Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 657/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.7/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | PICT11921.JPG |
Albumin nimi: | Vellipeura / Turvekoneet |
Arvo (3 ääntä): | |
Avainsanat: | New / Holland / TM / 150 / viivotin |
Kuvaajan nimi: | F_J |
Kuva otettu pvm: | suolta |
Paikkakunta: | kyllä |
Tiedostokoko: | 198 kt |
Lisätty galleriaan: | %25.%05.%2007 |
Tarkkuus: | 1398 x 998 pikseliä |
Katseltu: | 5960 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19162 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
jyrsin vielä perään niin sit on täydellinen paketti !
|
|
|||
Melekin yhtä järkesvästi sanottu kuin vanteelle rengas niin se on pyörä
|
|
|||
kyllä se paketissa joskus on viihtynyki, vaan en tiä mikä nyt on ku ei ole ja kyllä tuo puutuuki ku tuolla pakettia pukataan. vakio kun on
|
|
|||
Niin sen voin sanoo että toi kone ei ole varmasti vakio meinaan minäkin olen tota yhdistelmää yhden tuhannen tuntia ajanut toi menee jyrsimen kanssa kovalla kentällä ihan hyvin pehmeessä vähän rupee hyytyyn mutta eiköhän tero ole pitänyt noi karheejan ja jyrsimen erillään työjäljen takia kun tulee huomattavasti parempi jälki. Oletko sä vellipeura muuten se kaveri mikä sai röyhyltä viime kesänä lähdöt ennen juhannusta kun terolla meni hermo....
|
|
|||
Enpäs tiedä olisko tuosta niin pakettiin jos ei olis rahkakentät. Ruuvia saat kääntää ja kahtoa ko moottoritilassa tapahtuu ikävyyksiä.
|
|
|||
kumma on jos ei pelkkää viivotinta jaksa viiä... ja yleensä nuo rahkasemmat sarat paketilta tehot syö....
|
|
|||
minun mielestä ei ole mitään järkee pukata pelkkää viivotinta ku voi jyrsiä samalla pukkauksella ku on koko pakettina !! turhaa ajan tuhlausta ensin viivottaa ja sit jyrsiä myöhemmmin ! on tietenkin eri asia jos tietää että on kova sade kuuro tulossa !!
|
|
|||
koneasema on kyl oikees siin et tulee parempi jälki jos jyrsii erikseen...on tieten eri asia ku on isoakin suuremmat suot joilla ei ole aikaa/koneita viivottaa ja jyrsiä erikseen mutta suurilla soilla yleensä on kentät tasareunasia et on helppo pukata pakettia
|
|
|||
kaikki ei aja hakuporukalla... mene nyt tosiaan jyrsimään viivoittamisen yhteydessä ja lähde sitten keräämään mekaanisella ja taas saa jyrsiä...
|
|
|||
Koneasema vissiin tietää sitte paremmin. Mulle vaan jäi sellane käsitys Teron puheista jotta tuo on vakio, iteku vaan jyrsin tuolla. Ja mitä lähtöön tulee ni omatoimisesti lähdin heinäkuun ekalla viikolla, mut syitä en täs yleisesti ala kertomaan, ne voidaan jutella sitte vaikka yv:nä. Onkos Koneasema Okssuon urakoitsia_ tuntus vaa vähä siltä.
|
|
|||
No kyllä siitä jotain jäi mieleen kun kolme kesää oli röyhyllä töissä ja melkein pääsääntöisesti ajo tota konetta. Eiköhän ole parempi kun lopetat noiden kuvien laittamisen ja kommennoinnin täällä ja nevalle.com galleriassa koska sun työkokemuksella en kauheasti tulisi tänne uhoomaan että kuinka kova nevamies olet (ja varmaan itsekin ymmärrät etten täällä paremmin sitä halua kommentoida) ja kyllä olen kolmatta kesää okssuolla pääurakoitsijana ja teron kanssa tehdään paljon yhteistyötä eli kyllä jonkun verran olen asioista perillä....
|
|
|||
enpähä minoo uhonnuka olevani kova nevamies ja jos ei kuvat miellytä sinua tai teroa ni ylläpitohan ne saa aina pois, vaan se o jännä juttu mite jutut muuttuu matkalla.
|
|
|||
Mitätuota, mihinkä jyrsin on unohtunut_
|
|
|||
no se tuonne toisen koneen perään jääny
|
|
|||
oletteko laittaneet turbon painemittaria tm 155, paljonko on ollut paineet vakiona ja vähemmän vakiona_
|
|
|||
ei o tietoo paineista
|
|
|||
vai että röyhynsuolta...
|
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |