Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 9864/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva014~5.jpg |
Albumin nimi: | international / Traktorit ja koneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | auraus |
Kuvaajan nimi: | international |
Kuva otettu pvm: | 14.10.07 |
Paikkakunta: | vuolijoki |
Tiedostokoko: | 43 kt |
Lisätty galleriaan: | %14.%10.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 4874 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=22008 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 33:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Sulla näitä hyvälaatusia kuvia riittää
|
|
|||
miltä uudet 6400 sarjan koneet tuntuu verrattuna vanhempiin vastaaviin_
|
|
|||
eikö volvo mahtunut kuvaan :_:
|
|
|||
Saisikos vielä sumeampia kuvia
|
|
|||
laatu koneita... ainaki osa
|
|
|||
oikeastaan kaikki kun ilmeisesti tuos massikaski on jo SISU-DIESEL kehittämässä voimaa
|
|
|||
eikö vaihteisto oo vähä makuasia_ toinen tykkää kepeistä ja toinen napeista. mie tykkään kepeistä.
|
|
|||
minä kepeist kans
|
|
|||
ne tykkää kepeistä, kenelle ei luonto anna periks siirtyä valmetista nykypäivään, vaan kitkuttavat niillä voikirnuilla koko loppuikänsä, vaikka muut lykkivät sormenpäällä tikkua. Kateellisten puhetta se, että kepit muka portaattoman/napit voittaa.
|
|
|||
Siltiki, ennemmin kepit ku napit Ei oo napit ja tikut tähän mennessä säväyttäny, ehkä joskus kunhan tekniikka kehittyy varmemmaksi. Miksei ralliautoissa tai formuloissa ole portaatonta vaihteistoa, abs-jarruja, luistonestoa yms_ Siksikö että kuskit haluaa / osaa itse hallita ajokin ilman turhaa automatiikkaa :_: Jonkusortin vertaus kai tuokin..
|
|
|||
Jos kepit kerta ihan paskoja, niin miksi Valmet/Valtra ollut myydyin merkki suomessa iät ja ajat_
|
|
|||
jonttumo: vastaus tuli kavahöylältä vastaus tohon sun kysymykseen ennen ku ees kysyit..
|
|
|||
Noh kait se kotimaisuuski aika tärkee asia on ku ite kuitenki kuluttajille koko ajan painotetaan et pitäis syödä ja käyttää suomalaista. Että kait se pitäis sit meidänki yrittää näyttää ja pyrkii ainakin käyttää kotimaista. Enkä nyt iha allekirjoittas tuotakaa massikka miehen 80-luku tarinaa
|
|
|||
kyllä se vaan niin on ku massikka mies sanoo. meet istuun esimerkiks a- sarjalaaseen valmettiin, niin sehän on ihan kun 702. no joo, muovit vähä nätimpiä ja sähkönostolaitetta yms, mutta ulosotonkytkimet ja vaihteiston takeltelevuus ja toiminta on täysin samaa.. Suomalaisista isännistä monet on niin ennakkoluuloisia juntteja, että pitävät vaan niitä valmettia talleissa, väittävät muiden merkkien tekniikkaa liian monimutkaseks, vaikka todellisuudessa eivät ole edes kokeilleet. Hyvä esimerkki kamalasta valmetista n141 advance, sellasta koeajoin, ja hyvä ettei oksennus tullu. Kolmosta ja nelosta piti oikein laittamalla laittaa sisään, ja siinä tuoksinnassa keppiki väänty 90 astetta. Mutta kaiken paras ja hyvä se on, suomalaisten junttien mielestä, ketkä ei kehtaa myöntää tosiasioita. Tikku eteen ja menoks, se on sitä nykypäivää, eikä todellakaan kolmekymmenvuotisen kehityksen helmi, valtran vaihteisto. ristus sentään. Vanhassa voortin nurkkakaivurissa menöö vaihteet ku tikku silmään, ja kone yli 30v vanha, joten joku mättää ja pahasti. Mutta paras se on.
|
|
|||
kyllä minäkii mielelläni ajasin portaattomalla/nappivaihteiseilla mutta kyllä se hinta kuitenki ratkas asian keppivaihteisen valmetin hyväks. näihin nykyrattorien hinnat ei taho olla enää tältä planeetalta, lähtöhinnat jo yli satatonnia ja se pitäs saaha jotenki maksettua... meilläki on pari keppivaihteista valmettia (-84 ja -04) ja kummassaki vaihteet toimii aivan moitteetta ja jouheesti, toisin kuin kavahöylä tuossa äskösessä väittää.
|
|
|||
taitaa tosiaa olla kavahöylällä vielä ajokorttiki suorittamatta jos ei vaihteita osaa vaihtaa. Ja noista tikuista jne voidaan tapella vaikka loppu vuos mutta muilla ei toistaiseks oo toimivaa ku fendillä ja se on faktaa. Massikan vaihteiston ohjaus täysi perseestä portaattomassa, ohjain tietokone vielä tyhmempi ku naapurin sonni. Ja edellee painotan sanaa KOTIMAISUUS! Kotimaisen Imagon perusteella tuotteita kauppaan vaaditaan hinnoiteltavan vaikka loppujen lopuks ainutta kotimaista suurimmalla osalla tiloista on työvoima. Sitäkin kannattaa välillä miettiä kun ihmettelee metallimiehen ostavan tanskalaista joulukinkkua
|
|
|||
kukahan joskus purkais valtran ja kattois et kuinka monta prosenttii osista on made in finland_ ja kyllä valtrat on tehty niille kavereille ketkä ei saa niitä pirummoisia rukkasia pois käestä eikä kuulosuojaimia päästä! ja moni kenellä valtra on perustelee asiaa:osat saa nopeesti,hinta yleensä,ja ENHÄN MINÄ SILLÄ AJA
|
|
|||
Kuinkas näis puna- ja keltavanteisis laitetaan ajovoimanotto päälle_ Ai niin... Niihin ei saanutkaa sitä edes lisävarusteena
|
|
|||
Eikös nimenomaan jontikan mainoslause oo että varaosat löytyy läheltä, mutta valtra taas mainostaa sitä että niitä varaosia ei tarvita. Ulosoton kytkimestä: Ensimmäiset sähkönostolaitteiset oli keinukytkimellä mutta, kun tuli laki joka kielti semmoset keinukytkimet ulosotossa.
|
|
|||
A. vaihteiston pitää olla synkronoimaton... B. kuka kaipaa ajovoimanottoa
|
Kommentti 1 - 20 33:n joukosta Sivu: 1 - 2 |