallimiehen ostavan tanskalaista joulukinkkua
Sepi   [%17.%10.%2007 kke2007 %02:%lokakuu]
kukahan joskus purkais valtran ja kattois et kuinka monta prosenttii osista on made in finland_ ja kyllä valtrat on tehty niille kavereille ketkä ei saa niitä pirummoisia rukkasia pois käestä eikä kuulosuojaimia päästä! ja moni kenellä valtra on perustelee asiaa:osat saa nopeesti,hinta yleensä,ja ENHÄN MINÄ SILLÄ AJA Nauru
Valtra6550   [%17.%10.%2007 kke2007 %13:%lokakuu]
Kuinkas näis puna- ja keltavanteisis laitetaan ajovoimanotto päälle_ Ai niin... Niihin ei saanutkaa sitä edes lisävarusteena Nauru
SisuDiesel   [%17.%10.%2007 kke2007 %15:%lokakuu]
Eikös nimenomaan jontikan mainoslause oo että varaosat löytyy läheltä, mutta valtra taas mainostaa sitä että niitä varaosia ei tarvita. Ulosoton kytkimestä: Ensimmäiset sähkönostolaitteiset oli keinukytkimellä mutta, kun tuli laki joka kielti semmoset keinukytkimet ulosotossa.
H_yl   [%17.%10.%2007 kke2007 %15:%lokakuu]
A. vaihteiston pitää olla synkronoimaton... B. kuka kaipaa ajovoimanottoa Pyörivät silmät
hitachi   [%17.%10.%2007 kke2007 %15:%lokakuu]
...ja C. jos ei ole synkronoimaton niin sitten automaatti Pyörivät silmät
Valtra6550   [%17.%10.%2007 kke2007 %18:%lokakuu]
Ai vetävien käyyjen kans ei tarvita ajovoimanottoo... On sillä muutenki hieno "oksennuttaa" tukkoon menneet ulosottokäyttöiset koneet
Ande   [%17.%10.%2007 kke2007 %19:%lokakuu]
kyllähän ainakin 6200 sarjan masseriihin sai ajovoimanoton mutta se oli nelivedonpakan kautte eli tiukanpaikan tullen hävis neliveto ja peräveto kun pakka luistaa
kavahöylä   [%17.%10.%2007 kke2007 %20:%lokakuu]
kortis abc, joten sori vaan pettymys valtra t190. Ja minkäs sille mahtaa, että valmetti ei osaa vaihteistoo tehä, ja myyjä väitti uutuudenkankeudeks. paskat. Ja eikös massikassa oo sama loota ku ventis, mitä mä oon ymmärtäny. Synkronoimaton tai portaaton, niiden toiminta on täysin käyttäjästä kiinni. Joo ne ajaa valmetilla, kenellä ne kuulosuojaimet on kasvanu päähän, ja rukkaset kourahan. Koneet on joo kalliita, mutta miettii taas sitä, että ennemmin vähä kalliimpi ja mukava, kun taas kamala ja saa sen takia yöt täristä särkyjänsä ja repeytyneitä hauksia surkean vaihteiston takia. Turha sitä valmettia on puolustaa pelkästään sen takia, että kotoota sellanen löytyy. ja miks ostaa se valmetin kivi ja kanto, kun melkein samalla rahalla saa jo nykyaikaisen koneen. ja kotimaista ei oo kun se hytti, pitäähän pohjalaisten jotain huonoakin tehrä simultojen lisäks.
6350   [%17.%10.%2007 kke2007 %20:%lokakuu]
Kas kummaa kun ei ole vielä hauikset revenny irti, vaikka 2000 tuntii vuodessa istuu Valtran kopissa. Järkyttynyt
kavahöylä   [%17.%10.%2007 kke2007 %20:%lokakuu]
ehkäpä näin rankka vaihteiden takeltelevuus on just tässä advansessa. ennen oo kyllä näin kamalaa lootaa tavannu.
mf 4270   [%17.%10.%2007 kke2007 %21:%lokakuu]
no kylhä valmettiki o kallis ku siihe laittaa vähä mausteitaki mukaa. Vedolliset kärryt painaa vaa tyhjänä liikaa eikä saa näin ollen paljoo kuormaa :-_ että ei sillä vedolla mitää tee Erittäin iloinen
LemonC   [%17.%10.%2007 kke2007 %21:%lokakuu]
Iso mies ja ei saa vaihetta pesään. Nauru Voi olla jossain muussa vika kuin siinä mikä on traktorin merkki.
Dirty   [%17.%10.%2007 kke2007 %22:%lokakuu]
Teettää työt urakoitsijalla, niin ei tarvi murehtia kärrejä tahi vaihteistoja Vink
haataja   [%04.%01.%2008 kpe2008 %00:%tammikuu]
noillahan nuo näkyy saavan lumet pois Nauru
Lurkki   [%04.%01.%2008 kpe2008 %09:%tammikuu]
Ei oo jääny edes kasoja Erittäin iloinen
aina valmet   [%13.%12.%2008 kla2008 %17:%joulukuu]
Kummasti ne isotkin Urakat hoituu tuolla Kotimaisella merkillä ja jotkut väittää ettei mee Vaihteet päälle.. aika omituista. Pyörivät silmät
Niin Aina   [%16.%02.%2009 kma2009 %10:%helmikuu]
tuosa viime kesänä valtran myyjä anto serkuile testiin semmosen t171 a ja ne ihmetteli sitä vaihteistoa kovasti ,koska jontikan miehiä ovat, ja mie kävin itekki testaan sitä ja on aivan pakko sanoa ,että se loova ihan peestä jos vaikka vertaa jd 6920:iin tai 7920:iin. Ainoa hyvä oli nappikytkin Nauru

Kommentti 14 - 33 33:n joukosta
Sivu: 1 - 2