Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Volvo Fh12 kipillä
osoittautui tehokkaaksi viljan kuljetuskalustoksi.
Avainsanat: volvo

Volvo Fh12 kipillä

osoittautui tehokkaaksi viljan kuljetuskalustoksi.

630hv_x2.JPG 144_4435.JPG Rekka_viljan_ajos.jpg Rekka_viljan_ajos_2.jpg Kopio_Sisu_R.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.5/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Rekka_viljan_ajos.jpg
Albumin nimi:40046132 / Kuorma-autot, rekat
Arvo (4 ääntä):22222
Avainsanat:volvo
Kuvaajan nimi:40046132
Kuva otettu pvm:kameralla
Paikkakunta:etelä-suomi
Tiedostokoko:98 kt
Lisätty galleriaan:%09.%09.%2007
Tarkkuus:738 x 984 pikseliä
Katseltu:5141 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=21314
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 22 - 41 61:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4

jupezku   [%09.%09.%2007 ksu2007 %22:%syyskuu]
Ite tuli iha kyl kantavuuskuormilla ajettua, kuskin tyhmyyttä se on, jos ylikuormaa tietosesti ottaa.
fendt-936   [%09.%09.%2007 ksu2007 %22:%syyskuu]
saksassa se on ihan normaali yhdistelmä <5 akselia ja max. 40 t paino
Cattimies   [%09.%09.%2007 ksu2007 %23:%syyskuu]
kyllähän täälläkin puolikkaalla ajeltais jos kaikki mestat ois siinä kunnossa että ensinnäkin sopis paikan päällä puolikkaan kääntämään ja toisekseen kovat paikat että ei ois kiinni joka paikassa
jupezku   [%09.%09.%2007 ksu2007 %23:%syyskuu]
Kyllä sitä aina jostain sellasta ajoa löytyy, että puolikkaallakin pärjää, esim. jos ktkn kautta ajoja haalii ni varmasti sellasiakin keikkoja löytyy.
Cattimies   [%09.%09.%2007 ksu2007 %23:%syyskuu]
no jos lähdetään siitä asemista että ite myy soraa ym. pelkällä puolikkaalla niin mahoton arpominen pääseekö perille yleensä tyhjänäkään kääntämään, nyttenkin tietää melkein jos sanovat että kyllä perillä on isolla autolla käyty niin mitä todennäköisemmin on (...) ahdas paikka ps. ktk:n ajoissa on nyt semmoset taksat että vaikka ajas jatkuvaan niin ei paljoa taida jäädä niin vielä jollain puolikkaalla venttailemaan niitä kuormia mitkä ehkä pystys toimittamaan, ainut järkevä käyttökohde just semmosessa firmassa missä on teliveto lavetinveturi jossa pystys aina silloin irroitamaan auton tuommoseen ajoon kun on ajamista
jupezku   [%09.%09.%2007 ksu2007 %23:%syyskuu]
No, jos talous kaatuu siihen, että ktk ottaa ajojärjestelystä 5% välistä ni aika heikosti menee Hymy
Cattimies   [%09.%09.%2007 ksu2007 %23:%syyskuu]
eihän siihen 4 prosenttiin tietenkään kaadu mutta kun taksat tulee enempi kuin 10 vuotta jäljessä, sillähän moni ktk:n jäsen yleensä tekee omia hommiaan ennemmin ja jos ei oo muuta ajoa niin sitten menee ktk:n ajoihin
jupezku   [%09.%09.%2007 ksu2007 %23:%syyskuu]
Samaa hintaa täällä pyydetään, oltiin ktk:ssa tai ei... Tietty pidemmät projektit kandee koittaa sopia "suoraan".
Cattimies   [%09.%09.%2007 ksu2007 %23:%syyskuu]
jos oot kuski niin tuskin tiedät mitkä härvelit liikkuu milläkin hintaa
jupezku   [%10.%09.%2007 kma2007 %01:%syyskuu]
Kyllä tiedän, ei se mikään salaisuus ole. Miksei kuski saisi tuntihintoja tietää, pitäähän ne tietää jos joku tulee työmaalla kyselemään paljonko maksaa, jos töihin tullaan. Meinaatko, että tuntihinnat ovat varjeltuja salaisuuksia. Hymy
40046132   [%10.%09.%2007 kma2007 %10:%syyskuu]
28500kg saa ottaa tuohon kuormaa.eikä tullut mitenkää yllätyksenä. Oli kuivuril vähä ruuhkaa ni päätettii laittaa tuohonki. ku oli viikonlopun tyhjillään.Joo eikä tol paljo pellolle ole asiaa.sen paremmin ku pehmeille sora kentillekkään. Asfalttiasemalle ajaa soraa tai sit massaa.
Cattimies   [%10.%09.%2007 kma2007 %18:%syyskuu]
jupezku:sora-autot kun ei liiku tuntihommina
killeri   [%10.%09.%2007 kma2007 %20:%syyskuu]
Cattimies : No kyllähän vaan sora-autot liikkuu tuntihommina. ainakin meilläpäin, riippuu ajosta. esim joku työmaalla maan siirtely paikasta A paikkaan B.eli ihan yleinen käytäntö
jupezku   [%10.%09.%2007 kma2007 %20:%syyskuu]
Cattimies: Kyllähä noi nupit tuntuu tuntihintana painava, sitten kun lyödään kärry perään, ja selkeästä kasasta ajetaan, niin tonnitaksa tikittää.
Cattimies   [%10.%09.%2007 kma2007 %21:%syyskuu]
no ei tasan varmasti ktk:n hommissa ole kuin tonnitaksa, jotkut kaivumaiden ajot ym. voi olla tuntihommia, mutta kaikki mitä montulta pois ajetaan niin sanoisinko että sataprosenttisesti on sidottu kuljetettuun määrään, kuten sanottu jos olet kuski niin et tiedä millä yksikköhinnoilla kalusto liikkuu
jupezku   [%10.%09.%2007 kma2007 %22:%syyskuu]
höpö höpö, kyllä reilusti tuntihintaa myös käytetään. Mielenkiintosta olisi tietää mikä ihmeen salaisuus se kaluston hinta on, ja siitä olen aika (...)varma, ettei nosturi koskaan liiku tonnihinnalla. Onse kumma, että jos hinnat on niin salaisia niin minki esim. tällaista löytyy yleisestä jakelusta: http://www.espoonktk.fi/hinnasto.htm ... mää vaa kysyn
Cattimies   [%10.%09.%2007 kma2007 %22:%syyskuu]
niin vaan nyt puhutaan vain pelkästään soranajosta johon jo viittaa ylemmät kommentit kantavuuksista! killeri:silloin yleensä ajetaan tuommosta lyhyelle matkaa tuntihommina jos:tavaraa tulee hitaasti, esim. ojien perkausta taikka vanhan asfaltin poistoa ym. odottelua, muuten on aina selvä taksa €/m3/km, kyllähän etelässä kärsii netissä hintoja esitellä mutta entäs kun tullaan pois kehäkolmosen sisältä niin homma menee hyvin herkästi siihen että kilpailijat sanois että mä ajan sen ja sen verran alle sen hinnan
jupezku   [%10.%09.%2007 kma2007 %22:%syyskuu]
Eipä noi hinnat ole muuallakaan kaukana totuutta, osa jopa alakanttiin.
Cattimies   [%10.%09.%2007 kma2007 %22:%syyskuu]
jännä vaan tuon kasetinkin taksa, helpompi on kyllä yksikköhinta, niin tekijän kuin sen joka maksaa noista autoilijalle
jupezku   [%10.%09.%2007 kma2007 %22:%syyskuu]
Mikä siinä helpompaa on, ei kukaan lähde urakkana esim massaa ajamaan, kun välillä voi olla useiden tuntien venttoja.

Kommentti 22 - 41 61:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4