Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 10446/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.7/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva_490.jpg |
Albumin nimi: | deutz-fahr / Traktorit ja koneet |
Arvo (3 ääntä): | |
Avainsanat: | deutz |
Kuvaajan nimi: | deutz-fahr |
Kuva otettu pvm: | 6.6.07 |
Paikkakunta: | iisalmi |
Tiedostokoko: | 71 kt |
Lisätty galleriaan: | %06.%06.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3504 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19370 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 11 11:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
kattos sielki alettu ajaan rehua mee alotetaan tunnin sisällä
|
|
|||
Kah, vielä näkee nokan silppuria hommissa... Onko miten kestäny_
|
|
|||
ohan toi ihan hienon näkönen silppuri,mutta kärrystä ja raktorista en sanois samaa
|
|
|||
no taitaa olla silippuri tässä ketjussa se heikoin lenkki no on tämä kestäny ja ois edellinenkin jos lomittaja ei ois ajanu sitä maakasaan mutta kuntoon senkin saa jos on tarvis ja itepurkava kärri voittaa mennen tullen kippikärrit vaikka pieni onkin ja kaikki deutseista kiinostuneet ja muutkin katsokaa video! http://www.topagrar.com/content/service/archiv/2007_2_deutz.jsp
|
|
|||
Taittaa tuo elukoitten pito olla sivubisnestä, koneista päätellen, ku veturi kallis ku mikä ja silippuri ja kärryt kuusakoski.fi kamaa. Kuulopuheiden mukaan nuo lierioniittopäällä olevat silippurit on semmosia että ne olis pitäny jättää keksimättä..
|
|
|||
no niissä on se hyvä puoli että heinän voi korjata ihan ojan päältä koska kaikissa lieriökoneissa ei ole tukipyöriä ollenkaan
|
|
|||
Aikoinaan markkinoille tullessaan oli kelasilppuriin verrattuna paljon tehokkaampi, ja teki parempaa jälkeä. Nostolaitteelle vaan aika kamala, kun paino käytännössä kokonaan toisella puolella. Ja märkänä kesänä painoi takapotku-903:n kiinni hyvin helposti. Meillä antautui ko laitteesta torvi sekä sen säädöt.
|
|
|||
jep hakkas lietsottomat kelasilppurit 6-0. meillä ylön mallissa oli vaan pyörät ja veto pitkillä hihnoilla. raskas rakenteinen ja vetoinen, mutta tehokas silppuri. traktorikoko rajoitti sillon korjuutehoa..
|
|
|||
Näin teki. Toimiessaan pullonkaulaksi muodostui välien aju: ei meinannu ehtiä kahdella 9 tn kärrillä ajaa tavaraa siilolle ilman että silppuriyksikkö odotteli pellolla... Säännöllisesti kyllä toisaalta hitsailtiin torvea ja painittiin torvenkäännön ja lipan sähkömoottorien kans. Rinnepelloilla meinas loppua 903:sta pito, mut oli se vaan komeaäänistä toimintaa!
|
|
|||
raven: sitä minäki epäilen
|
|
|||
en osaa sanoa että painon jakakauma olisi haitannyt lienee että raktorissa on tarpeeksi painoa että ei kiiku ja vaatii vähemmän voimaa kuin tupla-junkkari joten ihan käytännöllinen peli .no huonoja paikkoja ovat pohjalautanen joka kuluu melko nopeaan sitä saapi hitsailla aina silloin tällöin ja sähkö mottorit joskus aina teppuilee mutta käytännöllisyyteen niin ei haittaa
|
Kommentti 1 - 11 11:n joukosta Sivu: 1 |