Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 662/1488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.8/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 20052007143.jpg |
Albumin nimi: | masala. / Turvekoneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | Valtra / T170 |
Kuvaajan nimi: | masala. |
Kuva otettu pvm: | 20.5.07 |
Paikkakunta: | Anjalankoski |
Tiedostokoko: | 193 kt |
Lisätty galleriaan: | %20.%05.%2007 |
Tarkkuus: | 1152 x 864 pikseliä |
Katseltu: | 6672 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19093 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
CR päihittää tol sähköpumpul olevan 6-0 ja sillä sökö, tänään ajoin 12h ja löpöö palo alle puoltankkii
|
|
|||
Eli taas on kahdestatoista tunnista pidetty kolme tuntia taukoa
|
|
|||
70-90 mistäs se sitä voimaa kehittää jos ei polttoaineesta_ on tuo nyt nähty että jos kone saa ruokaa niin se jaksaa hyvin ja jos sitä pidetään näljäs niin sillä ei tahdo työt sujua kun hönkä loppuu ja varsinki sielä alakierroksilla.
|
|
|||
Minusta kun tuntuu et uusissa se vääntö nimenomaan on siellä alhaalla,ainaki keltavanteises...
|
|
|||
niin
|
|
|||
no nyt taidan olla jo hiljaa! keltavanteisiis....
|
|
|||
johan vitsin murjasit 70-90
|
|
|||
Täytyy myöntää että en ois uskonu että nelosjontikka vääntää niin hyvin alhaalta perässä oli tällöin 8metrin tasausäes kierroksia siinä 1300-1400 paikkeilla
|
|
|||
itse yllätyin 6630 jonnin voimasta, kuvittelin sitten että myös valmetin 7.4 cr kone olis jo tehokas, mutta ei se sitten ollutkaan...
|
|
|||
On tuota tullu muutaman tunnin noilla saksan värkiillä ajeltua,mutta voihan se olla että perseessä on vikaa Varsinki tää nykynen vääntää alhaalta,entinen mikä ol mekaanisel pumpul oli ehkä vähä enee kierroskone....
|
|
|||
tai sitten olen tottunut liikaa noihin vanhempiin rivipumpullisiin ne kun antavat ruokaa heti kaasua lisättäessä... oli se kuitenkin taas eilen vähän kuulemma virkistynyt, kun oli tullut mittariin 40 tuntia täyteen
|
|
|||
kytkin siinä kuulemma ainakin pitää huollossa säätää neva säätöihin, ettei pala ne pakat (huoltomiehen kertoman mukaan...) hulluintahan tuossa koneessa on se, ettei se anna täyttä tehoa, kuin vasta nopean puolen kakkosella, kuka tarvitsee nevalla nopeaa puolta muutenkaan meillä ainaan ole mitään sellaista hommaa mihin tarvitsis pakosta nopeaa puolta...
|
|
|||
Höylän kaikissa valmeteissa mitään muuta ookkaan ku vikaa. Niissä on liian vähän voimaa, vaikka tehtaalta saa pyynnöstä justiinsa sitä mitä itte haluaa
|
|
|||
ei taida saada kuitenkaan 300 heppaista T171 manettia ja insinööri porukka olis pitänyt tehtaalla vaihtaa jo 3 vuosikymmentä sitten
|
|
|||
Kohtuuden rajoissa toki. Kakssataa ja vähän yli. Jos ny johonkin mekaanisen vetoon tarttee kolmeasataa, niin halvempaa mennä kattomaan sinne mekin alle onko kaikki pyörät vielä tallella. Sergei Ivanovin poika Boris on voinu viedä pari tuliaisina
|
|
|||
voima vähentää tuskaa! kolmesataa ois jo ehkä aika sopiva määrä näitä nyky poneja
|
|
|||
Jossai 6t painavas konees noil tehoil mahtaa olla kiihytykses selkä kovil
|
|
|||
niin, siis näitä nykyisiä se 300 (vanhoja joku 200...)
|
|
|||
voima kalusto
|
|
|||
on ne sit komeita!!
|
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |