Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 10550/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | T170_Ja_Vääderi.jpg |
Albumin nimi: | Leylanteri / Traktorit ja koneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | T170 |
Kuvaajan nimi: | Leylanteri |
Paikkakunta: | Munakka |
Tiedostokoko: | 95 kt |
Lisätty galleriaan: | %19.%05.%2007 |
Tarkkuus: | 1024 x 768 pikseliä |
Katseltu: | 3602 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19076 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
no kyllä pomonkin 6320 jonnu oli uutena laiska ku mikäkin mutta ensimmäiten kevättöiten jälkeen kulki kuin ihan eri kone
|
|
|||
veliii on äjestäny tuolla koneella 2006 kevään.kyllä se ainakin tykkäs jotta veti hyvin ja kun olen ollu kyytis nii kyllä tuo aika lujaa liikkuu
|
|
|||
Leylanteri ookko ollu tolla äestämäs lähellä könniä_
|
|
|||
Höylä: melko laaja myös se ''vihreä alue'' pumppujen säädöissä... Kysäse huoltomieheltä onko mitn tehtävissä ennen takuuajan umpeutumista, sen jälkeen suosittelen lastua jos nuita seeärriä pystyy etes lastuttamaan...
|
|
|||
pystyy kai niitä lastuamaan olis pitänyt sanoa jo heti silloin tehtaalla, että laittakaa nyt sinne voimaan ainakin niin paljon, ettei heti ekan päivän jälkeen tartte huoltomiestä vaivata... mä oon vieläkin järkyttynyt tuon 171 "menohaluista" (kuitenkin 7.4 ltr kone...)
|
|
|||
höpöhöpö. Kolmea commonrail T170ch:ta kerennyt kokeilemaan tosihommissa eikä valittamisen aihetta ole. Nätisti vetää, kirkkaasti paremmin kuin 8550. Eikä ole eniten ajetussa edes kolmeasataa tuntia. Hopeassa mitälie 20h ja jyrsin tulee perässä kuin 8950:ssä. "Tehdassäädöt"
|
|
|||
mitä tuossa yhdellä nevalla katselin niin 171 veti vankkuria puolta helpommin kun esim 8550 jota oli ruuvattu melko reippaasti ja tuskin 171:lle oli tehty vielä mitään kun oli uus kone. mutta oudolta kuullostaa että ei muka äkeitä jaksaisi vetää..
|
|
|||
eikös 8550 ole kans jo niitä sähköpumpullisia meillä kun nuo muut koneet on niitä 8400 bosch:n rivipumpulla (toinen oikeastaan vakio säädöissä, johon tuota 171 vertasin) ja toinen sitten se reilummin ruuvattu molemmat 8400 jaksaa lähteä kivuttomasti kuorman kanssa ison puolen vaihteilla paikaltaan, tuo 171 sammuu tai menee pakkojen poltttamiseksi keskialueen vaihteillakin 171 on vaikeuksissa, että ei oikein vakuuta, että 171 olis töitä varten tehty ja me kun vaihdettiin se 6800 juuri voimattomuuden takia tuohon 171, samanlainen nuhapumppu tuli tilalle...
|
|
|||
no se vanhanmallin 170 sammu auroilla, kyseessä kuitenkin VAIN 4 siipiset överumin sarkaaurat.. ja kukaan ei uskonu. taas lisää vettä myllyyn. Mutta se on kumma, että tuo t171 ei sitten mihinkään mene, kun 7485 nassikan perässä ei 10 kuutioinen pytty, eikä 6 metrinen äes tunnu missään. myöskään 5 siipiset kääntöaurat ei saa kummallisia uuvahtamisia aikaan, vaikka kyseessä kuitenkin portaaton. ei se valmetti osaa konetta tehrä, jos pelkkä merkki pellissä hävittää tehot on se nähty. ja eikös 7485 ole kuitenkin samalla koneella_
|
|
|||
paitsi että 7485 on 6,6 sisudiesel ja t171 ja 170 7,4 litrasilla sisudieseleillä
|
|
|||
moottorissa varmaan on hyvinkin potenttiaalia, mutta nämä perk... päästömääräykset pilaa nykyään kaiken mietitytää millaisia nuo koneet on muutaman vuoden päästä, kun päästö rajat tiukkenevat entisestään saakohan niitä enää ajettua tyhjänä tehtaalta kotiinkaan, vai pitääkö jo matkalla lastuttaa
|
|
|||
päästömääräykstä kumminkin se hyöty, että koneet ei ole vajaasti varustettuja. imukoneita ei paljon enää tehdä ja kuulerikin alkaa olemaan ainakin isommissa järestään. 8550 ei ole sähköpumpulla, vaan mekaanisella jakajalla. ainakin liikennemallin t170:ssä iso ykkönen on paljon "pidempi" kun 8400:ssa, tämän huomaanu vähän vittumaiseksi asiaksi kärryhommissa. megalla ei tarvinnu paljon alueita vaihtaa. kavahöylä se on ottanu vissii elämäntehtäväkseen kertoa, että teekkari sammui pienillä auroilla.. kirjaimet MF ovat aina olleet lupaus voimasta..
|
|
|||
Minkälaisia tinasavia teillä oikein on, jos noin isoja vetureita tarvitaan 6m:n äkeiden eteen... 120 hv riittää meillä ainaki ihan hyvin.
|
|
|||
äes aikoinaan, samoin pytty on ostettu m100/100-90:lle.. 6350: se sopi niin hyvin tähän tuo 7485 on kyllä voimakone, ja se lykkää kunnolla sauhuakin, paitsi tasasessa vedätyksessä. kiihrytyksessä taivas mustenee komiasti. se kyllä ihmetyttää, että teekkari oli selkeästi laiskempi, vaikka kuitenkin enempi hevosia, ja normaali loota. ehkäpä se valmetin merkki oikeasti hävittää tehoa
|
|
|||
kavahöylä kuinka syvältä kynnät jos saat 170hv valmetin sammumaan 4 siipisillä auroilla_ vai oliko maa vielä roudas_ vai oliko väärä vaihde_ en oo kyllä enne kuullu moista juttua.. työnantaja vetää 8-siipisiä auroja 160hv valmetilla eikä tee edes tiukkaa..
|
|
|||
4 siipiset aurat, viimesyksynä, nopee ykkönen, savimaa, n.17cm. kaikki lukot sekä nelikko päällä, kierroksia n.1100, mutta kaasu pohjassa kun rupesi hyytymään. ei jaksanu vääntää. asiasta en rupea enää kinaamaan, mutta näin kävi. ja onko kyseinen 160 heppanen joku ruuvattu/vakio 8000srj_ ne vielä kehityskelpoosia koneita.
|
|
|||
n141 mistäpäin oot, Hunteri en mä äestämäs oo ollu mutta jyräämäs olin tänää siälä päin, kyllä toi ihan mukavat 60 kulukee ja äeskin liikkuu ihan kiitettävästi, no mitänyt 2-25ha välillä on lohko koko niin ei sitä ny aivan piänillä vehkeillä kanntakkaan...
|
|
|||
kujala_91@hotmail.com. neuvotellaan tuon kautta nii on vähä pareen nii pystyy sanomaan kaikki mitä tietää noiden koneista
|
|
|||
Leylanteri, saisko talon puimurista kuvaa tänne_
|
|
|||
n141: jooh, Farmall: kyllä mä sen tänne voin laitttaa, neukun CX760
|
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |