Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Vädestad 9m Ja Valtra T170
Tyänantajan 9m vääderi ja saksan tuliaasia oleva T170
Avainsanat: T170

Vädestad 9m Ja Valtra T170

Tyänantajan 9m vääderi ja saksan tuliaasia oleva T170

apuvalantaa1.JPG apuvalantaa.JPG T170_Ja_Vääderi.jpg Valokuva-00361.jpg 135mp.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:T170_Ja_Vääderi.jpg
Albumin nimi:Leylanteri / Traktorit ja koneet
Arvo (4 ääntä):44444
Avainsanat:T170
Kuvaajan nimi:Leylanteri
Paikkakunta:Munakka
Tiedostokoko:95 kt
Lisätty galleriaan:%19.%05.%2007
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:3600 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19076
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 20 29:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Mise   [%19.%05.%2007 kla2007 %20:%toukokuu]
tuo 9m tuntuu jo valmetin peräs... ainakin jos syvältä muokkaa Pyörivät silmät
H_yl   [%19.%05.%2007 kla2007 %20:%toukokuu]
kyllä voi vit... päähän sitä meidän uutta T 171 manettia Hullu eihän se meinaa jaksaa vetää edes tyhjää mekaanista vaunua... eikö mikään laki muka kiellä myymästä 75 heppaisia koneita 170 heppaisina... ennen luulin että fiatagri 115-90 oli maailman noloin traktori, mutta kyllä nämä uudet manetit on vielä surkeampia... tuo 171 vaatii ainakin "400 heppaisen" lastun, että sillä alkaa jotain tekemään moottorin puolesta.
Jukz   [%19.%05.%2007 kla2007 %20:%toukokuu]
ai että on komiaa Häiritsevä oikee värikin rakkorissa
Valtra6550   [%19.%05.%2007 kla2007 %21:%toukokuu]
Ei vissiinkää kovin pieniä sarkapeltoja oo :_: Nauru
ZETOR8045   [%19.%05.%2007 kla2007 %21:%toukokuu]
tuossa on meijän lähellä T170 perässä 9m multiva Cool tapista 212hv Vink
6350   [%19.%05.%2007 kla2007 %21:%toukokuu]
höylä: tuntia kun kertyy ja kone hioutuu, niin vetristyy yllättävän paljon.. samoja fiiliksiä uudesta cr t170:stä viime talvelta. ei menny niin mihinkään, nyt 800 tuntia ja ihan toinen kone!
Kyntäjä   [%19.%05.%2007 kla2007 %21:%toukokuu]
Tai sitten kaikkeen tottuu Vink
mf 4270   [%19.%05.%2007 kla2007 %22:%toukokuu]
se on mukava tietää niin voi varautua ajeleen niistä uusista tee valluista eelle turve kuorman kans Erittäin iloinen Cool
H_yl   [%19.%05.%2007 kla2007 %22:%toukokuu]
tiedä vaikka ne olis tehtaalla laittaneet sinne jonkun sisäänajo ohjelman, on se niin pirun laiska Pyörivät silmät
ZETOR8045   [%19.%05.%2007 kla2007 %22:%toukokuu]
no kyllä pomonkin 6320 jonnu oli uutena laiska ku mikäkin mutta ensimmäiten kevättöiten jälkeen kulki kuin ihan eri kone Cool
n141   [%19.%05.%2007 kla2007 %23:%toukokuu]
veliii on äjestäny tuolla koneella 2006 kevään.kyllä se ainakin tykkäs jotta veti hyvin ja kun olen ollu kyytis nii kyllä tuo aika lujaa liikkuu
Hunteri   [%20.%05.%2007 ksu2007 %00:%toukokuu]
Leylanteri ookko ollu tolla äestämäs lähellä könniä_
HenkkaP   [%20.%05.%2007 ksu2007 %01:%toukokuu]
