Galleria > Erikoiset > Vinkit |
TIEDOSTO 73/155 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.4/5 8 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 14082007(002).jpg |
Albumin nimi: | aakoo / Vinkit |
Arvo (8 ääntä): | |
Avainsanat: | takavalot |
Kuvaajan nimi: | aakoo |
Kuva otettu pvm: | Nokia |
Paikkakunta: | pohjois-pohjanmaa |
Tiedostokoko: | 140 kt |
Lisätty galleriaan: | %14.%08.%2007 |
Tarkkuus: | 1120 x 840 pikseliä |
Katseltu: | 8667 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=20817 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
heitä tommonen puskuri pois ja pistät kumeihin lamput roikkumaan mutta kyllä nuokin varmasti kestää ja jos me pistetään pakkivalot niin pistetään etupäähän lavan alle niin näkee missä pyörät menee
|
|
|||
Nehän oli roikkuvana, tosin kurikkalaisittain peltinpalasissa..muuten hyvä muttei kestäny asfaltinajoa, neliön könttejä ylämäkeen kipatessa tulee vyörymällä lampuille. Laseja ja polttimoita meni tiuhaan kolinan ja tärinän takia kun heiluivat miten sattuu. Nyt valot jää kokonaan lavan alle suojaan kipatessa. Etuosa vaatii oman valoparinsa..
|
|
|||
no me ei olla saatu niitä rikki ku ne on niin kaukana siellä lavan alla että ne kääntyvät kipataessa "suojaan"
|
|
|||
Vielä kärryyn V*tusti äärivaloja ja traktoriin semmoset Hellan ovaalit äärivalot. Mistähän niitä Hellan ovaaleita äärivaloja nykyään löytää ku niitä ei oikeen myydä missään, ainakaan järkevään hintaan..
|
|
|||
Eikös ne ledimallin ovaalit ole käteviä jos haluaa niitä laittaa_ 12e kipale..
|
|
|||
hyvä kun nuo takavalot kestää saatikka äärivalot
|
|
|||
eiköhän ne työvalot etupääs lavan alla oo vähän sama asia kun yrittääs takatyövalot päällä peruuttaa eli pyörät kyllä loistaa muttei siltikään näe sinne taakse mitä kärryn takana on/mihkä kärry on menos, käsittääkseni virallisemmilla työmailla vaaditaan pakkivalo/summeri..
|
|
|||
no ei ainakaan meiltä oo vaadittu destian tai NCC työmailla ja traktorin työvalot ei näytä pyörii kun tulee varjo kärryn pyörien kohtaan :-_ ja työvalot näyttää näyttää kärryn yli
|
|
|||
Eihän nuo ollu vailla kumpiakaan, ainakaan vielä. Kypärä oli kaiken A ja O, heti kun hytistä ulos niin potta päähän vaikka lähin kaivinkone kilsan päässä Eipähän rätyset pasko ohimolle.. Muita vaadittuja mm. suojavaatetus, sammutin, ensiapulaukku..
|
|
|||
NCC työmaalla konekuskeille on riittänyt semmoset kolhulippikset joita voi pitää hytissäkin (http://www.virtaco.fi/tuotteet/fi_tuotteet_paansuojaimet.html) ja mitään oikeestaan mitään ei oo vaadittu destian työmaalla
|
|
|||
täällä NCC:n työmaalla ei oo tarvinnu muuta kun turvavaatteet. viemäriojassa olevilta lapiomiehiltäkään ei vaadita kypärän käyttöä..
|
|
|||
Lemminkäisen työmaillakin vaaditaan vain turvavaatetus
|
|
|||
YIT:n työmaalla nyt louhetta mätetään ja pilkotaan, puhetta on ollut että pitäis olla kypärät sun muut, ainoa mitä on niin kuulosuojaimet radiolla . Ja sortseissa on suurin osa kuskeista vaikka rautaa tuli nyt sinne pariin talonpohjaan. Silloinhan sortsikielto tulee voimaan. Ei kyllä mitään järkeä noissa määräyksissä...
|
|
|||
mutku mutku.. nuo sentään näkyvätkin syyshämärissä tienpäällä. firman nevalaisiin piti tulla liikennevarustus, eli tuollaiset takavalot, äärivalot, pakkivalo sekä parlocit. vaunulla oli vaan nyt kiire ajoihin, niin pitää itse talven aikana rakennella.
|
|
|||
Yllätys kun foxille ei passaa U- palkki on 160mm leveä, 10mm seinämillä ja tuettu runkoon takaa ettei ihan pikku tällistä nitkahda, ei tietenkään kestä runnoa täysillä minne sattuu. 14 vuotta on autollaki peruuteltu eikä yhtään puskuria ole rikki menny. Tärkeämpää on että aina toimii valot ja vilkut työmaalla kun tällä ajellaan 90% tieliikenteessä.
|
|
|||
kyllä kai lemminkäisellä on kypärä pakko potkujen uhalla! kaikilla on jos pykäliä katotaan tai jos joku onnettomuus sattuu.. tosin itellä tuu pidettyä kypärää ikinä päässä vaikka hyvä ois pitää, silloin vain jos jotain tosi isoja herroja on tulossa! lemminkäisellä nykyään haalarit ja työvaatteet semmosia ettei tarvi erikseen enään mitään liivejä pidellä louheen ajossakaan..
|
|
|||
No ei ny kovin lukenu, amispohjalta vain Saas nähdä kestääkö, pitää raportoida kun kokemusta tulee että meneekö laseja ja polttimoita samaan tahtiin. Ei ainakaan potkimalla ja hienosäätölekalla saanu rikki, eriasia jos koko helahoito lähtee läskineen :-_ Pistäs malliksi kuvia omista työvälineistäkin :_:
|
|
|||
Kuinka kallista polykarbonaatti oli_ ´Vai löytyykö jotain halvempaa, joka kestäsi enemmän kuin valojen kansi_
|
|
|||
Kuinka kestää kasaalykkimistä_
|
|
|||
Onhan nuo ehjänä pysyny vaikka on sattumia saaneetki, eikä nuo tietenkään kestä mitään väkisin runnomista kasoja vasten. Talven aikana pitää peukaloida vielä parlokit paikalleen.
|
Kommentti 1 - 20 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |