Galleria > Yleinen > Metsäkoneet |
TIEDOSTO 620/1019 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.8/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 06092006216~0.jpg |
Albumin nimi: | mökkiläinen84 / Metsäkoneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | hake |
Kuvaajan nimi: | mökkiläinen84 |
Kuva otettu pvm: | on |
Paikkakunta: | Pohjois-Pohjanmaa |
Tiedostokoko: | 93 kt |
Lisätty galleriaan: | %03.%08.%2007 |
Tarkkuus: | 800 x 600 pikseliä |
Katseltu: | 8194 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=20520 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
ei siin enää pysyiskää montaa runkoo ja noistakin saattaa varista osa matkalle
|
|
|||
kovin on hyvää hakerankaa..
|
|
|||
ja paskat pitäähän sen telin ny tollane pikku kuorma kestää ainaki meillä valametissa kesti vaikka oli tollane iso tukkikuorma päällä
|
|
|||
tollasilla kun ajelee vähän aikaa niin on kyllä telit rempassa
|
|
|||
Eipä ollu kaverin vanhassa 810 mitään ongelmia telin kanssa ja sillä koneella ajovat noin 20000h
|
|
|||
valmet_901: ai jaa no eipä jd:stä kokemusta kyllämeillä valametissa kesti vaikka lato 6 metrisiä tukkia niin paljo ku vaan pysy kyyvissä ja tottakai oli lisätolopat ja tunteja jotain 30000 ja koneella ajetaan edelleen puita se oli valmet 832
|
|
|||
joopajoo tosi asiantuntiaa liikkeellä "meijän koneessa ei ikinä mitään vikaa" ja telien kestävyys harvoin johtuu pelkästä kuormasta vaan ajo tyylistä ja kyllä niitä teliä menee myös valmetista
|
|
|||
J__r: no perekele oonko minä sanonu ettei ikinä mitään vikaa :_: ja menee varmasti myös valameteista mutta en tiijä sitte meneekö niin usein en oo asiantuntija siinä asiassa
|
|
|||
perseest nuo timperit valametti on paljon parempi ainaki jos vertaa johonki 1110 ja 840.3 valametissa on hyttä parempi ku timperissä kuormatila on isompi ja valametti on parempi vetämään ku timperi
|
|
|||
Älä nyt sanoko iskä niin :_: PONSSEkos on sitte kaikista paras iso eicca ainaki kerto kerran PONSSE lehessä että on mualiman parraita toki valmetissa on "namiskat" hollilla ei voi kieltää, ja nekin asiat on makuasioita
|
|
|||
kyllähän se on sillalailla että 1110 on kone
|
|
|||
Eiko ne kaikki ole koneita. Ja kaikkiin tulee remontteja silloin tällöin.
|
|
|||
Kyä minä oon sitä mieltä ettei se kuorma sitä konetta hajota. vaan se miten sitä ajetaan sillä kuormalla.. Jos mättää niin paljon kun ikinä mahtuu, niin se on ajettava hiljaa. Eikä nilkka suorana niinkun toisilla on tapana, kyä siinä kone kun kone pehmenee.. Vaikka tollasen koneen päälle laittais 20t kuorman niin ei se paikallaan ollessa alle leviä.
|
|
|||
voi hyvää päivää kyllä ne vaikuttaa aika paljo kummakki tuo kuorman koko ja ajotyyli jos lesottaa klapu tiskis mettästä laanille jotta saa vetää ittensä parin tonnin liinalla lavittahan jotta pysyy penkillä ja kuorma on niin että kurki ei enää ylemmäs nouse niin alkaa olemahan remonttia tieros ja sei katto mikä kones se on jossei oo pikkuusen liian pieni kuorma tila tietysti
|
|
|||
Jos ajetaan lutukka lattiassa, niin ei tartte olla kuormaakaan niin se kone alkaa levitä. Tiijän yhen 860 valmetin, missä ol viä jatkotapit. Niin paljon mätti kyytiin kun sai ikinä sopimaan, jossain 24 motin huitteissa keskikoko. Ei siitä telijä tarttenu rempata yhtään kun ol miehellä älli päässä ja ajo riittävän hiljaa. Nivelen kanssa sitten ol ongelmia, mutta se nyt ei kestä valmetissa muutenkaan..
|
|
|||
no jos on mehtäkoneeksi syntynyt, niin kyllä se pitää sitten kestääkin
|
|
|||
kyllä se vihreillä kulkee puu...
|
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |