Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 890/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva_454.jpg |
Albumin nimi: | catintelat / Kaivurit, maansiirto |
Avainsanat: | catintelat / volvo / a25 |
Kuvaajan nimi: | catintelat |
Kuva otettu pvm: | 19.7.07 |
Paikkakunta: | toijala |
Tiedostokoko: | 187 kt |
Lisätty galleriaan: | %21.%07.%2007 |
Tarkkuus: | 584 x 438 pikseliä |
Katseltu: | 4581 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=20242 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
tommonen olis kova sana
|
|
|||
no joo..
|
|
|||
harmi vaan kun nää rekisterissä olevat on katoava luonnonvara ja uusia ei saa enää rekisteriin eikä myöskään näitä vanhoja :-_
|
|
|||
ja yli 20000h ajetuissakin on hintaa ihan törkeesti :-_ ennemmin ostaa traktorin ja kärryt ja tyytyy niihin jos ei jokapäivä tartte louhosta ajaa
|
|
|||
eihän 20 000h oo volvolle viel mittää, vaihteistorempan tekee reilussa kympissä, koneella ajaa 50 000 heleposti, kuha huoltaa. olihan yhdellä sahallakin vaihtunut volvon 120 uuteen, vaihtoon lähtiessä mittaris melke 80 000h, ilman remonttia. kone ja kuljetuspörssis lueskelin.
|
|
|||
elä puhu kavahöylä vhittu phaskaa ite tiedän tapauksen ja remonttia kyseiseen volvoon on tehty enemmän kun laki sallii
|
|
|||
siihen luottaa, mitä lehti sanoo, ja onhan se selvä, ettei kone kulu tasasella asvalttikentällä. ei se oo mikhän pillari
|
|
|||
juu mutta olipa mikä tahansa kenttä niin volvoon vaihdetaan 8000h välein turpo 20000h välein koneremontti ja uus vaihelaatikkoja siihen ei auta vaikka ois lentokenttä missä ajetaan ja sitä juttua oli kaunisteltu aika paljon siinä lehessä.
|
|
|||
minä en haluais ainakaan ajaa volvolla jonka koneella on ajettu yli 15000 h (nykyään joskus joutuu...)
|
|
|||
kyllähän volvon moottori kestää, edellisessä ookkerissa oli tunteja noin 26000+ ilman koneremonttia ja eikä juuri syönyt öljyä, öljyt tietysti aina vaihdettu sen 250 tunnin välein
|
|
|||
kestää kasassa, mutta mehut on lähteneet aika tehokkaasti siinä 10000 h jälkeen...
|
|
|||
murskissa harvinaista jos penta kestää yli 10000h, tosin tahtoo olla hieman alimitotettuja moottoreita. pillarin motit kestää paljon paremmin, parhailla murskuteltu yli 30000h.
|
|
|||
taas nine puhuu vhittu pillari sitä pillari tätä. tulee ainaki aika selvästi merkkiuskollisuus selville noista ninen sanoista
|
|
|||
toinen äärilaita tää viltsu155, volvot sitä, volvot tätä..
|
|
|||
se on vaan tosi asia, ei metso käytä murskissa enään ollenkaan pentaa. tosin penta on paljon huoltoystävällisempi motti. en oo merkki uskollinen, meidän uus 972H on kyllä yks romu ja wihuri kusee koko ajan pahemmin. ei hyvää ole tehtykkään. kyllä pentat maansiirtokoneissa hyvin kestää, sedällä 87 ja 91 ookkerit eikä oo kummastakaan tarvinnu käyttää mottia vielä auki ja vara-osia kyllä löytyy tosin kuin pillareihin ei taho löytyä kun belgiasta. saa nähä miten alkaa nämä pillarin C-mallin pumppusuutin moottorit kestämään pölyssä ja paskassa.
|
|
|||
Mikäs lavetti toi on..
|
|
|||
millon näitten rekisteröinti lopetettiin :_:
|
|
|||
valtra8050 mega: siimettihän se katti: eipä siittä kauan ole ku eduskunnassa keksivät et enää ei rekisteröidä uusia/vanhoja dumppereita :-_ mut ne jotka on rekisterissä nii ne saa olla ja pysyy
|
|
|||
Volvolta ei löytynyt sopivia uusien päästömääräysten koneita murskiin,siksi catti on nykyinen kone(ja 95:ssä cummins).Lisäksi huolto maailmalla parempi.Laadusta en sano mitään muuta kuin että "iso maa;isot toleranssit"
|
|
|||
onhan se kyllä tuokin. itellä ei oo tuosta cumminsista muuta kokemusta kun isoissa agrekaateissa vaan. toivottavasti muualla maailmalla on catilla parempi huolto kun suomessa!
|
Kommentti 1 - 20 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |