Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 912/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | DSCF1542.JPG |
Albumin nimi: | aakoo / Kaivurit, maansiirto |
Avainsanat: | Valtra / T120 / hyväkone / fiat / kobelco |
Kuvaajan nimi: | aakoo |
Kuva otettu pvm: | Fuji F10 |
Paikkakunta: | Pohjois-pohjanmaa |
Tiedostokoko: | 190 kt |
Lisätty galleriaan: | %14.%06.%2007 |
Tarkkuus: | 1055 x 694 pikseliä |
Katseltu: | 4182 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19518 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 18 18:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
kärry ja rattori sävy sävyyn
|
|
|||
No P*rkeles misäs päin te olittakaan urakoimas tätä tietä.. eikö tämä oo jotain nelostien remppaa vai kuusamontien retusointia__
|
|
|||
Ellen ihan väärässä ole, niin Rantsilan kupeessa ainakin vastavan näin. Komea yhdistelmä vaikka onkin Valtra
|
|
|||
hyviä kärryjä nuo hyväkoneen kärryt! juuh yhdistelmä on komee ja kuva muutenki
|
|
|||
Täytyy myöntää että olen tyytyväinen tuohon, hintalaatu kohdallaan. Toista päivää ajossa kuvan kärry ja laatu oli parantunu paljon viime syksystä. Otti hieman aikaa tuo oikeanlaisen kärryn saanti.. 9kk! Nelostie ja Rantsila tapahtumapaikkana.
|
|
|||
meille ollut 5vuotta hyväkoneen kärri eikä ole ollut mitään vikaa.
|
|
|||
Mutta toisaalta eipä näissä uusissa ole paljonkaan samaa jäljellä. Siihen aikaan koottiin muistaakseni sen venäläisen telin päälle, nyt tekevät Kurikassa. Runkomateriaali on rhs:ää ja koko lava hardoxia.
|
|
|||
varmasti hyvä kärry ilman vetoakin mutta lava sais olla suurempi..
|
|
|||
Miksi_ Jos tuon täyteen mättää tavaraa niin sopii just alle sakkorajan.. Saahan tuohon laitaa lisää kun nakkaa päälle mutta ei se mitään hyödytä, ainakaan näissä hommissa. Enempihän tuohon saa hyötykuormaa kuin ka-perään.
|
|
|||
Hieno yhdistelmä. Varsinkin toi valtra näitttää melko hienolta
|
|
|||
paljon tuossa tulee rattorin taka-akselille painoa ja paljon se esim. tuossa saa olla_ vai onko aisalle se joku rajottava paino_
|
|
|||
itte hankin hiljattain samanlaisen,kumpi lava tuossa 8,2 vai 9.4,itte otin 9.4 mottisen,oma havintoni koukulle tulevasta painosta yllätti perstuntuman perusteella tuskin ylittää lain sallimaa maximia,eli 3 tn,millään kamalla paha tosin sanoa,ei oo vasta liipattu ku reilut 50 kuormaa pääosin hietasavea
|
|
|||
Se riippuu tietysti miten kaivurimies lappaa kuorman, 3000kg on tosiaan raja ja eiköhän se siinä main ole tasaisella täytöllä. 9,4 mottia vesitilavuus.
|
|
|||
juu, kun ei itellä oo oikein hajua nuista traktoreitten painoista.
|
|
|||
onpa hajettu saman koneen alta kuormaa samasta paikasta...
|
|
|||
onko toi 305 kobelco ollut golfkentällä levillä....._
|
|
|||
aika tarkoille mennään tuon aisapainon kanssa ylinevalaisen kanssa. siinä lava 10.5 m3. soranajossa kokonaispainokin tarkoilla, koska vaunun omapaino "isohko". 14t-15tn kuormia ajetaan. valtraa pitäisi sen puolesta hieman painottaa. työmaavaununa hyväkoneen 8m3 vaunu, sinne ei ylikuormaa helposti saa.. NH:n massa jtn. 8tn. luokkaa.
|
|
|||
Tais olla puhetta kuskin kans että oli ollu golffaamassa tuo kone.. (edit) Missäs jcb160 ruopii kuoppia_ Puntaroitiin kaivurilla tuohon lavalle tavallinen kuorma hiesusavea, 16T kuorma + kärry 4,3T niin eipä tarvi vaakamiehiä pelätä.
|
Kommentti 1 - 18 18:n joukosta Sivu: 1 |