Höylä: melko laaja myös se ''vihreä alue'' pumppujen säädöissä... Kysäse huoltomieheltä onko mitn tehtävissä ennen takuuajan umpeutumista, sen jälkeen suosittelen lastua jos nuita seeärriä pystyy etes lastuttamaan...
H_yl   [%20.%05.%2007 ksu2007 %02:%toukokuu]
pystyy kai niitä lastuamaan Pyörivät silmät olis pitänyt sanoa jo heti silloin tehtaalla, että laittakaa nyt sinne voimaan ainakin niin paljon, ettei heti ekan päivän jälkeen tartte huoltomiestä vaivata... mä oon vieläkin järkyttynyt tuon 171 "menohaluista" (kuitenkin 7.4 ltr kone...)
Maruko   [%20.%05.%2007 ksu2007 %02:%toukokuu]
höpöhöpö. Kolmea commonrail T170ch:ta kerennyt kokeilemaan tosihommissa eikä valittamisen aihetta ole. Nätisti vetää, kirkkaasti paremmin kuin 8550. Eikä ole eniten ajetussa edes kolmeasataa tuntia. Hopeassa mitälie 20h ja jyrsin tulee perässä kuin 8950:ssä. "Tehdassäädöt" Cool
aina valmet   [%20.%05.%2007 ksu2007 %10:%toukokuu]
mitä tuossa yhdellä nevalla katselin niin 171 veti vankkuria puolta helpommin kun esim 8550 jota oli ruuvattu melko reippaasti ja tuskin 171:lle oli tehty vielä mitään kun oli uus kone. mutta oudolta kuullostaa että ei muka äkeitä jaksaisi vetää.. Järkyttynyt
H_yl   [%20.%05.%2007 ksu2007 %10:%toukokuu]
eikös 8550 ole kans jo niitä sähköpumpullisia Pyörivät silmät meillä kun nuo muut koneet on niitä 8400 bosch:n rivipumpulla (toinen oikeastaan vakio säädöissä, johon tuota 171 vertasin) ja toinen sitten se reilummin ruuvattu Vink molemmat 8400 jaksaa lähteä kivuttomasti kuorman kanssa ison puolen vaihteilla paikaltaan, tuo 171 sammuu tai menee pakkojen poltttamiseksi Hullu keskialueen vaihteillakin 171 on vaikeuksissa, että ei oikein vakuuta, että 171 olis töitä varten tehty Pyörivät silmät ja me kun vaihdettiin se 6800 juuri voimattomuuden takia tuohon 171, samanlainen nuhapumppu tuli tilalle...
kavahöylä   [%20.%05.%2007 ksu2007 %11:%toukokuu]
no se vanhanmallin 170 sammu auroilla, kyseessä kuitenkin VAIN 4 siipiset överumin sarkaaurat.. ja kukaan ei uskonu. taas lisää vettä myllyyn. Mutta se on kumma, että tuo t171 ei sitten mihinkään mene, kun 7485 nassikan perässä ei 10 kuutioinen pytty, eikä 6 metrinen äes tunnu missään. myöskään 5 siipiset kääntöaurat ei saa kummallisia uuvahtamisia aikaan, vaikka kyseessä kuitenkin portaaton. ei se valmetti osaa konetta tehrä, jos pelkkä merkki pellissä hävittää tehot on se nähty. ja eikös 7485 ole kuitenkin samalla koneella_ Pyörivät silmät Häiritsevä
Riquui   [%20.%05.%2007 ksu2007 %11:%toukokuu]
paitsi että 7485 on 6,6 sisudiesel ja t171 ja 170 7,4 litrasilla sisudieseleillä Vink
H_yl   [%20.%05.%2007 ksu2007 %11:%toukokuu]
moottorissa varmaan on hyvinkin potenttiaalia, mutta nämä perk... päästömääräykset pilaa nykyään kaiken Hullu mietitytää millaisia nuo koneet on muutaman vuoden päästä, kun päästö rajat tiukkenevat entisestään Pyörivät silmät saakohan niitä enää ajettua tyhjänä tehtaalta kotiinkaan, vai pitääkö jo matkalla lastuttaa Häiritsevä

Kommentti 1 - 20 29:n joukosta
Sivu: 1 - 2