Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 10210/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.2/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | kääntyy.JPG |
Albumin nimi: | valtranmies / Traktorit ja koneet |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | 6400 / valtra |
Kuvaajan nimi: | valtranmies |
Kuva otettu pvm: | 11.5.07 |
Paikkakunta: | tuusniemi |
Tiedostokoko: | 60 kt |
Lisätty galleriaan: | %25.%07.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 4454 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=20328 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 3 - 22 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
oskillointia eli etuakselin kallistusta voi sitten toki myös rajoittaa sellaisilla paloilla jos ei ajele paljoa epätasaisissa maastoissa kuten metsässä. sillon voi säätää nuo rajoittimet aika minimiin. ja toki tuossakin on varaa vieläkääntää vanteet toisinpäin..
|
|
|||
mutta kun kääntää liikaa ja ajaa kannon päältä niin saa oikoo moottorinkylkipellit
|
|
|||
Tuliko oikein paljonkin ketterämmäksi :_: Ei nuo 6000-sarjalaiset minusta edes kankeita ole olleet
|
|
|||
no jarrulla pyörähtää melekee paikallaa hervas2 mieluimmin minä otan niitä paloja sieltä pois ku lisään ja kuka nyt ei ajas epätasasella rattosilla :_: :_: :_: kuormatessa se saattas ola aika hyvä että lisää jos joutuu takaset ilimassa ajelee ei kallistelis
|
|
|||
kaukana ketterästä tuo vielä on. valtranmies ei oo tainnu koskaan kokeilla -50sarjan jontikkaa.
|
|
|||
No luulempa että tuokin asiansa ajaa Tai sitten kannattaa tosissaan harkita pientä takapotkua tai linkkua. Mutta eikai ny sentäs tarvihte alentua 50-sarjan jontikkaan
|
|
|||
eihän tuossa ole edes kuormainta saati sitten etunostolaitteita.. ja jos ajaa mettässä ja kääntää linkkuun niin mänöö lokarit.. tai jos ne ottaa pois niin sit on kylki pellit rutus...
|
|
|||
tuo han on ihan normaali että ne rajotin pultit väännetään pohjaan mutta ei 6000 sarjan vallussa kääntöjarru paljon auta...
|
|
|||
Hyvä! etes yks yhyssana oikkein
|
|
|||
sama kait tuota miten kirjottaa ku niin luijaa sormet mennee ettei pysy järki peräsä
|
|
|||
kyllä se kääntöjarru avittaa kun on jottain painavaa perässä ja jarskalle vielä sen verra että minä en pitkä keulassii sorru saattaahan niissä voimaa olla mutta silti. kun ei rukki piikin kärkee kopista nää iliman että pomppii tasakäpälee kone pellin päällä nii ei semmosta kannatta ostoo
|
|
|||
ja valmetista näkee deutsista muuten näkee
|
|
|||
nii siitä kyllä näkee vittuilematta mutta kyllä vallusta paremmin näkköö ku jonnusta voin sanoo ihan kokemuksesta oltii ruiskuttamassa nii piti jonnulla nostoo kuution pönttöö että saatiin vettä piti toisen näättee merkkiä että minne päin
|
|
|||
sää et vaan osaa kyllä jonnusta näkee paremmin ainakin minä näen
|
|
|||
Ja ristikot huutaa armoo noilla kääntökulmilla. Ei super steer akseli olisi mitää_ ai ni, mutta eihän semmosta saa valamettiin..
|
|
|||
tää kuva on otettu sillee että etuset käännettii linkkuu ja ajettii toinen puol monttuu nii se näättää että noi kääntyy nii (...) mutta ei ne tasasella ota pelteihin kiinni muta kyllä se käänntyy paljon paremmin ku vakiona siitä huolimatta
|
|
|||
Kyllä valmetissa on aika huono näkyvyys jos vaikka esim. kauhaa laitetaan ek:hon kiinni. 6550HT oli kiinni Quiken 45ek niin näkyvyys heikkenee kauhaa kiinni laitettaisse aika paljon, mutta kyllä sekin onnistuupi ilman mitään ongelmia. Mun mielipide asiaan
|
|
|||
minä oon tähän asti nähäny ainaski kaiken tarpeellisen, mutta kauhaa kun laettaa kiinni niin näkyvyys on aeka huono täytyy aukasta ovi ja sieltä tiirata sitten näkkyy hyvin NH:sta ja MF:stä näkyvyys on mielestäni hyvä.. JD:stä ei ole niin paljoa kokemusta, että tuota asiaa voisi vertailla. Deutsia kehutaan hyvästä näkyväesyyvvestä.. itsellä ei ole kokemusta muuta kuin olen istunut reutsin kopissa, mutten muista näkyikö sieltä miten hyvi lasit oli aenaski että kyllä sieltä ainahii nokkaansa piremmälle näki minun kannan ottoni asiasta.
|
|
|||
Muistakaa ny kumminkin että pyöräkuormaajat on erikseen, ja kone mistä mä oon nähny parhaiten on Volvon 841. Volvon 846 taas on paljon huonompi näkyvyys, Valtran 6300 on näkyvyyden kannalta yhtä hynä työvälineen vaihtoa ajatellen, mutta taas trukkipiikin päähän lähellä maata kuormaajasta näkee jo paljon paremmin.
|
|
|||
ei sitä tarvii hirveesti katella kun sen oppii miten se otetaan se on joillan työ koneilla hankalampi ku toisilla:äccä mikä sun msn osssa oli ku mulla o se mutta ku ei muista mikä niistä ja et oo tainnu olla viime aikoina mesessä
|
Kommentti 3 - 22 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |