Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 10595/14488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | DSCF1497.JPG |
Albumin nimi: | aakoo / Traktorit ja koneet |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | Valtra / T120 / Intercooler / bosch / holset / hx40 / super |
Kuvaajan nimi: | aakoo |
Kuva otettu pvm: | Fuji F10 |
Paikkakunta: | pohjois-pohjanmaa |
Tiedostokoko: | 85 kt |
Lisätty galleriaan: | %11.%05.%2007 |
Tarkkuus: | 854 x 641 pikseliä |
Katseltu: | 3193 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=18906 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 53:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
paljon pitäs nyt olla tehoa. varmaan ihan ehtivä kone
|
|
|||
Ei oo vielä mittailtu ja riippuu tietysti säädöistä, 2__hv. Solmu rajoittaa kun vakio paikoillaan. Vaikuttaishan tuo silti liikkuvan alkuperäiseen verrattuna, 0-65km/h ei kauan vanhene
|
|
|||
joo kyllä muuttuu kummasti valsmetin kulku kun pupun vaihtaa bossilaiseen itte kans suunnitellu cuulerin laittoa. paljokos toi kuulerirojektille tuli hintaa _
|
|
|||
Niin kun tässä ei ole vielä tätä sähköpumppua niin saapi ruuvattua. Oletteko kierroksia nostaneet tähän :_: Ette sitten sitä konepelticooleria laittaneet senhän sais halvemmalla kuin tuohon eteen. Muuttuko se yhtään kun tuo coolerinlaitoitte nouseeko esim lämmöt niin paljon :_:
|
|
|||
Ei ole tarvetta nostaa yhtään yli 2500. 3000rpm pumppu kuitenki jos siltä tuntuu, nopeutta olis tosin jo 80 joten turhaa.. Keulalle cooleri tietysti kun oli kaikki paikatkin valmiina. Vedätyksen jälkeen turbon puoleinen putki polttavan kuuma, imupuolen haalea, tietysti laskee koneen lämpöä.
|
|
|||
Hieman halvempaa ja käytännöllisempää näin, pitäis rempan hinta kertoa ~40:llä välirahaksi ja sitte ei pystyis kuitenkaan joka hommaan kokonsa takia Toisekseen..eihän tätä voi lukea virittämiseksi vaan pikemminkin normalisoinniksi. Esim. lietekärryn vedossa kulutuskin tippui 3-4 l/h joten ei tartte kauan ajella niin maksavat itse itsensä.
|
|
|||
onse meleko mopo vakiona toi T 120
|
|
|||
coolerin asentaminen turbo koneeseen pitäis tehdä lakisääteiseksi... eli pakolliseksi
|
|
|||
Eiköhän se uusissa, ainaki kuutoskoneissa ala olla joka merkillä vakiovarusteena.
|
|
|||
millanen homma oli pumpun vaihto_ hintaluokka_
|
|
|||
Sanoisin tuohon et aika lapsellista touhua ja laittaa sellaiset koneet perään jotka kulkee tehtaan säädöillä et menee tieten näyttämisen puolelle mene ja tiedä mut kommentti kait tämäkin!!
|
|
|||
Vapaa maa..jokaisella saa olla oma mielipide. Vakiona ei paljon terveisiä kummempaa tartte perään laittaa ja jos stanalaisesta "ruuvvaa" niin ainetta menee! Helppo vaihtaa pumppu, käy samalle paikalle. Suutinputkia pikkuisen suoristaa ja pidempi polttoaineletku. Kaasuvaijerille ja hitekkianturille pitää tehdä jalka. 1950e sis alv säädettynä hp:llä.
|
|
|||
Vai lapsellista touhua foxin mielestä
|
|
|||
ilman asennusta_ ei pahan hintanen. eipä kestävyyden kanssa pitäs olla ongelmia kun samaa laatikkoa käytetty 200hv malleissakin.
|
|
|||
niin ja on nuo vakiokoneet semmosia tuhnuja
|
|
|||
Ei tule kestävyysrajat vastaan jos ei ihan hulluttelemaan ala 13mm ja talttapään kans. Ilman asennusta tuo hinta.
|
|
|||
Paljonko cooleri tuli kustantamaan_ Sama projekti on ollut pitkään mielessä jonnun kans, mutta vielä en ole saanut aikaan. Uusi vesipumppu auttoi hieman lämpöihin, mutta ei tarpeeksi.
|
|
|||
Toista tonttua vähän matkaa..
|
|
|||
olitko ite kuskina PE 13.7.2007
|
|
|||
Kone vihdoin penkitetty. Din teho ulosotosta 246hv / 1600nm vääntöä. Max teho ulosotosta 252hv / 1900nm vääntöä. Moottoriteho +11% eli noin 280hv. Tiedä sitte olisko löytyny lisää jos olis alkanu sääteleen. Olin joo ite kuskina perjantaina 13.7..
|
Kommentti 1 - 20 53:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |